"Nyt jo puolenyön huudeilla korisfinaalin jälkilöylyissä!! Hieno peli ja koris kuten rakas hockey sopii ruutuun kuin nakutettu!! Lisäksi Ylen panostus ansaitsee tunnustuksen ja kommentaattorit Pieti Poikola, Inka Henelius etc.. samoin, oli ilo katsoa ja kuunnella!! Ranskan päävalmentaja-aikoina ( 1994-96 ) oli ilo ja kunnia päästä tutustumaan Ranskan huippu-urheilun ytimeen ( INSEP etc.. ) ja se reissu opetti ymmärtämään kuinka kova urheilumaa Ranska on kaikilla mittareilla ja isoissa pallopeleissä ( jalkapallo, koripallo, käsipallo, lentopallo .. etc.. erityisesti!!
Joten siinä voittavan Ranskan hengessä : Bonnuit pour tulmond !! Br Tami ex Entraineur National Equipe De France 1994 - 96!! Silloin mm. Tukholman ( Gävlen ) MM kisoissa voitimme pystyyn Saksan, Kanadan , Sveitsin etc.. ja olimme oman lohkomme toinen ( 2.) ja playoffsesiisa vastaan Suomi ( Juti , Hantta , Saku, Ville, Jere etc.. ) ja tie nousi pystyyn ja Leijonat riemukkaasti kohti pokaalia!! Hienoja muistoja - take my word!! Keep rocking & have a great day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: "
Wikipedia varmaan väärässä, ku Ranska lohkossa sijalla 3..
Edit. To Brother
@Fiftie mä kysyn. Ootko joku ennustaja vai ootko hakkeroinu mun puhelimen kun ehdit just ennen mua julkaista saman tekstin Tammisesta. My GOD. Missä kunnioitus ja missä arvostus toisia palstalaisia kohtaan