Perjantai tykitys...
"Hieno , rauhallinen perjantaiaamu lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Aamuteevee ( Yle ) auki ja teksti TV ( sivu 205) huutta hienon ex pelaajani Pekka Virran ja Saipan teiden eroamisesta!! Part of the game , sanon minä ja toivotan Pekalle tsemppiä jatkoon!! Omalle kohdallekin on potkut osuneet, dramaattisesti heti Albertvillen Olympiakisojen 1992 jälkeen, jossa toimin Sveitsin päävalmentajana!! Silloinen 10:s sija oli minun mielestäni vähintäin kelpo suoritus, erityisesti sillä valmistautumisajalla ( 4 leiripäivää ja harjoituspeliä ja kovin mahdollinen lohko ( Kanada , Sovjet, Ranska .. etc.. ) mutta Sveitsin verenhimoinen lehdistö ( Blick, Le matin, Sport ; TSR, SRF etc.. ) oli saanut yliotteen ja heikko Rene Fasel sai aiheen reagoida!! Erityisesti Renen tyyli antaa kenkää loukkasi, ei koskaan uskaltanut hoitaa irtisanomista face to face - luokatonta pelkuruutta ja johtajuuden irvikuvaa - take my word!! Seurraavat vuodet eri suurkisoissa joutui Rene pakoilemaan minua huvittavilla tavoilla , huippuna seuraavat MM kisat heti keväällä ja " treffipaikkana " hallin miesten WC !! Oli siinä komiikkaa riittävästi kun The Mikkihiiri lukkiutuu naisten vessaan ja minä odottelin ulkopuolella kunnes " The Leader " uskaltautuu " hallin puolelle!! Tarina kokonaisuudessaan kirjassani, joten tässä ei sen enempää!! Kerran mikkihiiri- aina mikkihiiri!! Simple as thaty!! Have A great day!!, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää: "