Ei varmaan kukaan muukaan kun niitä ei ole :DKiitos viestistäsi, se oli tulkittavissa vittuiluna,mutta menkööt.
Since 2006 olen pelannut, pakkina,mokena ja hyökkääjänä. En ole pitänyt kirjaa pisteistäni, mutta niitä on...
Mites sulla
Ei varmaan kukaan muukaan kun niitä ei ole :DKiitos viestistäsi, se oli tulkittavissa vittuiluna,mutta menkööt.
Since 2006 olen pelannut, pakkina,mokena ja hyökkääjänä. En ole pitänyt kirjaa pisteistäni, mutta niitä on...
Mites sulla
Ei varmaan kukaan muukaan kun niitä ei ole :D
My God!! Helppo se on " veli" Niilon huudella lämpimästä officesta klubitakki päällä " Tamin" pisteistä, kun ei tarvitse edes argumentoida faktoilla!! Palataan asiaan kun cv :ssä on muutakin täytettä kuin metsän laidasta huutelu!! BR CCSince 2006 olen pelannut, pakkina,mokena ja hyökkääjänä. En ole pitänyt kirjaa pisteistäni, mutta niitä on...
Kiitos viestistäsi, se oli tulkittavissa vittuiluna,mutta menkööt.
Mites sulla
Nythän sitä mennään näin että way over...Ennen oli maajoukkue pisteet ja Yamahan tehot samoissa lukemissa 150 pistettä (points) ja 150 hv (hp)
Pisteet @Niilo - luulen että pakin roolissa tms Hän on se joka antoi sen syötön, toisena tai kolmantena jonka joku Guru-ukko laukoi ineen. Tärkeää hommaa ja täällä vikistään. Missä arvostus...OMG, sanon minä!! Veli Niilo taitaa olla perässä hiihtäjä, i assume!! Joko olet kiittäny Manua siitä, että olet sinäkin saanut pelata kun Manu raivasi ladut auki aikanaan?!!
Pisteet @Niilo - luulen että pakin roolissa tms Hän on se joka antoi sen syötön, toisena tai kolmantena jonka joku Guru-ukko laukoi ineen. Tärkeää hommaa ja täällä vikistään. Missä arvostus...
Yhtä paljon kuin maestrolla - paljon ite paukutit tolla kaudella....Kiitos viestistä. Missä on sinun omat tehopisteesi?!! Yli 200 tehopistettä aikana jolloin uniset tuomarit eivät tunteneet kakkossyöttäjää!! - Fiftie
Juhani:
; Kiitos viestistä X, usko tai älä , mutta näkökulma muuttuu kummasti kun veljet eri medioista ( keltainen lehdistö ) istuu lähimetsien varjossa ja pitkillä putkillaan tirkistelevät milloin mihinkin huoneeseen!! Palaa asiaan kun osuu Sinun kohdallesi!! Br Tami
Yhtä paljon kuin maestrolla - paljon ite paukutit tolla kaudella....
Teen liiketoimintaa. Sitä brändiä ei vedä vessasta alas Juusela kuseskelemalla, eikä Sebukärppä täällä ilman seurauksia, yake my word!! My God, Jos sinunkin brändin päälle tulee joku Sebukärppä kuseskelemaan tuolla, huudatko, että ei kun lisää? Olen tämän luonut itse. Sen päälle ei kukaan kuseskele, yake my word!! Br, Frankie,CEO, EuroFrank OyOnhan tuolla harhaisessa maailmassa varmaan raskasta elää, uskomukset world class busineksesta, oman egon jatkuvaa korostamista, erinomaisten facilitiittien esiintuominen (kuntosali, vene, ura, toimisto, to name a few). Realiteetit ympäröivään maailmaan kadonneet, vai onko jo nuorena vuonna -66 noussut Antsan sanoin "se kuuluisa keltainen neste" noussut päähän eikä ole koskaan poistunut.
Teen liiketoimintaa. Sitä brändiä ei vedä vessasta alas Juusela kuseskelemalla, eikä Sebukärppä täällä ilman seurauksia, yake my word!! My God, Jos sinunkin brändin päälle tulee joku Sebukärppä kuseskelemaan tuolla, huudatko, että ei kun lisää? Olen tämän luonut itse. Sen päälle ei kukaan kuseskele, yake my word!! Br, Frankie,CEO, EuroFrank Oy
Sori Frankie jos astuin Sebegoillesi, jotka suutarilla käytit. En tarkoittanut pahaa, yrittänä varmaan ymmärrät.... yake my word
Nyt jo myöhäisillan puolella!! Hieno dinner at home syöty, sauna, yksi kukko ja on tullut aika to " hit the sack" !! Huomenna taas uusin voimin, joten good night , sleep tight Teille kaikille, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää: www.eurotam.com
Pelejä olen pelannu junnuna, kaks maalia yhteen peliin. Couchannu en koskaan.Pitäiskö sunki alkaa pikku hiljaa heräämään? Monta peliä oot pelannu, saati valmentanu?
Jos oli joku 10-0 voitto niin niitä maaleja ei lasketa-!!Pelejä olen pelannu junnuna, kaks maalia yhteen peliin. Couchannu en koskaan.
Hävittiin 4-2Jos oli joku 10-0 voitto niin niitä maaleja ei lasketa-!!
@Sebukärppä - kax maalia aikana jolloin syöttöjä ei laskettu. Kai syötit kaikki kaverin neljä...Jos oli joku 10-0 voitto niin niitä maaleja ei lasketa-!!
Urheasti taistelin omien puolesta - yake my word@Sebukärppä - kax maalia aikana jolloin syöttöjä ei laskettu. Kai syötit kaikki kaverin neljä...
Kyllähän tämä olisi kuin luotu tämän ketjun veljille ja siskoille yhdellä suurella porukalla - take my word!! Veli @aurora borealis voisi toimia maestron oikeana kätenä ja veljet @Frankie , @Fiftie , @Numero13 to name a few olisivat eräänlaisia tutoreita ko. tapahtumassa joiden puoleen loput metsänlaitalaiset voisivat kääntyä tilanteen vaatiessa!! Metsänlaitalaiset etunenässä sisar @Patarouva ja vaikkapa veli @Bat79 ja @Lemiöö66 voisivat heittää sopivaa roastia tilanteen tullen jolla toisi ns. tunnelmaa mökkiin!!Kävin huvikseni katsomassa www.eurotam.com sivuston tarjonnan. Siellä oli tarjolla 5 (five) eri koulutspakettia (coaching packages) joista pisin oli VIIKONLOPUN mittainen!!!!! MY GOD!!!!! Sieltä vaan kaikki uniset veljet kavereineen tilaamaan maestro koko viikonlopuksi mökille kertomaan 60 minuutin paineesta ja momentumista! Sen jälkeen kukot käteen (cocks in hands) ja saunan lauteille Don Tamin kanssa! En tiedä kuuluuko pakettiin myös saunatanssin alkeet, mutta eiköhän ne saa paikan päällä, hyvässä hengessä neuvoteltua!! Au chapeau!
Tässä pitää olla sitten hyvin tarkkana, ettei mennä henkilövittuilun ja brändin päälle kuseskelun puolelle. En osaa kovin eksaktisti sanoa missä se raja menee, mutta sen ylittämiseen ei välttämättä vaadita paljoa -take my word!!Metsänlaitalaiset etunenässä sisar @Patarouva ja vaikkapa veli @Bat79 ja @Lemiöö66 voisivat heittää sopivaa roastia tilanteen tullen jolla toisi ns. tunnelmaa mökkiin
In case epäselvää : sivustoilla ( eurotam. com -siellä lisää!!) mainitaan seuraavaa : " Sisältö räätälöidään aina erikseen vastaamaan asiakkaan tarpeita."!! Saunatanssin alkeet onkin ilmeisesti mahdollista pyynnöstä räätälöidä mukaan pakettiin -Simply Great sanon minä!! Siinä- koulutustilaisuuden tilaamisesta haaveilun hengessä: " Have A Great Night" Br ABEn tiedä kuuluuko pakettiin myös saunatanssin alkeet, mutta eiköhän ne saa paikan päällä, hyvässä hengessä neuvoteltua!!