Veli fiftie kun tulee turkuun, niin se on veli WarWaskselle 5+20 ja heti laiturilta mereen!Luen täällä henkilövittuilua mitä en hyväksy joten veljet Fiftie sekä AB saavat nilkoista roikottamisen kun tulevat Turkuun! TAKE MY WORD - !!!
Veli fiftie kun tulee turkuun, niin se on veli WarWaskselle 5+20 ja heti laiturilta mereen!Luen täällä henkilövittuilua mitä en hyväksy joten veljet Fiftie sekä AB saavat nilkoista roikottamisen kun tulevat Turkuun! TAKE MY WORD - !!!
Eiköäs tämä voida laskea loppupeleiksi monologiksi? Kaikki puhuu samaa sanonko mitä ja 'Team Moderators parkuu edelleen metsän reunassa kuten kolmosläppärin omaava hiiri.Hyvät veljet ja siskot seuraa tiedotus : Se on sadas ( 100:s) sivu tributeketjussa!! Suurkiitos kaikille dialogista!! Br AB, tributeketjun founder, maakunnan veli
Kuis monta Kohon puumailaa omistat?
Kuis monta Karikon lenkkiä juostu?
Kuos monta kertaa käyty Parkinkentällä lämimässä
Kuis monta Tamin perustamaa hokikoulua käyty?
Stay the fuck out of muy pages!
Sekä vielä yksi asia sinulle sisar:
Kenelle Manu on sanonut kiitos?Te ootte voinu olla Manun joukkueen faneja, asua Turussa ja kierrellä mitä ties lenkkejä ja vaikka olleet Manun kiekkokoulussa, mutta kelle teistä Manu on sanonut "Damn right my friend" tai "Keep rocking"? Jos palstan veljet ja sisaret osaa kieliä, niin voitte aavistella kellä saavutukset on suurimmat!!
Korjataan veli McBeanille sen verran faktoja kuitenkin kuntoon, että kyseessä oli tietenkin Donald Reagan, joka sanoi take my word!Myös jutun kuvituksen keskiaikaisuutta henkivä Lion#79 " hiuslaite " on luokkaa par excellance Turun omalle pojalle - näin heinäkengältä komplementit kampaajalle!! " Style is Never out of fashion ", kuten Frank Reagan totesi , take my word!!!
Kyllä Manu olisi sanonut meille mitä vaan, kun olisi häntä sopivasti ihailtu.Te ootte voinu olla Manun joukkueen faneja, asua Turussa ja kierrellä mitä ties lenkkejä ja vaikka olleet Manun kiekkokoulussa, mutta kelle teistä Manu on sanonut "Damn right my friend" tai "Keep rocking"? Jos palstan veljet ja sisaret osaa kieliä, niin voitte aavistella kellä saavutukset on suurimmat!!
No itseasiassa veli Fiftielle!!Kenelle Manu on sanonut kiitos?
Tamin Jaguarille on eri säännöt - take my word!! Jos Tami halua jäätelöä, Manulla on täysi oikeus pysäköidä keskelle tietä. Hän kaatoi Neuvostoliiton ja pelasti siten Suomen itsenäisyyden.Aikamoista henkilövittuilua taas. Onkohan kirjoittaja laittanut yhtäkään ohjauspeliä kuntoon.
"ennen kuin Tami sai tuutin nuoltavakseen"
Juhani Tamminen tukki liikenteen – katso kuva tilanteesta!
Juhani ”Tami” Tamminen tukki Hirvensalon R-kioskin parkkialueen Turussa viime viikon tiistaina.www.seiska.fi
Siinä ois ala-asteen käsityöopettajalla ollut sanomista, i assume!! Sen verran vaikealta vaikutti Manun virkkaaminen!! Siinä kovan virkkauksen hengessä!! - Ykkösketjun luottomies Fiftie
My GOD, olethan itsekkin varmaan suorittanut ala-asteella Ompelukoneella ajetun ajokortin???
Virkkauksen veteraani jo vuodesta 2001 asti!!
Siis olet syntynyt 01 vai suorittanut sen ajokortin silloin? My GOD oot siis nuori, ihan untuvikko vai pitäisikö tituleerata erästä tuttuani, undulaatti...
Itse suoritin ajokortin ihan 80 luvun lopussa, I Assume
Itseasiassa veli Warpulille! In case unohdatte kun onnittelin lapsenlapsen syntymän johdosta.No itseasiassa veli Fiftielle!!
Ala-asteella 1987 tjsp Karikon lenkin vieressä!My GOD, olethan itsekkin varmaan suorittanut ala-asteella Ompelukoneella ajetun ajokortin???
OMG sano minä!! Ajokortti suoritettu vuonna 2001!!
Mä olen tehnyt kassin ompelukoneella sekä saumurilla t-paidan. Nämä itselleni ja lopputyö myyntiin.Olet silti juniori tasoa. My GOD. Itsellä aika paljon enemmän tikattua saumaa ja vaihdettua vetoketjua kun olen ompelukoneen ajokoritin suorittanut n. 13 vuotta aiemmin
Kaukana ollaan. Statsit muuttuu 150-200 poangin välillä joten arvon hockey toverit matka jatkuu. Stay fresh, stay cool and be like Tami, You win...Hyvät veljet ja siskot seuraa tiedotus : Se on sadas ( 100:s) sivu tributeketjussa!! Suurkiitos kaikille dialogista!! Br AB, tributeketjun founder, maakunnan veli
Mä olen tehnyt kassin ompelukoneella sekä saumurilla t-paidan. Nämä itselleni ja lopputyö myyntiin.
Kuis monta siel ollaan?
" Style is Never out of fashion ", kuten Frank Reagan totesi , take my word!!!