Hieno, rauhallinen sunnuntai Turun Hirvensalon saarella hienon saaristomme parhailla paikoilla!! Aamun lehdet ( TS & HS) luettuna " rapid fire " tyyliin , illalla paremmin!! Aamun TS:n kohdalla ihmetyttää tyylilaji , jonka nykyinen toimitus päätoimittajan johdolla on ottanut ja ylläpitää!! Osastolla " Mielipiteet " ( page 28 ) on - taas kerran- nimetön minulle kohdistettu " trash talk " ja nimimerkillä" väriä valtuustoon" !! Jätetään ko. veljen / sisaren öykkäröinti sikseen, mutta se joka EX Maajoukkuekapteenia ( Lion # 79) häiritsee on NIMETTÖMYYS! julkisissa viestimissä!! OMG sanon minä!! ! Olen aina pitänyt puskista nimettömänä huutelevia ihmisiä säälittävinä ja miksi? Jos Sinulla on asiaa? - please kirjoita / esiinny OMALLA NIMELLÄSI - niin minäkin teen!! Samaan ihmetykseen kuuluu ko. lehden ( TS ) nykyinen tyyli em. " mielipiteet " asiassa!!! Miten ihmeessä toimitus - päätoimittajan johdolla - sallii moisen tavan toimia ja vielä toimii sen levittäjänä - TS:n tapauksessa yli 200.000 lukijalle - erityisesti viikonloppuisin!! Olisi todella mielenkiintoista tietää , mihin moinen Ö - luokan alatyyli kommunikoida perustuu?? Olen lehden lukija ( daily ) vuodesta 1955 ; jolloin edesmenneen äitini mukaan opin sujuvasti lukemaan ja siitä asti TS yhdessä Hesarin ( HS ) ja iltapäivälehdet ( IS & IL) ovat kuuluneet minun päivittäiseen uutis-ja inforutiineihin , on maja - työpaikkani sijainnut sitten Japanissa ( 1979-80, 1982-84 ) tai Pohjois Amerikassa ( Cleveland ; Phoenix , 1975-77) tai Ranskassa 1994-96 ( Maajoukkue Head Coach) ; Sveitsissä ( 1984-85 EHC Visp ; & 1988-92 ( HC Sierre & SEHV) , 2005-2007 , Zurich Lions 2009 - 2010 ... to name a few!! Joka paikkaan olen tilannut TS:n lentopostina , jotta pysyn kartalla syntymäkaupunkini tapahtumista; onhan lehti ja vielä ns. paperiversiona " - ainakin minulle ylivoimainen tiedonlähde!!
Joten- sillä kokemuksella ihmettelen ja kysyn nykyisen TS:n toimitukselta Kari Vainion ja Veijo Hyvösen johdolla - mihin ihmeessä moinen alakulttuuri ja " puskista viestiminen" ja sen salliminen perustuu??
Jään odottamaan mielenkiinnolla em. veljien ja ko. toimituksen vastausta!!?? Joten - KEEP IT SIMPLE - kaikille nimimerkkien ( ala "väriä valtuustoon" ) käyttäjille yksinkertainen viestini: Jos ette USKALLA laittaa nimeänne alle - kuulutte minun kategoriassani LUUSEREIDEN ja PELKUREIDEN ykköskenttään- take my word!!
Br Tami, Lion # 79 since 1966 ( TPS:N ykkösketju Kuismanen- Wahlsten ( R.I.P.) - Tammminen ) oikea laita ( RW) numerolla # 14 , myöhemmin vielä höystettynä " C" kirjaimella hienon pelipaidan rinnassa ( 1977-82)