Voidaan ottaa esimerkiksi tähän Ranskan maajoukkue, Oulun Kärpät ja Vaasan Sport etc. Herra isä sentään. Nämä suoritukset antaa aina ylivoiman puhuttiin sitten vaikka perunan kasvattamisesta.
"Demokraattien kitisijöille sanoisimme suoraan, keep your mouth shut." Kuka muukaan, kuin itse Don Tami olisi Veli Donaldia koutsannut laittamaan Team USA:n ohjauspelin kuntoon? Varmasti on lähtenyt ovaalista officesta puhelua Kuusamakujalle useammankin kerran näiden neljän vuoden aikana, ja ohjeita on vanhalta leijona legendalta varmasti tullut, "mark my fuckin' words". Nyt vaan Pohjois-Amerikan pappikin kuseksii Don Taminkin brändin päälle samalla, kun yrittivät häätää Veli Donaldia ovaalista officesta. Oh my God! ”Tiesin, että tämä saatanan peli alkaa jossain vaiheessa. Se alkoi meidän ensimmäisen sensaatiovoiton jälkeen. Politiikassa on oikeat ja väärät, Veli Donald ja Tamminen kuuluu niihin vääriin ja tää koko järjestelmä lyö hirvittävää poikittaista!”Onko Don vielä ottanut kantaa Veli Donaldin puolesta? Kyseessä on varmasti maailmanluokan kiekkomies.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta olisiko näissä mittaustuloksissa kyse kiekon lähtönopeudesta; eikös nopeudet mitata kuitenkin nykyään keskinopeuksina? Mulla on muistikuva, että jossakin 1980-luvun alun Guinnessin ennätyskirjassa olisi ollut maininta, että Hull olisi lämännyt ennätyksekseen jotain 196 km/h. Ainakaan tuossa tapauksessa (mikäli juttu pitää paikkansa) kyse ei ole voinut olla kiekon keskinopeudesta vaan pikemminkin lähtönopeudesta.Bobby Hull 118 mailia tunnissa, ranteella 105 ja rystyllä 96. En välttämättä hirveästi luottaisi tuon ajan mittauksiin
Tai sitten se, että Tamin nopeudet mitattiin mittanauhalla ja sekuntikellolla.Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta olisiko näissä mittaustuloksissa kyse kiekon lähtönopeudesta; eikös nopeudet mitata kuitenkin nykyään keskinopeuksina? Mulla on muistikuva, että jossakin 1980-luvun alun Guinnessin ennätyskirjassa olisi ollut maininta, että Hull olisi lämännyt ennätyksekseen jotain 196 km/h. Ainakaan tuossa tapauksessa (mikäli juttu pitää paikkansa) kyse ei ole voinut olla kiekon keskinopeudesta vaan pikemminkin lähtönopeudesta.
Tamille sopisi lempinimeksi Mr. Divari.
Vesku Loiri haastattelee Tami Tammista:
Vesku Loiri haastattelee Tami Tammista:
Kysymys kuuluukin että eikö Presidentti Niinistö ollut käytettävissä tähän?
Kyllähän Vesku osasi hienosti ruokkia keskustelua juuri Tamin valtaviin meriiteihin ja niistä kehumisen suuntaan. Välillä myös Tami muisti kehua Veskun uraa, mikä oli aika outoa Tammiselta. Kuka on tämä Tamin Euroopan manageri, joka tuo jatkuvasti näitä sopimustarjouksia Tamin pöydälle? Tästähän Tami on puhunut ennenkin.Vesku Loiri haastattelee Tami Tammista:
Kuka on tämä Tamin Euroopan manageri, joka tuo jatkuvasti näitä sopimustarjouksia Tamin pöydälle?
Kyllähän Vesku osasi hienosti ruokkia keskustelua juuri Tamin valtaviin meriiteihin ja niistä kehumisen suuntaan. Välillä myös Tami muisti kehua Veskun uraa, mikä oli aika outoa Tammiselta. Kuka on tämä Tamin Euroopan manageri, joka tuo jatkuvasti näitä sopimustarjouksia Tamin pöydälle? Tästähän Tami on puhunut ennenkin.
Kiitos tästä tiedosta. Paljonkohan Dougin pitää vuodessa maksaa siitä, että saa olla kuninkaan manageri/agentti? Onhan Tami tietenkin nostanut hänetkin jääkiekkopiireihin. Ilman Tamin antamaa panosta Doug ei olisi mikään agentti. Take my word!Tamminen kertoi Iltalehdelle, että hänen agenttinaan toimii hänen entinen pelaajansa HC Sierrestä, Doug Honegger.
– Nostin hänet (Doug) aikanaan Sveitsissä valmentaessani pintaan ja nyt hän tekee uraa agenttina.
– Doug asuu Montrealissa, mutta hänen erityisosaamisalueensa on Sveitsin jääkiekko, Tamminen selventää.
Kiitos tästä tiedosta. Paljonkohan Dougin pitää vuodessa maksaa siitä, että saa olla kuninkaan manageri/agentti? Onhan Tami tietenkin nostanut hänetkin jääkiekkopiireihin. Ilman Tamin antamaa panosta Doug ei olisi mikään agentti. Take my word!
Oli hyvä juttu, puhe luistaa vielä Tamilta vielä. Puhui opinnoistaan ja auskultoinnista, Tamin piti tulla Tampereelle (Norssi) auskultoimaan, mutta jäi Helsinkiin. Saatiin sitten Nokelainen Sportista.Muuten oikein hyvä, hauska ja mielenkiintoinen juttutuokio! Ja loppukaneetti:
"Mä oon täs klubitakissa viihtyny." Priceless. <3