Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 797 150
  • 8 829

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
In case epäselvää : sivustoilla ( eurotam. com -siellä lisää!!) mainitaan seuraavaa : " Sisältö räätälöidään aina erikseen vastaamaan asiakkaan tarpeita."!! Saunatanssin alkeet onkin ilmeisesti mahdollista pyynnöstä räätälöidä mukaan pakettiin -Simply Great sanon minä!! Siinä- koulutustilaisuuden tilaamisesta haaveilun hengessä: " Have A Great Night" Br AB
Damn right my friend!! Tässä tapauksessa paketti olisi tietenkin ns. kaikilla herkuilla!! Jos me halutaan saunatanssi - me saadaan saunatanssi, simple as that!!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
In case epäselvää : sivustoilla ( eurotam. com -siellä lisää!!) mainitaan seuraavaa : " Sisältö räätälöidään aina erikseen vastaamaan asiakkaan tarpeita."!! Saunatanssin alkeet onkin ilmeisesti mahdollista pyynnöstä räätälöidä mukaan pakettiin -Simply Great sanon minä!! Siinä- koulutustilaisuuden tilaamisesta haaveilun hengessä: " Have A Great Night" Br AB
Nyt oli allekirjoittanut uninen veli, kun ei tuota huomannut - mä HÄPEÄN!! Kiitos huomautuksesta , veli @aurora borealis , näin se todellakin menee!!! Eli täyden palvelun viikonloppu siis tiedossa - simply great!!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Kyllähän tämä olisi kuin luotu tämän ketjun veljille ja siskoille yhdellä suurella porukalla - take my word!! Veli @aurora borealis voisi toimia maestron oikeana kätenä ja veljet @Frankie , @Fiftie , @Numero13 to name a few olisivat eräänlaisia tutoreita ko. tapahtumassa joiden puoleen loput metsänlaitalaiset voisivat kääntyä tilanteen vaatiessa!! Metsänlaitalaiset etunenässä sisar @Patarouva ja vaikkapa veli @Bat79 ja @Lemiöö66 voisivat heittää sopivaa roastia tilanteen tullen jolla toisi ns. tunnelmaa mökkiin!!

PS. Ja Kukkoa olisi tietenkin tarjolla niin paljon kuin kurkusta mahtuu alas.
Huomautan että olen ykköskorissa johtuen vuodesta -66 - mielelläni, vaikka tullut pelattua sekä coutsattua mielummin tarkkailijan asemassa. Joka tapauksessa saisimme mitä mainioimman meetingin aikaan :)
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Huomautan että olen ykköskorissa johtuen vuodesta -66 - mielelläni, vaikka tullut pelattua sekä coutsattua mielummin tarkkailijan asemassa. Joka tapauksessa saisimme mitä mainioimman meetingin aikaan :)
Kiitos korjauksesta, tsemppiä Sinulle!! Br Steril
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Nyt on rauhallinen aamu ja päivitys. Vielä ehtii kohkaamaan...

"Hieno, rauhallinen aamu ( 05.56 ) Turun Kuusamakujalla!! Kevät vääjäämättä tulossa, playoffia halleissa, vedet auki Airistolla ja täällä Pitkäsalmen rannalla, joten simply great sanon minä!! TPS vs. Ilves series nyt meille 2-1 , eilisen hienon OT voiton ( Pyyhtiä , Arell ) 66.56 jälkeen!! Joten illalla on aika mennä taas paikanpäälle kannustamaan -hieno series menossa - take my word!! Päivän lehdet ( TS & HS ) postilaatikolta ja sitten sauna päälle, lehdet tarkkailuun , joten niissä merkeissä teille kaikille: Have A Great Day !! Br Tam i, Lion # 79, TPS # 14 C - silloin ennen - Leijonat # 14 C samoin!! Have A great day!!"
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joten illalla on aika mennä taas paikanpäälle kannustamaan -hieno series menossa - take my word!!
Toivottavasti Sveitsin, Ranskan , Saksan , Italian ja Itävallan " to name a few" puolella odottavia mediapartnereita ei ole unohdettu -i hope so!! In case näin olisi päässyt käymään niin varmasti puhelin pirisee ja mailit laulaa - take my word!! Siinä- pelien raportoinnin eri puolille Eurooppaa hengessä : " Have A Great Hockey Morning" Br AB
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa että kerrankin kertoi menevänsä paikalle ihan vaan kannustamaan kuten kuuluukin. Toki tässä on monta tuntia pelin alkuun ja agenda saattaa ihan koska tahansa muuttua asiakastilaisuudeksi, koulutukeikaksi, scouttaamiseksi, briiffaamiseksi tai raporteiksi maailman kiekkomedioille to name a few!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veli @Bat79 huutelee sieltä kesälaitumilta asiattomuuksia. My GOD mikä arvostuksen puute, missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä kysyn ja mä häpeän. Take my Word.

Kai sitä maestrokin saa edes kerran mennä tavallisena kuolevaisena peliin, ilman että siitä vittuillaan ja halveksutaan. My GOD

Montako peliä oot itse seurannut täällä kaudella hallissa. Mä kysyn
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kyllähän tämä olisi kuin luotu tämän ketjun veljille ja siskoille yhdellä suurella porukalla - take my word!! Veli @aurora borealis voisi toimia maestron oikeana kätenä ja veljet @Frankie , @Fiftie , @Numero13 to name a few olisivat eräänlaisia tutoreita ko. tapahtumassa joiden puoleen loput metsänlaitalaiset voisivat kääntyä tilanteen vaatiessa!! Metsänlaitalaiset etunenässä sisar @Patarouva ja vaikkapa veli @Bat79 ja @Lemiöö66 voisivat heittää sopivaa roastia tilanteen tullen jolla toisi ns. tunnelmaa mökkiin!!

PS. Ja Kukkoa olisi tietenkin tarjolla niin paljon kuin kurkusta mahtuu alas.

OMG, sanon minä!! Veli Fiftie on se, joka Manun kanssa opastaa unisia veljiä ja sisaria sekä myös jatkoajan ykkösketjulaisia!!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minua nyt vähän ihmetyttää tämä way over 100 muuttuminen way over 150... My GOD

Argumentoikaa,mistä tämä johtuu,Argumentoikaa
Samalla tavalla kuin Tami nosti Sportin Liigaan ja johdatti Ranskan välieriin. Juhani Tammisen maailmankuva ja historiantuntemus ovat aivan omaa luokkaansa ( league of their own) - take my word!!

Tamin kirjoissa sekä päivityksissä on mystinen voima. Ne voivat vaikuttaa aika-avaruusjatkumoon.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veli @Bat79 huutelee sieltä kesälaitumilta asiattomuuksia. My GOD mikä arvostuksen puute, missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä kysyn ja mä häpeän. Take my Word.

Kai sitä maestrokin saa edes kerran mennä tavallisena kuolevaisena peliin, ilman että siitä vittuillaan ja halveksutaan. My GOD

Montako peliä oot itse seurannut täällä kaudella hallissa. Mä kysyn

Kiitos kysymästä, oliko muuta!! Jos puhutaan IFK:sta niin noin 15 peliä (games) siihen päälle vielä junnupelit ehkä noin 20 (twenty)!! Tasapuolisuuden nimissä tuo oma record rinnalle ja jatketaan sitten!! BR BAT79 hallin vakiokatsoja since eighties (80-luku in case et ole kielimiehiä) myös aikoina kun katsomossa nortti paloi ja jalat paleli!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mind your own business!! Tuliko selväks?
Veli @Fiftie on tainnut aamulla syödä ärrimurrimuroja!! I assume!! Huomenna suosittelen ennemmin MME:n world class brekkaria!! In case talouteen ei kuulu MME niin myös MR tai esim. MOM käy!! Siinä tärkeimmän aterian hengessä keep eating!! BR BAT79 Superpähkinöiden ystävä!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kiitos kysymästä, oliko muuta!! Jos puhutaan IFK:sta niin noin 15 peliä (games) siihen päälle vielä junnupelit ehkä noin 20 (twenty)!! Tasapuolisuuden nimissä tuo oma record rinnalle ja jatketaan sitten!! BR BAT79 hallin vakiokatsoja since eighties (80-luku in case et ole kielimiehiä) myös aikoina kun katsomossa nortti paloi ja jalat paleli!!

Kiitos viestistäsi, se lämmittää.

No kun tässä aletaan muisteleen kautta, niin tainnu käydä kaikki runkkarin ( runkosarja ) kotipelit + 1 vieraissa, ( Sinun luolassasi ), lisäksi CHL matsit kotona,myös playoff, ja yhtä lukuunottamatta kaikki playoff kotipelit + 1 vieraissa.

In case epäselvää kumpi on katsonut enemmän. Matkaa 90 km hallille, suuntaansa . Paljon sulla ?
P.S en kulje julkisilla, kuljen omalla autolla
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Veli @Fiftie on tainnut aamulla syödä ärrimurrimuroja!! I assume!! Huomenna suosittelen ennemmin MME:n world class brekkaria!! In case talouteen ei kuulu MME niin myös MR tai esim. MOM käy!! Siinä tärkeimmän aterian hengessä keep eating!! BR BAT79 Superpähkinöiden ystävä!!

Kiitos viestistä!! Se ei lämmitä, erityisesti sinun viestisi ei lämmitä ollenkaan!! Joten vielä kerran - mind your own world class brekkaria!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuis monta peliä Sisaret ja Veljet on käyneet katsomassa kun itse Maestro Kupittaan Jääladossa johtaa orkesteria?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kännissä ja kaverin selän takanahan ne terävimmät viisaukset aina lauotaan muutenkin!!
”An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools.”

- Ronald Reagan

Ei kun Ernest Hemingway se olikin, tuli laitettua väärät sanat Ronnien suuhun kuten Tamikin tekee.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Veli @Fiftie on tainnut aamulla syödä ärrimurrimuroja!! I assume!! Huomenna suosittelen ennemmin MME:n world class brekkaria!! In case talouteen ei kuulu MME niin myös MR tai esim. MOM käy!! Siinä tärkeimmän aterian hengessä keep eating!! BR BAT79 Superpähkinöiden ystävä!!
In case epäselvää,, veli ärrimurri @Fiftie lienee lähinnä tuohtunut case Busterista. Ärrimurrimurot ja Buster-farssi ovat kaksi (two) eri asiaa!! Joten sinulle veli @Bat79 sanon: if you dont have any facts - go to metsänreuna and shoot the ducks!!

Tässä duck huntin hengessä - have a great day !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös