Mainos

Juhani Tamminen – tribuuttiketju

• 880 445
  • 9 152
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvät veljet ja siskot seuraa tiedotus : Se on sadas ( 100:s) sivu tributeketjussa!! Suurkiitos kaikille dialogista!! Br AB, tributeketjun founder, maakunnan veli

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hyvät veljet ja siskot seuraa tiedotus : Se on sadas ( 100:s) sivu tributeketjussa!! Suurkiitos kaikille dialogista!! Br AB, tributeketjun founder, maakunnan veli
Eiköäs tämä voida laskea loppupeleiksi monologiksi? Kaikki puhuu samaa sanonko mitä ja 'Team Moderators parkuu edelleen metsän reunassa kuten kolmosläppärin omaava hiiri.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuis monta Kohon puumailaa omistat?
Kuis monta Karikon lenkkiä juostu?
Kuos monta kertaa käyty Parkinkentällä lämimässä
Kuis monta Tamin perustamaa hokikoulua käyty?

Stay the fuck out of muy pages!
Sekä vielä yksi asia sinulle sisar:

Nolla kysymyksiisi.

In case epäselvää olen asunut useampia vuosia Turussa. Olen ollut jännärinä seurassa, jota valmensi Juhani Tamminen ja kannattanut seuraa, jonka toimitusjohtaja oli Juhani Tamminen.

Tehkää perässä! @Pratu tekee tämän perässäni eli oikeasti samaan tahtiin.

Nyt jumalauta kunnioitusta niille, jotka sen ansaitsevat!!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Te ootte voinu olla Manun joukkueen faneja, asua Turussa ja kierrellä mitä ties lenkkejä ja vaikka olleet Manun kiekkokoulussa, mutta kelle teistä Manu on sanonut "Damn right my friend" tai "Keep rocking"? Jos palstan veljet ja sisaret osaa kieliä, niin voitte aavistella kellä saavutukset on suurimmat!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Te ootte voinu olla Manun joukkueen faneja, asua Turussa ja kierrellä mitä ties lenkkejä ja vaikka olleet Manun kiekkokoulussa, mutta kelle teistä Manu on sanonut "Damn right my friend" tai "Keep rocking"? Jos palstan veljet ja sisaret osaa kieliä, niin voitte aavistella kellä saavutukset on suurimmat!!
Kenelle Manu on sanonut kiitos?

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Myös jutun kuvituksen keskiaikaisuutta henkivä Lion#79 " hiuslaite " on luokkaa par excellance Turun omalle pojalle - näin heinäkengältä komplementit kampaajalle!! " Style is Never out of fashion ", kuten Frank Reagan totesi , take my word!!!
Korjataan veli McBeanille sen verran faktoja kuitenkin kuntoon, että kyseessä oli tietenkin Donald Reagan, joka sanoi take my word!

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä Manu olisi sanonut meille mitä vaan, kun olisi häntä sopivasti ihailtu.

Minultakin Manu otti unessani takin ja kun en antanut Ässä-huiviani ja olin juuri aikeissa alkaa avautua asioista niin Juhani päätti lopettaa unen. In case epäselvää härkien kanssa voi taistella monin tavoin !!

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Aikamoista henkilövittuilua taas. Onkohan kirjoittaja laittanut yhtäkään ohjauspeliä kuntoon.

"ennen kuin Tami sai tuutin nuoltavakseen"

Tamin Jaguarille on eri säännöt - take my word!! Jos Tami halua jäätelöä, Manulla on täysi oikeus pysäköidä keskelle tietä. Hän kaatoi Neuvostoliiton ja pelasti siten Suomen itsenäisyyden.

Sieltä on tullut varmasti lähes Sportin liiganousun jälkeisen lehdistötilaisuuden kaltainen tykitys unisille Skoda-kuskeille.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
100 sivua- My God!! Viisi sivua lisää, niin päästään samoihin lukuihin maajoukkuepisteiden kanssa (tilastojen mukaan). Tokihan kaikki Tamia seuraavat tiedämme niiden pisteiden oikean lukumäärän- uniset itäblokin veljet kun eivät kakkossyöttöjä tilastoineet toisin kuin Br #79.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Siinä ois ala-asteen käsityöopettajalla ollut sanomista, i assume!! Sen verran vaikealta vaikutti Manun virkkaaminen!! Siinä kovan virkkauksen hengessä!! - Ykkösketjun luottomies Fiftie

My GOD, olethan itsekkin varmaan suorittanut ala-asteella Ompelukoneella ajetun ajokortin???

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Virkkauksen veteraani jo vuodesta 2001 asti!!

Siis olet syntynyt 01 vai suorittanut sen ajokortin silloin? My GOD oot siis nuori, ihan untuvikko vai pitäisikö tituleerata erästä tuttuani, undulaatti...

Itse suoritin ajokortin ihan 80 luvun lopussa, I Assume

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Siis olet syntynyt 01 vai suorittanut sen ajokortin silloin? My GOD oot siis nuori, ihan untuvikko vai pitäisikö tituleerata erästä tuttuani, undulaatti...

Itse suoritin ajokortin ihan 80 luvun lopussa, I Assume

OMG sano minä!! Ajokortti suoritettu vuonna 2001!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
My GOD, olethan itsekkin varmaan suorittanut ala-asteella Ompelukoneella ajetun ajokortin???
Ala-asteella 1987 tjsp Karikon lenkin vieressä!
Älä kysy tyhmiä!

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
OMG sano minä!! Ajokortti suoritettu vuonna 2001!!

Olet silti juniori tasoa. My GOD. Itsellä aika paljon enemmän tikattua saumaa ja vaihdettua vetoketjua kun olen ompelukoneen ajokoritin suorittanut n. 13 vuotta aiemmin

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olet silti juniori tasoa. My GOD. Itsellä aika paljon enemmän tikattua saumaa ja vaihdettua vetoketjua kun olen ompelukoneen ajokoritin suorittanut n. 13 vuotta aiemmin
Mä olen tehnyt kassin ompelukoneella sekä saumurilla t-paidan. Nämä itselleni ja lopputyö myyntiin.
Kuis monta siel ollaan?

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Kaukana ollaan. Statsit muuttuu 150-200 poangin välillä joten arvon hockey toverit matka jatkuu. Stay fresh, stay cool and be like Tami, You win...

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Liitteet

• C5ADC66A-8841-4FD1-B14F-A85EA1E018B0.jpeg
    C5ADC66A-8841-4FD1-B14F-A85EA1E018B0.jpeg
    93,4 KB · kertaa luettu: 107

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Kiitos kuvastasi " veli " @Pratu !!!
Don #79 on rajattu ammattitaidottoman " kameraveljen " toimesta kuvan ulkopuolelle , mutta muistamme tämän illan Studio 54 :ssä ( New York City , in case epäselvää ). Ovimikot raivasivat kunniakujaa jonon ohi kun tunnistivat Heinekenin oman pojan ( Cleveland , Phoenix , Oklahoma to name a few!!!!). Liekö olivat heittämässä lakkia ilmaan???

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mä kysyn että mitä v×ttu, What the Fxck in English, WTF lyhennettynä... Se päivämäärähän on jo mainittu ja lyöty kalenteriin, jolloin Buster XXL with Yamaha 150 lasketaan vesille... Eikö se pidäkkään paikkaansa, Nytkö se Odottaminen alkaa vaikka sen piti loppua. My GOD

"Rauhallinen sunnuntai menossa, aamukahvi , päivän lehdet ja ready to go!! Päivän agendalla on käynti Jaguarilla Raustvuoren rannassa katsomassa reitin Raustvuori - Haapaluoto jäätilanne, jotta tiedän milloin on aika laskea Busterr XXL ja Yamaha 150 hp vesille!! Onneksi pieni soutuveneeni Lohi 390 on Raustvuoren puolella , joten ensi keikka menee suotamalla - i assume!! Reilu meripeninkulma matkaa, joten pienen kuntopiirin ssan silläkin alkuun!! Loput sitten saaressa!! Have A Great Day, Br Tami,Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy