Tuohan on Heidekenin poikien salainen pippeliote, esitetään tavattaessa.Minua nyt hämää hieman tuo Manun jokseenkin neitimäinen kolmen sormen ote löylykauhan kahvan päästä. My God!!
Tästä Tamin vinkit jouluaaton viettoon -simply great!!
Juhani Tamminen paljastaa jouluaaton pelikirjansa ja lataa varoituksen sanat: "Ei todellakaan sovi olla lippa vinossa!"
Kun joulurauhan julistus on ohi, Tamin pelikirja on selvä.www.seiska.fi
Onko kiireinen koulutusbisnes ajanut Lion #79 kotisalillaan tekemään pitkien ”slow and steady gets you ready”-sarjojen sijaan sarjoja ”rapid fire”-tyyliin?? Tai sitten Lion #79 on kyllästynyt brändin päälle kuseskeluun ja näyttää kaikille vastajännäreille, että 150 kg penkiltä on kevyttä kauraa?!Näinkö oikein veli @Alligator jakamalta videolta, että Tamin "etureppu" ois kasvanut?
Tamilla on ns. massakauden high-season menossa. Yake my word!Näinkö oikein veli @Alligator jakamalta videolta, että Tamin "etureppu" ois kasvanut?
No nyt! MY GOD mikä juliste! Noita pitäisi jakaa ympäri maailmaa, kaikkiin paikkoihin missä Tami on vaikuttanut! Loistavaa työtä "veli" @aurora borealis - simply great!!Suuresti arvostamani " veli" @Proffa_20 esitit aatonaaton iltana mitä kauneimman ja nöyrimmän pyynnön saada verkkokalvojen nähtäville jotain fiilistä nostattavaa taidetta - MY MAXIMUM RESPECT!! Pyyntösi todella kosketti sydäntäni ja se on huomioitu -tymake my word!! Tässä on itse asiassa peräti kolme ( 3) taideteosta työnalla aiheinaan 1.Itsenäisyyspäivä, 2.Joulu, 3.James Bondin inspiroima " posteri" !! Nyt on päässyt käymään niin,, että näistä viimeksi mainittu on saavuttanut julkaisukypsän tilan ja ajattelin vähän ensihätään lievittää " tribuuttikuvamateriaalivierotusoireista" kärsivien veljien ja siskojen ahdinkoa sen julkaisemalla!! Ketjussa jokunen aktiivinen Bondin seuraajakin veljet @Roger Moore ja @Niilo " to name a few" vaikuttavat, joten hekin saattavat tällaista tähän aihepiiriin liittyvää taidetta arvostaa -i assume!! Vaikeinta oli karsia,, mitä " posteriin" voi laittaa, niin paljon hyviä Juhani Tammisen elämään liittyviä lennokkaita paikkoja, tapahtumia, henkilöitä ja tuotemerkkejä on maailma pullollaan!! Tärkeimmät ydinprinsiipit pitäisi kuitenkin olla suunnilleen edustettuina ja niinhän sitä sanotaan " details create success" niitä ( detaljeja) " posterista" löytyykin!! Siinä ( tribuuttikuvamateriaalin silmäilyn) hengessä kaikille taistelijoille; " Have a Great Christmas Day" Br aurora borealis, maakunnan veli, Jatkoajan kirjoittaja since 2015, Juhani Tamminen – Tribuuttiketjun perustaja, tribuuttimateriaalin luoja " to name a few"!!
Damn right, my friend!! Ja näin tuotannon veljenä voin paljastaa että elokuvan esinäytökset ovat vetäneet monikansallisia toimittajajoukkoja hiljaiseksi -yake my word!! Erityistä kiitosta ovat keränneet mieleenpainuvat hahmot, huikea soundtrack, vertaansa vailla oleva tekninen toteutus " par excellence" etc .. " to name a few"!! Monessa arvostelussa on kehuttu elokuvan huikeita ja ennalta - arvaamattomia juonenkäänteitä;rauhallisesti alkava aamu Kuusamakujalla saattaakin päättyä aivan toisenlaisissa merkeissä toisella puolen maailmaa -OMG sanon minä!! Olipa kesken taistelukohtauksen lantiolta tipahtanut pyyhe saanut tiettävästi kokonaisen teatterisalin haukkomaan henkeään kaikkein pyhimmän paljastumisen edessä -reaktio oli luonnollisesti samanlainen ensimmäisen saunakohtauksen yhteydessä !! Tuotannon " veljen" ominaisuudessa voin myös jakaa DVD / Blu - ray koteloiden takakannessa ja promomateriaalissa käytettävistä arvosteluista hieman makupaloja!! Kas tässä ( kts. liite - siellä lisää!!) ja siinä ( promomateriaalin silmäilyn) hengessä: " Have a Great Christmas Day Evening" ja tähän aikaan sopii olla jo varmaan myös " lippa vinossa" ja " sormi revassa" -i assume!! ABRuotsi, Sveitsi, Japani, Ranska ( to name a few.) medianedustajat ja veljet lienevät jo saaneet kyseisen julisteen nähtäväksi ennen meitä heinäkenkiä - I assume?
Manu näyttelee itseään take my word!! Tällaiseen rooliin ei mitään heinäkenkää (Martti Suosalo, Aku Hirviniemi, Bruce Willis to name a few) voi ottaa. Oscar-palkinto on jo varma.Mutta kuka olisi pääosan esittäjänä ?
Gerard Depardieu on oma ehdotukseni. Samankaltaisen valasmai... valtavan habituksen lisäksi myös Tamin upean lennokas ranskan lausunta irtoaa natiivilta riittävän hyvin. Suomenkieliset kohtaukset dubbaa mestari tietenkin itse.Mutta kuka olisi pääosan esittäjänä ?
Muuten olisi hyvä valinta, mutta Juhani ei varmaan ottaisi Venäjän kansalaisuutta, vaikka Suomen verottaja antaisi kuinka poikittaista mailaa.Gerard Depardieu on oma ehdotukseni. Samankaltaisen valasmai... valtavan habituksen lisäksi myös Tamin upean lennokas ranskan lausunta irtoaa natiivilta riittävän hyvin. Suomenkieliset kohtaukset dubbaa mestari tietenkin itse.
Japanin ja P-Amerikan kohtausten dubbaukset odottavat vielä roolitustaan.
Veli @aurora borealis lla on ainakin sana sen verran hallussa, että jos imitointitaito on livenäkin yhtä huikealla tasolla kuin Puolala-tyyliin oikeaoppisesti kirjoitettuna, niin kyllä hän itse on vahva ehdokas Tamin rooliin - take my word!! Jos ulkonäkökin muistuttaisi vielä joten kuten Tamia, niin se olisi vielä ns. icing on the cake!!Tami ansaitsee jonkun toisen henkilön esittämään itseään.
Tami ansaitsee jonkun toisen henkilön esittämään itseään.
Kiitos komplimentista!! Pienimuotoisesti olen tuota imitointia harrastanut tuttavapiirissä myös suullisesti, mutta mahani koko kyllä kalpenee esikuvansa rinnalla ( myös hiuksia päässä liikaa) -take my word!! Kenties aika ja Kukko tekee vielä jonain päivänä tehtävänsä -i assume!! Keep Rocking; Br AB, Imitaattori Lion # 79Veli @aurora borealis lla on ainakin sana sen verran hallussa, että jos imitointitaito on livenäkin yhtä huikealla tasolla kuin Puolala-tyyliin oikeaoppisesti kirjoitettuna, niin kyllä hän itse on vahva ehdokas Tamin rooliin - take my word!! Jos ulkonäkökin muistuttaisi vielä joten kuten Tamia, niin se olisi vielä ns. icing on the cake!!