Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 798 959
  • 8 835

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kiitos viestistäsi, se oli tulkittavissa vittuiluna,mutta menkööt.

Since 2006 olen pelannut, pakkina,mokena ja hyökkääjänä. En ole pitänyt kirjaa pisteistäni, mutta niitä on...
Mites sulla
Ei varmaan kukaan muukaan kun niitä ei ole :D
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Since 2006 olen pelannut, pakkina,mokena ja hyökkääjänä. En ole pitänyt kirjaa pisteistäni, mutta niitä on...
My God!! Helppo se on " veli" Niilon huudella lämpimästä officesta klubitakki päällä " Tamin" pisteistä, kun ei tarvitse edes argumentoida faktoilla!! Palataan asiaan kun cv :ssä on muutakin täytettä kuin metsän laidasta huutelu!! BR CC
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kiitos viestistäsi, se oli tulkittavissa vittuiluna,mutta menkööt.

Since 2006 olen pelannut, pakkina,mokena ja hyökkääjänä. En ole pitänyt kirjaa pisteistäni, mutta niitä on...
Mites sulla

OMG, sanon minä!! Veli Niilo taitaa olla perässä hiihtäjä, i assume!! Joko olet kiittäny Manua siitä, että olet sinäkin saanut pelata kun Manu raivasi ladut auki aikanaan?!!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
OMG, sanon minä!! Veli Niilo taitaa olla perässä hiihtäjä, i assume!! Joko olet kiittäny Manua siitä, että olet sinäkin saanut pelata kun Manu raivasi ladut auki aikanaan?!!
Pisteet @Niilo - luulen että pakin roolissa tms Hän on se joka antoi sen syötön, toisena tai kolmantena jonka joku Guru-ukko laukoi ineen. Tärkeää hommaa ja täällä vikistään. Missä arvostus...
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Pisteet @Niilo - luulen että pakin roolissa tms Hän on se joka antoi sen syötön, toisena tai kolmantena jonka joku Guru-ukko laukoi ineen. Tärkeää hommaa ja täällä vikistään. Missä arvostus...

Kiitos viestistä. Missä on sinun omat tehopisteesi?!! Yli 200 tehopistettä aikana jolloin uniset tuomarit eivät tunteneet kakkossyöttäjää!! - Fiftie
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Kiitos viestistä. Missä on sinun omat tehopisteesi?!! Yli 200 tehopistettä aikana jolloin uniset tuomarit eivät tunteneet kakkossyöttäjää!! - Fiftie
Yhtä paljon kuin maestrolla - paljon ite paukutit tolla kaudella....
 

Liitteet

  • Screenshot_20220412-190945.jpg
    Screenshot_20220412-190945.jpg
    325,3 KB · kertaa luettu: 144

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juhani:
; Kiitos viestistä X, usko tai älä , mutta näkökulma muuttuu kummasti kun veljet eri medioista ( keltainen lehdistö ) istuu lähimetsien varjossa ja pitkillä putkillaan tirkistelevät milloin mihinkin huoneeseen!! Palaa asiaan kun osuu Sinun kohdallesi!! Br Tami

Paparazzi ollut vaanimassa puskassa mm. Clevalandissa, Japanissa, Sveitsissä, Ranskassa ja Vaasassa etc. - To name a few. Todelliset edelläkävijät on kuvattu lähimetsistä since -66. Niin se vaan menee tälläkin elämän osa-alueella, että edelläkävijät auraavat ladun.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuitenkin ilman Tamin ladunaurauksia, täälläkin ihmeteltäisiin Eero Paavolan ylivoimaa pistepörssissä ja jännättäisiin Veiterän ja Akilleksen välistä finaalia. Niin se vain menee.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onhan tuolla harhaisessa maailmassa varmaan raskasta elää, uskomukset world class busineksesta, oman egon jatkuvaa korostamista, erinomaisten facilitiittien esiintuominen (kuntosali, vene, ura, toimisto, to name a few). Realiteetit ympäröivään maailmaan kadonneet, vai onko jo nuorena vuonna -66 noussut Antsan sanoin "se kuuluisa keltainen neste" noussut päähän eikä ole koskaan poistunut.
Teen liiketoimintaa. Sitä brändiä ei vedä vessasta alas Juusela kuseskelemalla, eikä Sebukärppä täällä ilman seurauksia, yake my word!! My God, Jos sinunkin brändin päälle tulee joku Sebukärppä kuseskelemaan tuolla, huudatko, että ei kun lisää? Olen tämän luonut itse. Sen päälle ei kukaan kuseskele, yake my word!! Br, Frankie,CEO, EuroFrank Oy
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Teen liiketoimintaa. Sitä brändiä ei vedä vessasta alas Juusela kuseskelemalla, eikä Sebukärppä täällä ilman seurauksia, yake my word!! My God, Jos sinunkin brändin päälle tulee joku Sebukärppä kuseskelemaan tuolla, huudatko, että ei kun lisää? Olen tämän luonut itse. Sen päälle ei kukaan kuseskele, yake my word!! Br, Frankie,CEO, EuroFrank Oy

Damn right my friend!! Ykkösketjun tutkapari: Frankie - Fiftie!! Tehot yhteensä yli 400 pistettä aikana jolloin uniset tuomarit eivät tienneet kakkossyötöstä!!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kävin huvikseni katsomassa www.eurotam.com sivuston tarjonnan. Siellä oli tarjolla 5 (five) eri koulutspakettia (coaching packages) joista pisin oli VIIKONLOPUN mittainen!!!!! MY GOD!!!!! Sieltä vaan kaikki uniset veljet kavereineen tilaamaan maestro koko viikonlopuksi mökille kertomaan 60 minuutin paineesta ja momentumista! Sen jälkeen kukot käteen (cocks in hands) ja saunan lauteille Don Tamin kanssa! En tiedä kuuluuko pakettiin myös saunatanssin alkeet, mutta eiköhän ne saa paikan päällä, hyvässä hengessä neuvoteltua!! Au chapeau!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kävin huvikseni katsomassa www.eurotam.com sivuston tarjonnan. Siellä oli tarjolla 5 (five) eri koulutspakettia (coaching packages) joista pisin oli VIIKONLOPUN mittainen!!!!! MY GOD!!!!! Sieltä vaan kaikki uniset veljet kavereineen tilaamaan maestro koko viikonlopuksi mökille kertomaan 60 minuutin paineesta ja momentumista! Sen jälkeen kukot käteen (cocks in hands) ja saunan lauteille Don Tamin kanssa! En tiedä kuuluuko pakettiin myös saunatanssin alkeet, mutta eiköhän ne saa paikan päällä, hyvässä hengessä neuvoteltua!! Au chapeau!
Kyllähän tämä olisi kuin luotu tämän ketjun veljille ja siskoille yhdellä suurella porukalla - take my word!! Veli @aurora borealis voisi toimia maestron oikeana kätenä ja veljet @Frankie , @Fiftie , @Numero13 to name a few olisivat eräänlaisia tutoreita ko. tapahtumassa joiden puoleen loput metsänlaitalaiset voisivat kääntyä tilanteen vaatiessa!! Metsänlaitalaiset etunenässä sisar @Patarouva ja vaikkapa veli @Bat79 ja @Lemiöö66 voisivat heittää sopivaa roastia tilanteen tullen jolla toisi ns. tunnelmaa mökkiin!!

PS. Ja Kukkoa olisi tietenkin tarjolla niin paljon kuin kurkusta mahtuu alas.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Metsänlaitalaiset etunenässä sisar @Patarouva ja vaikkapa veli @Bat79 ja @Lemiöö66 voisivat heittää sopivaa roastia tilanteen tullen jolla toisi ns. tunnelmaa mökkiin
Tässä pitää olla sitten hyvin tarkkana, ettei mennä henkilövittuilun ja brändin päälle kuseskelun puolelle. En osaa kovin eksaktisti sanoa missä se raja menee, mutta sen ylittämiseen ei välttämättä vaadita paljoa -take my word!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä kuuluuko pakettiin myös saunatanssin alkeet, mutta eiköhän ne saa paikan päällä, hyvässä hengessä neuvoteltua!!
In case epäselvää : sivustoilla ( eurotam. com -siellä lisää!!) mainitaan seuraavaa : " Sisältö räätälöidään aina erikseen vastaamaan asiakkaan tarpeita."!! Saunatanssin alkeet onkin ilmeisesti mahdollista pyynnöstä räätälöidä mukaan pakettiin -Simply Great sanon minä!! Siinä- koulutustilaisuuden tilaamisesta haaveilun hengessä: " Have A Great Night" Br AB
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös