, Ps. Suomen Kuvalehti on must näin kesällä kun on aikaa lukea kannesta kanteen!!
Huomasitko muuten, että Tamin Suomen Kuvalehden kannessa luki isolla DEMARI?
, Ps. Suomen Kuvalehti on must näin kesällä kun on aikaa lukea kannesta kanteen!!
Demarista tuli mieleen että onko Tami ollut koskaan eduskuntavaaliehdokkaana ja jos ei niin miksi ei ja ennenkaikkea koska aikoo ?
Kommenteissa oli yksi seuraaja rajusti kritisoinut Tamin kuvan päiväystä. Ilmeisesti siis Tami käyttää vanhoja kuvia. Ettei vaan antaakseen itsestään viriilimmän kuvan?
Tami ja Väyrysen Paavo voisivat perustaa yhdessä uuden puolueen. Sopisi suomalaiselle kansanluonteelle tuo kahden vaatimattoman miehen puolue.
Ja vaalien jälkeen Tami voisi syyttää järjestelmää, kun vaan oman vaalipiirin äänet lasketaan.
Äidinkielenopettajani ohjasti aikoinaan, että lainausmerkkien käyttö on huonojen ilmaisujen anteeksipyytelyä. Tamiahan kukaan ei ole opettanut, hän on itse opettaja.^^^ Olen luullut, että minä käytän liikaa lainausmerkkejä teksteissä. Olisi pitänyt arvata, että olen kuitenkin siinäkin amatööripuuhastelija Leijona seiskaysin rinnalla.
Noi Tamin aamut on varmaan aika taidetta. Kun mies omien puheidensa mukaan käy joka aamu saunassa, lukee lehdet ja katsoo molemmat aamu-tv:t niin siinä on kulutettu minimissään joku 7-8 tuntia päivästä.
...
Onko niin, että Tami antaa Jaguarinsa toisten ajettavaksi? Ottiko Don liikaa ruokajuomia?
"– Olen nämä ylinopeudet ajanut, se on de facto. Kävin tapaamassa Turun veljiä (poliisia) ja neuvottelemassa asiasta, koska todella tarvitsen ajokorttia ja autoa työssäni. Ei kuitenkaan auttanut, Turussa asuva Tamminen harmittelee."
Don voisi ehkä selvittää mitä "de facto" tarkoittaa.