Rauhallinen keskiviikko 5.5.2021 ( aamu) vielä menossa Turun Kuusamakujan keittiön pöydän ääressä!! Aamukahvi, Ylen aamuteevee juuri loppunut , nyt Mikko Kekäläinen & Team ruudussa normaalin energisinä!! Keskiviikon proggis jatkuu Eurotam OY:n konttorilla Turun Nereis Business Gardenin tiloissa osoitteessa Postikatu 5, 20220 Turku!! Siellä 5:s kerros in case tulet käymään!! Alakerran lady ( reception ) opastaa in case tulet out of town!! Soita in case epäselvää?- 050 4663701, sitten ei enää!! Päivän perusagendalla kirjojen ( asiakkaiden ) lähetystä , koska nyt tuntuu kovasti olevan kysyntää , kärjessä uutuus " Tami-My Life" ja hyvänä kakkosena " Aurinkokuningas" pokkarina , ja muu tuotanto please katso :
www.eurotam.com, siellä kohta kirjat , niin lisää löytyy- take my word!! Koulutusbusiness on elpymässä , vielä etänä, jota varten minulla on studio toimistoni vieressä ( 4:s kerros) , mutta itse preferoin koulutussessioita jossa olen fyysisesti läsnä coachattavien kanssa kunnon luokkahuone ja pukukoppityyliin!! Tänään vielä Turussa kahden suosikkijoukkueeni TPS:n & VPS:N taistelu, pitää soittaa Janne Kytölälle , hienolle ex partnerilleni Tuto Hockeyn ajalta, uskon, että Janne selvittää asian!! Toivottavasti fyysinen läsnäolo Kupittaan hienolla stadionilla onnistuu, in case ei toimi, on sähköisen lähetyksen vuoro!! Kuka selostaa ?, en tiedä, mutta eiköhän sekin selviä!! Joka tapauksessa " jalkapallo on parasta paikan päällä" - niin se vaan on!! Joten kaikille taistelijoille : " Have A Great Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701
----
Eiköhän veli Kytölä onnistu järjestämään Tamin stadionille paikanpäälle. Rajoitukset ovat unisia veljiä varten. In case asia ei ole järjestettävissä, on se todella suuri häpeä sekä veli Kytölälle että koko TPS:n organisaatiolle sen hallitusta myöden.