Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 801 080
  • 8 841

Barney

Jäsen
Ja moderaattoreille sellaiset terveiset , että jollette halua tätä, kertokaa ihmeessä. Me lähdetään kaikki äkkiä vetämään koulutusbisnestä. No hätä. Meillä on lahjakkuutta tehdä muutakin!! Sitä ennen avataan kuitenkin ketju Tamille tribuuttina JAn jokaiseen osioon, yake my word!!
Yks esimerkki sieltä tulee joku kolmas kolmosmode – en tiedä kuka perkeleen piipertäjä se on – tulee tietokone päreissä vanhan legendan ketjuun saatana vittuilemaan tänne näin. Tuolta juoksee, todennäköisesti herra Tammisen käskyttämänä. Ja mikä on lopputulos? Mä saan kaks ja puol kuukautta, ja se piipertäjä saatana kun ei ole pannut yhtään saatana moderointipeliä elämässään toimimaan, niin se kävelee täällä klubitakki päällä ja seuraavana päivänä sanoo että asiallista kieltä pittää käyttää. Tasapuolista?! Herranjumala sentään. Joku kunnioitus? Ei kun sieltä vielä sakkoa saatana kaks ja puol kuukautta. Hyvä että saatana sai kirjoittaa tän loppuun.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämä nyt ei liity lainattuun kirjoittajaan, mutta moderaattoreiden ylitsevuotava kiinnostus Lion #79 ketjuja kohtaan tarkoittanee sitä, että moderaattorit ovat joko hiiriä tai vaihtoehtoisesti palstalla on elämänkovuutta parkuvia ammattimaisia mielensäpahoittajia?! Oli miten oli niin rivimme ykkösketjussa ja metsänlaidassa ovat niin valtavat nykyään, että käy heille kuin Tamille aikoinaan = tilataksillinen neroja rullaa yli, yake my word!!
Tämäkään ei liity suoranaisesti lainaamaani kirjoittajan, mutta tämä palstalla esiintyvä lähes pakonomainen tarve "fanittaa" jotakin näin tragikoomista hahmoa kuin Tamia, rinnastuu pidemmän päälle melkein kehitysvammaisen pilkkaamiseksi. Kaikki kirjoittajat ja tuskin itse kohdekaan ymmärtävät täysin näitä tuotoksia, joten siinä valossa tämä jo kolmas Tamille dedikoitu ketju vaipuu lähinnä säälittäväksi pelleilyksi.
En lähde neuvomaan ketään, mutta @Moderaattorit ovat ymmärtäneet aiemminkin yskän, joten....

PS. Ettei kenenkään tarvitsisi vaivautua, kerron tässä samalla, että tiedän, tiedostan ja ymmärrän keskustelupalstan periaatteen ja mm. sen suomat mahdollisuudet väistää/estää epämiellyttävät ketjut, tms.
 

Barney

Jäsen
Kaikki kirjoittajat ja tuskin itse kohdekaan ymmärtävät täysin näitä tuotoksia, joten siinä valossa tämä jo kolmas Tamille dedikoitu ketju vaipuu lähinnä säälittäväksi pelleilyksi.
Olet varmasti hauskaa seuraa bileissä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
mutta tämä palstalla esiintyvä lähes pakonomainen tarve "fanittaa" jotakin näin tragikoomista hahmoa kuin Tamia, rinnastuu pidemmän päälle melkein kehitysvammaisen pilkkaamiseksi.
Tämä virke on itse asiassa loukkaavampi Tamia kohtaan kuin yksikään tämän ketjun viesteistä tähän mennessä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tällä jo leimataan kiekkoleijona 78 kehitysvammaiseen!!! MY GOD!! Missä kunnioitus?? Mää roikotan kohta jotain Aurajoen sillalta ja kysyisin missä kunnioitus!!?
Eihän kukaan Heikki Riihirantaa ole kehitysvammaiseksi haukkunut - i assume??
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olet varmasti hauskaa seuraa bileissä.
Joo, erotan huonon huumorin ja typerykset jo kaukaa - ain't that shit?

Tämä virke on itse asiassa loukkaavampi Tamia kohtaan kuin yksikään tämän ketjun viesteistä tähän mennessä.
Elämän kovuus ja parkuminen... Oliko tää nyt sitä?

Mutta joo - jatkakaa....
 
Veljet mikä mahtava alku ketjulle - keep on rocking!!! Toivottavasti tämä yhteisöllinen sävy säilyy ketjussa eikä mene älyttömäksi väittelyksi. Huumorille on ehdottomasti oma paikkansa jopa lajilegendan (Neuvostoliiton kaataja, Sport liiganousu!!!, Kärpät Champion to name a few!!) kohdalla, kunhan ei mitään mauttomuuksia tarvitsisi lukea. Take my word!!! Have a great day!!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Joo, erotan huonon huumorin ja typerykset jo kaukaa - ain't that shit?
Great stuff, nämä " surukukut" tietää mitä sportin maailmassa tapahtuu! Frankie, Lion #121088
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onpas täällä aatonaattona hiljaista. Itse katsoin jo puvun valmiiksi aamuksi, koska ei noin tärkeänä päivänä voi missään arkivaatteissa kulkea julkisilla paikoilla.

Turun poliisin veljet varmaankin tiedottavat vielä poikkeuksellisista liikennejärjestelyistä välillä Kuusamakuja-Aurajokiranta. Itse juhlakalu saapunee paikalle Jaggella veljien ajaessa saattueena kaupungin läpi.

Itse olen sen verran hiirulainen, että en tiedä maailmaa muuttaneiden maalien tarkkoja syntymisaikoja, mutta olettaisin ilotulituksella ilmoitettavan tarkalleen milloin musta painui Lushniki-hallissa Konovalenkon taakse.

Kyllähän sitä huomenna varmasti karaistuneempikin kaveri herkistyy, koska ilman tuota Moskovan iltaa ei maailma olisi sellainen minä sen nykyään tunnemme.

Alla vielä muistin virkistykseksi Suomen Kuvalehden ansiokas artikkeli kyseisestä tapahtumasta.

 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huomenna Tamin juhlapäivän kunniaksi someen laitettaviin Maestron kuvien julkaisuihin voisi lisätä hastagejä. Sitten kai näkisi miten paljon niitä on liikkeellä. En tosin ole varma, kun en ole ennen hashtagejä käyttänyt. Mutta Tammisen kunniaksi sellaisen voisi kerrankin laittaa. Tässä jokunen ehdotus:



#juhanitamminen

#tami

#sov2fin4

#2+1

#17121971

#kuusamakuja

#moonsamelane

#takemyword

#yakemyword

#keeprocking

#iassume

#sportliigaan

#ranskavälieriin

#alakerrantimanttinenleidi

#busterxxxxxxl

#100hooks

#10000niteenurheilukirjasto

#ykköskenttä

#metsänlaita

#heideken

#heinäkenkä

#vastajännäri

#sormirevassa
 

Alejandro

Jäsen
Olen world class avovaimoni kanssa pikkulomalla ja varasimme huomisen juhlapäivän kunniaksi pöydän ravintolasta. Tulee ikimuistoinen ilta - I assume?

Miten te muut olette valmistautuneet tähän tulevaan sangen historialliseen päivään?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Minun mielestäni tämän ketjun sijaitseminen Kierrätyskeskuksen puolella on silkkaa henkilövittuilua Maestroa kohtaan. Vaadin että Jatkoaikaan perustetaan kokonaan oma kategoria nimeltään Juhani Tamminen. Tuohon Liigan yläpuolelle. Take my word!!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Juhlapäivän anthem - take my word!!

Jos Tami julistaa Kontiolan olevan The Superman, se kertoo että Konna todellakin on ykkösketjun veli. Kontiola teki samoissa kisoissa kaksi maalia Venäjän verkkoon - eittämättä kiitoksena Tamin antamasta komplimentista. Harmi että AD 2013 kisojen ykkösketjun veljistä Juhamatti Aaltonen osoittautui taunotasalakiksi ja henkilövittuili Aurinkokuninkaalle.

Huominen menee itselläni Tamin sanoin slow and steady, gets you ready.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Kärpät

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huomenna Tamin juhlapäivän kunniaksi someen laitettaviin Maestron kuvien julkaisuihin voisi lisätä hastagejä. Sitten kai näkisi miten paljon niitä on liikkeellä. En tosin ole varma, kun en ole ennen hashtagejä käyttänyt. Mutta Tammisen kunniaksi sellaisen voisi kerrankin laittaa. Tässä jokunen ehdotus:



#juhanitamminen

#tami

#sov2fin4

#2+1

#17121971

#kuusamakuja

#moonsamelane

#takemyword

#yakemyword

#keeprocking

#iassume

#sportliigaan

#ranskavälieriin

#alakerrantimanttinenleidi

#busterxxxxxxl

#100hooks

#10000niteenurheilukirjasto

#ykköskenttä

#metsänlaita

#heideken

#heinäkenkä

#vastajännäri

#sormirevassa
Nyt veli @perro unohtui kyllä muutama tärkeimmistä, eli #Fishernro1 #Haapaluoto #Parhaatkalavedet #pomminvarmatekniikka ja #tehkääperässä name a few!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös