Tami vastailee kommenteihin.
Fäni kommentoi:
Vähän hankala ottaa kantaa ,
Susanna Tapani on sen tason huippupelaajia että joukkue tarvitsee hänen panostaa ..toki päättää itse menoistaan mutta yksi maailman huippuja
Tami vastaa:
Kiitos viestisatä, minun ei ole vaikea ottaa kantaa,yli 50 vuotta kiekkoammattilaisena se on helppoa ja yksinkertaista!! JT
Fani 2:
Kyllä se siitä, pääasia eli fokus siin ett Kun sSuomipaita vedetään päälle, niin mielestäni noi muut jutut on toisarvoisia, ja noin, se on mun mielipide
Tami:
Niin minunkjn!! JT
Fani 3:
Eikös toi asia ollut sovittu valmennuksen ja pelaajan kesken jo ennen turnausta? Toki olis voinu antaa paikan toiselle pelaajalle.
Tami:
En tiedä mitä olivat sopineet- tiedotusta eivät aunakaan, kuten " kuvasta" näkyy !!
Fani 4:
Entiset naisten maajoukkueen pelaajat ja ilmeisesti osa nykyisistä ei ottanut kovin hyvällä tätä hommaa, että kesken turnauksen häihin.
Tami:
Ilmiselvästi!! juuri näin, JT
Fani 5:
Täältä lähes metsänlaidasta on hyvä huudella, mutta olisiko Sinun aikakaudella lähdetty kesken turnausta kaverin häihin.
Tami:
Ei todellakaan; peli pelinä-muut jutut sitten omana aikanaan!! JT
Ja loppuun vielä aamun päivitys:
Rauhallinen aamu ( perjantai 2.9.2022) menossa Kuusamakujan aamukahvin parissa!! Kohta tahti kiihtyy, aamusauna, päivän lehdet ( TS, HS ) ja menoksi, osoitteena Eurotam OY:n head office Nereis Business Gardenin ( kts IT Point.fi ) tiloissa Pitkämäen Business Cityssä!! In case tulet käymään?, please call before- 050 4663701, pienyrittäjä kun on liikkellä asiakkaiden ja koulutuskeikkojen myötä all the time!! See You there!! Br Tami, CEO Eurotam OY, lisää:
www.eurotam .com