Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 574 852
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Turkuun pitäisi rakentaa minareetteja joista kajahtaisi ilmoille vähintään tunnin välein Tamin prinsiippejä, meriittejä ja muita viisauksia. Oppisivat pikku hiljaa heinäkengät ja junan tuomat kunnon turkulaisiksi. Take my word!!
Minareettien rakentajia siellä olisi varmaan jo riittävästi, mutta epäilen, että nämä haluaisivat sieltä kajahtavan hieman toisenlaista sanomaa.

Toki Tamissa on sellaista fanaattisuutta, jota edellä mainitut tahot osaisivat varmasti arvostaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Miten olisi takauma vuoteen 1971, vaikka Tami ei toki menneessä millään tavalla eläkään:

Neuvostoliitto kaatuu - NYT.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miten olisi takauma vuoteen 1971, vaikka Tami ei toki menneessä millään tavalla eläkään:

Neuvostoliitto kaatuu - NYT.
Varmasti toimisi Tamin potentiaalisille äänestäjille. Eläkeläiset lähtevät innokkaasti uurnille.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Aamun TS ( Page 15 ) sen kertoi: Supertähtemme Lauri Markkanen vaihtaa Cleveland Cavaliersin paitaan ja vanhaan kotikaupunkiini Clevelandiin , jossa pelasin kauden 1975-76 ja joukkueena tuolloin ( 75-76)Crusaders ja allekirjoittanut numerolla # 9, useimmiten ketjussa Gerry Pinder - Jim Harrison -Lion # 79 !! Aika aikka kutakin- great memories- take my word!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
" Lauri taitaa saada vähän enemmän leivän päälle leikkelettä kuin te saitte aikanaan. No maailma muuttuu ja tienestit sen myötä poskettomiksi. Hyvää Syksyä ja kireitä verkkoja "


Ihan hyvä komplimentti facebookissa, mutta montako kertaa Markkanen on kaatanu Neuvostoliiton? Mites buumit ja ohjauspeli? Mitä teki Markkanen vuonna 71? Mä kysyn vaan ja vähän häpeän samalla yllä olevaa kommenttia!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
" Lauri taitaa saada vähän enemmän leivän päälle leikkelettä kuin te saitte aikanaan. No maailma muuttuu ja tienestit sen myötä poskettomiksi. Hyvää Syksyä ja kireitä verkkoja "


Ihan hyvä komplimentti facebookissa, mutta montako kertaa Markkanen on kaatanu Neuvostoliiton? Mites buumit ja ohjauspeli? Mitä teki Markkanen vuonna 71? Mä kysyn vaan ja vähän häpeän samalla yllä olevaa kommenttia!!
Jokohan sieltä on vastine tärähtänyt, ”Kiitos kommentista Tauno Tasalakki. Mind your own fucking business !!”
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jokohan sieltä on vastine tärähtänyt, ”Kiitos kommentista Tauno Tasalakki. Mind your own fucking business !!”
Hei, Kiitos viestistäsi, 227 A-maaottelulla ja 105 tehopisteellä (5 years as Captain of Finland National team) todennäköisesti silti leveämpi leipä (any day of the week) kuin Sinulla !! Laita ihmeessä pöytään oma CV:si niin vertaillaan!! Luulen että tässäkin asiassa parhaat huutelijat sekä asiantuntijat löytyvät katsomon puolelta, I assume!! Yhteydenottoasi odotellessa - take my word!! Br Lion#79
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Hei, Kiitos viestistäsi, 227 A-maaottelulla ja 105 tehopisteellä (5 years as Captain of Finland National team) todennäköisesti silti leveämpi leipä (any day of the week) kuin Sinulla !! Laita ihmeessä pöytään oma CV:si niin vertaillaan!! Luulen että tässäkin asiassa parhaat huutelijat sekä asiantuntijat löytyvät katsomon puolelta, I assume!! Yhteydenottoasi odotellessa - take my word!! Br Lion#79

Voi helvetti mikä vastaus, minä minä minä. Ihan oli asiallinen kommentti mutta Manu taas ryssi...
 
Viimeksi muokattu:

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perseen nuoleminen olis vissiin ainoa keino jolla Manulta saa asiallisen vastauksen. Noi jutut on kyllä niin kusipäisiä ettei mitään rajaa.

Mä vaan mietin että millainen minäkuva ajaa ihmisen käyttäytymään noin eli hyökkäämään joka ikinen kerta kun kommenti ei ole kehuja tai egoa hivelevää paskanjauhamista.

Joo tiedän, metsänreunassa on paikkani mun.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Voi helvetti mikä vastaus, minä minä minä. Ihan oii asiallinen kommentti mutta Manu taas ryssi...
Perseen nuoleminen olis vissiin ainoa keino jolla Manulta saa asiallisen vastauksen. Noi jutut on kyllä niin kusipäisiä ettei mitään rajaa.

Mä vaan mietin että millainen minäkuva ajaa ihmisen käyttäytymään noin eli hyökkäämään joka ikinen kerta kun kommenti ei ole kehuja tai egoa hivelevää paskanjauhamista.

Joo tiedän, metsänreunassa on paikkani mun.
Nyt vei veljet heinät kengistä. Tami olisi voinut sanoa että Markkanen on kovassa sarjassa ja on palkkansa ansainnut, heidän aikana oli rahat pienemmät mutta ihan hyvää tiliä sai siihenkin aikaan jos oli pelimies. Mutta ei, pitää ulista jotain paskaa. Pieni mies.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hei, Kiitos viestistäsi, 227 A-maaottelulla ja 105 tehopisteellä (5 years as Captain of Finland National team) todennäköisesti silti leveämpi leipä (any day of the week) kuin Sinulla !! Laita ihmeessä pöytään oma CV:si niin vertaillaan!! Luulen että tässäkin asiassa parhaat huutelijat sekä asiantuntijat löytyvät katsomon puolelta, I assume!! Yhteydenottoasi odotellessa - take my word!! Br Lion#79
Nyt veljet (tirsk) täytyy ilmoittaa, että kyse on pelkästä parodiasta, jonka heitin vähän kieli poskessa vastauksena tuohon veli @Ilmari Ahde en kysymykselle vastineesta. En olisi arvannut että menee noin hyvin läpi. Ilmeisesti siis meikäläisen imitointitaidotkaan eivät ihan onnettomia ole, vaikka itse sanonkin.

Eli siis tätä kyseistä "tylytystä" Lion #79 ei itse kirjoittanut, sanotaan se hänen puolustuksekseen. Mutta siis näiden ihka oikeiden (menneiden) vastausten pohjalta tämäkin parodia oli inspiroitu. My maximum respect, br Steril
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt veljet (tirsk) täytyy ilmoittaa, että kyse on pelkästä parodiasta, jonka heitin vähän kieli poskessa vastauksena tuohon veli @Ilmari Ahde en kysymykselle vastineesta. En olisi arvannut että menee noin hyvin läpi. Ilmeisesti siis meikäläisen imitointitaidotkaan eivät ihan onnettomia ole, vaikka itse sanonkin.

Eli siis tätä kyseistä "tylytystä" Lion #79 ei itse kirjoittanut, sanotaan se hänen puolustuksekseen. Mutta siis näiden ihka oikeiden (menneiden) vastausten pohjalta tämäkin parodia oli inspiroitu. My maximum respect, br Steril
Sisällöltään parodiatextisi on ns tikissä- take my word!! Textin kieliasusta kuitenkin huomaa , että et ole opiskellut äidinkieltä Puolalan kansakoulussa ja Puolalan Yhteislyseossa Lion # 79:N rinnalla ( PYL 1961-70) , sillä niiden oppien mukaan avaavan sulkumerkin jälkeen jätetään tyhjää tilaa tai läppärillä ( Lenovo) ja puhelimella ( Yokophone ) kirjoittaessa välilyönti!! Satunnaisesti välilyönti lisätään myös sulkevan sulkumerkin eteen!! Siinä hengessä kaikille palstalaisille: " Have A Great Weekend" , Br aurora borealis, Jatkoajan kirjoittaja since 2015
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nyt veljet (tirsk) täytyy ilmoittaa, että kyse on pelkästä parodiasta, jonka heitin vähän kieli poskessa vastauksena tuohon veli @Ilmari Ahde en kysymykselle vastineesta. En olisi arvannut että menee noin hyvin läpi. Ilmeisesti siis meikäläisen imitointitaidotkaan eivät ihan onnettomia ole, vaikka itse sanonkin.

Eli siis tätä kyseistä "tylytystä" Lion #79 ei itse kirjoittanut, sanotaan se hänen puolustuksekseen. Mutta siis näiden ihka oikeiden (menneiden) vastausten pohjalta tämäkin parodia oli inspiroitu. My maximum respect, br Steril
Näin vei Tauno Tasalakki metsän reunassa parkujaa kuin Tami Konovalenkoa -71 !! Heitän hattuani ilmaan ja se pysyy ilmassa pitkään.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Rauhallinen sunnuntai menossa hienon " rapuillan" jälkeen!! Kaksi kolmesta tyttärestä perheineen koolla, ravut maistuvat ja lyhyesti " great time together" - take my word!! Nyt on aika viritellä saunaa iskuun, iltapäivällä on sitten todellinen " sauna time" - i assume!! Kun porukat lähtevät, on kalastuksen aika!! Tiuraverkot on nyt kaikki 3 paikattu, ja illalla veteen ja uskon, että huomenna saan verkosta 100 tiuraa ja illalla sitten pitkäsiima ( 100 hooks) ulos merelle kohti Airiston parhaita apajia!! Joten - juuri nyt- " slow and steady- gets You ready" !! Saunan jälkeen yksi Kukko olut - i assume!! Huomenna ( maanantai ) on taas koulutusbusineksen todellinen " momentum" joten on aika valmistautua!! Kokemus on opettanut, että 95% keskittyminen = 50 % suoritus, ja siihen ( 50% ) ei minulla ( Eurotam OY ) ole varaa- take my word!! Siinä - maksimaalisen valmistautumisen hengessä kaikille taistelijoille ja pienyrittäjille ( ala Eurotam Oy ) : " Keep up the good work- it pays off- take my word", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Loistavaa! Muita puolueen nimi-ideoita Tamin puolueelle:
Pelaajapuolue

Puheenjohtajaksi (chairman) Tami, varapuheenjohtajiksi veljet Valavuori, Väyrynen, Summanen - to name a few. Mutta muistakaa! Kenellekään ei ole virallista roolia puolueessa - TAKE MY WORD!!

On ihan oikeastikin aavistus, että Tamminen ja Oppipoika (Valavuori) yhdistävät voimansa 2023 vaaleja varten. Tosin voi olla, että Tamikin joutuu heinäkenkien puolueeseen (Basic finns).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rauhallinen sunnuntai menossa hienon " rapuillan" jälkeen!! Kaksi kolmesta tyttärestä perheineen koolla, ravut maistuvat ja lyhyesti " great time together" - take my word!! Nyt on aika viritellä saunaa iskuun, iltapäivällä on sitten todellinen " sauna time" - i assume!! Kun porukat lähtevät, on kalastuksen aika!! Tiuraverkot on nyt kaikki 3 paikattu, ja illalla veteen ja uskon, että huomenna saan verkosta 100 tiuraa ja illalla sitten pitkäsiima ( 100 hooks) ulos merelle kohti Airiston parhaita apajia!! Joten - juuri nyt- " slow and steady- gets You ready" !! Saunan jälkeen yksi Kukko olut - i assume!! Huomenna ( maanantai ) on taas koulutusbusineksen todellinen " momentum" joten on aika valmistautua!! Kokemus on opettanut, että 95% keskittyminen = 50 % suoritus, ja siihen ( 50% ) ei minulla ( Eurotam OY ) ole varaa- take my word!! Siinä - maksimaalisen valmistautumisen hengessä kaikille taistelijoille ja pienyrittäjille ( ala Eurotam Oy ) : " Keep up the good work- it pays off- take my word", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701

Boldaukset tämän tasalakin. Huomenna (ja tänään) joka tapauksessa pitää verkoilakin olla joten miten sen "momentumin " ja "maksimaalisen valmistautumisen" kanssa nyt on.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ei tässä ravut ja tiuraverkot juuri kiinnosta. Täällä halutaan tietää miten Buster XXL ja Yamaha 150hp saaga etenee!?!
Buster ja Yamaha on paskana. Oma mielenkiintoni kohde on, kuinka pitkä koulutusbusineksen momentum ja high season voi olla?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Buster ja Yamaha on paskana. Oma mielenkiintoni kohde on, kuinka pitkä koulutusbusineksen momentum ja high season voi olla?

Koulutusbisneksen high season alkoi, kun Juhani LXXIX keksi koulutusbisneksen. Eikä loppua näy. Siinä voittajien hengessä.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Buster ja Yamaha on paskana. Oma mielenkiintoni kohde on, kuinka pitkä koulutusbusineksen momentum ja high season voi olla?
Huomenna ( maanatai) on koulutusbisneksen ” momentum”, ja kaikki muuttuu! Odotan innolla millainen koulutusbisneksen ” high season” rummutus silloin pyörähtääkään käyntiin. Jaguar tulee taas nielemään kilometrejä hurjalla tahdilla peräkontti täynnä kirjoja sekä viedeotykki ja fläppitaulu etc. Take my word!

Silti haluaisin tietää miten siinä Uudenkaupungin perämoottori keikassa kävi… Ehkä selviää seuraavassa kirjassa? Siellä lisää!?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös