Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 575 168
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Oliko ensimmäinen kerta universumin historiassa kun Tami oli väärässä?
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliko ensimmäinen kerta universumin historiassa kun Tami oli väärässä?
Tamiko väärässä!? My God.
Järjestelmä antoi Ranskalle poikittaista. Aivan kuten 95, Ranska joutui lyhyellä lepoajalla peliin, kun taas Sveitsi sai levätä viikon. Ilmeisesti sveitsiläinen hammaslääkäri lämpimässä officessaan on peukaloinut myös em-kisojenkin otteluohjelmaa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Eihän Tami voi olla väärässä, johan siinä Maan kiertorata vääristyisi, jos Solkungen erehtyisi mukamas joskus.
Jokohan Kuusamakujalla on hieno, rauhallinen aamu meneillään, aamuteeveet auki, ja päivän lehdet luettuna ns. rapid -fire tyyliin (illalla paremmin)? Sveitsissäkin on nyt jalkapallobuumi, Tamihan kävi palloilukulttuurin sinne viemässä aikoinaan, satoa niitetään nyt-simple as that!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Manu merkinny johonkin ihmeelliseen julkaisuun(varmaan joku virus), jossa Antti Herlin paljastaa kuinka asukkaat voivat hankkia lisää kuukausituloja.

" toimii kuin unelma!! kannattaa lukaista nopeasti Tätä olen tehnyt viime aikoina niille tiedoksi, jotka ovat kysyneet! Aloitin 250 €:lla, ja nyt summa on jo 750 € vain kahden päivän jälkeen! "

Huomaakohan Manu tätä itse, että on menty klikkailemaan mitä sattuu.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
" toimii kuin unelma!! kannattaa lukaista nopeasti Tätä olen tehnyt viime aikoina niille tiedoksi, jotka ovat kysyneet! Aloitin 250 €:lla, ja nyt summa on jo 750 € vain kahden päivän jälkeen! "

Parilla anglismilla, huuto- ja muulla ylimääräisellä välimerkillä sekä lisänollalla, olisin luullut itse Tamin kirjoitelleen koulutuskeikastaan ja " busineksen high seasonista ".
 

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
Siirryin suoraan ykkösketjuun! Kyllä se on mukavaa nauttia Tamin ja Ketolan tarjoilusta, niin saa rauhassa pistää mustaa limppua häkkiin.

Odotan sitä päivää kun pääsen tähän samaan voittajien joukkueeseen. Tottakai Tamin kavereihin kuulun mutta en ollut vielä lähelläkään päästä tähän TOP100 kerhoon. Hieman olen kateellinen koska kaksi FB kaveriani oli valittujen joukossa. Ilmeisesti en ole ”winner”. ”Winner never quits, quitter never wins”
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Odotan sitä päivää kun pääsen tähän samaan voittajien joukkueeseen. Tottakai Tamin kavereihin kuulun mutta en ollut vielä lähelläkään päästä tähän TOP100 kerhoon. Hieman olen kateellinen koska kaksi FB kaveriani oli valittujen joukossa. Ilmeisesti en ole ”winner”. ”Winner never quits, quitter never wins”

Olet tuollainen hyvä nelosketjun jyrä, mutta ollaksesi voittaja (winner) sinun on petrattava peliä, i assume!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Ei ole satuillut mitään mutta joku Herlin postauksen jäsen kyll' :

"moi Tami. Minut on näköjään taas liitetty tähän Herlinin nimissä olevaan huijausjulkaisuun ja tullut sinullekin viestiä siitä. Antti Herlin tuskin mukana tällaisessa. En ole lähtenyt tällaiseen mukaan ja toivon ettei kukaan muukaan haksahda"

Itse en koska vetelin kun ykkösketjuun kuulun levyltä tutkaan mustaa päämärkänä. Ainoastaan 159 ja vitusti lasikuitu säleitä kämmeniin.
Ei saatana Kohon blackfibrellä irtoa 160 km/. Mitenkähän verkot - tuli vain maaliverkoista mieleen ?
 
Viimeksi muokattu:

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Rauhallinen keskiviikko nyt jo Turun Kuusamakujalla!! Aamu meni vielä Haapaluodon maisemissa pitkäsiiman ( 100 hooks) saalista peratessa!! Iso määrä ahvenia ( 35 kpl) joten siinä meni tunti ja toinen perään kunnes saalis oli suolattu ja fileinä jääkaapin kylmässä!! Kohta Main paistinpannulla ja " cest delicious " - take my word!! Illalla on kulttuurin ( kesäteatteri) vuoro Kailon saarella , Naantalin upeissa maisemissa!! Joten - be there!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, teatterifan ja Sportin ammattilainen Suomen Turusta!! Keep rocking everybody & have A Great Day !! JT
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pitkäsiima on saatu vesiin ja saalistakin tuli, eikä tässä mennyt kuin kuukauden verran. Chapeu !!
 

Ruutu8

Jäsen
Varmaan joku muukin huomasi, kun Tamin saunakaveri, veli Valavuori Twitterissä vihjaili, että Tamia ei saisi enää "sattuneista syistä" kivittää hänen kommenteistaan / päivityksistään.

Toimittaja, veli Tuuna sai siinä rapaa, - toki jatkokysymyksiin Valeksi ei sitten enää pahemmin vastaillut, kuin syitä kysyttiin.

Johonkin muistisairauteen tässä Valavuori koitti hienovaraisesti viitata, mutta koska Aleksi, aina jää se pieni epäilys ainoastaan omien renkaiden pumppaamisesta.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VIHDOINKIN on pitkäsiima saatu mereen ja saalistakin tuli, mahtavaa!!

Muuten tämä päivitys oli kyllä todella uninen, missä katsaus EM-futikseen, missä T Ruudun valmentajapestin arviointi, missä omien saavutusten kertaaminen? Onko Maestrolla havaittavissa pientä kisaväsymystä?
 

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
No jopas, olen itse menossa tänään Naantalin suunnalle, toivottasti näkisin sattumalta Maestron! Saunatanssi on muuten ollut tarkassa katselussa koko aamun, koska tiedossa on saunomista ja kukon nauttimista ( enjoying few Cocks!!), - joten palstalaiset nauttikaa päivästänne and keep rocking!! Br Alligator, Tasalakki #10029
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Johonkin muistisairauteen tässä Valavuori koitti hienovaraisesti viitata, mutta koska Aleksi, aina jää se pieni epäilys ainoastaan omien renkaiden pumppaamisesta.

Tätä voisi vihjata kaupunkiveli Pete Poskiparralle, joka voisi lahjoittaa Tamille kirjansa, jossa käsittelee muistia. Tai ehkä tekisi Tamille pari muistitestiä itse.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Muuten tämä päivitys oli kyllä todella uninen, missä katsaus EM-futikseen,
Tämä! MY GOD, missä raportti ja selonteko kaikkien aikojen klassikoksi nousseesta Sveitsi-Ranska ottelusta? Vai onko kaikki vaiva käytetty raporttien tekemiseen Ranskan ja Sveitsin urheilulehdistölle (first class, of course!) sekä suurlähetystöille ja nyt on jalkapallon suhteen klubitakki tyhjä (empty club jacket)?
 

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Varmaan joku muukin huomasi, kun Tamin saunakaveri, veli Valavuori Twitterissä vihjaili, että Tamia ei saisi enää "sattuneista syistä" kivittää hänen kommenteistaan / päivityksistään.

Toimittaja, veli Tuuna sai siinä rapaa, - toki jatkokysymyksiin Valeksi ei sitten enää pahemmin vastaillut, kuin syitä kysyttiin.

Johonkin muistisairauteen tässä Valavuori koitti hienovaraisesti viitata, mutta koska Aleksi, aina jää se pieni epäilys ainoastaan omien renkaiden pumppaamisesta.

Vahvasti vaikuttaa, että Yrjövuori on tällä kertaa oikeassa. Mitäpä se edes häntä hyödyttäisi tuollaisten vihjaileminen. Viimeaikaiset postaukset ja höpötykset sun muut toikkaroinnit ovat kyllä niin omituisia, että ei niitä voi oikein muuten selittää. Pitänee antaa armon käydä oikeudesta; jätän omalta osaltani vanhan miehen ilkkumisen tähän.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Vahvasti vaikuttaa, että Yrjövuori on tällä kertaa oikeassa. Mitäpä se edes häntä hyödyttäisi tuollaisten vihjaileminen. Viimeaikaiset postaukset ja höpötykset sun muut toikkaroinnit ovat kyllä niin omituisia, että ei niitä voi oikein muuten selittää. Pitänee antaa armon käydä oikeudesta; jätän omalta osaltani vanhan miehen ilkkumisen tähän.

Mulla on vähän samat ajatukset. Tamin meno muuttuu entistä sakeammaksi, loputonta toistoa samoista asioista, katkeroitumista ja välillä päättömiä juttuja, mitkä voivat hyvinkin viitata siihen, ettei miehellä ole nyt kaikki kunnossa. Jos tilanne on tuo, niin toivottavasti lähellä on ihmisiä, jotka viheltävät pelin poikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös