Kärppien joukkueessa on tällä hetkellä kova kilpailutilanne pelipaikoista, jonka myötä koviakin nimiä voi jäädä pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle. Tällaisen kohtalon on kokenut muun muassa maailmanmestari ja nelinkertainen Suomen mestari Juhamatti Aaltonen, joka ei toimittaja Janne Onnelan...
www.suomikiekko.com
Teen nyt "paluun" palstoille. Toki olen seurannut kokoajan näitä keskusteluita, mutta jostain syytä en ole itse innostunut kommentoimaan täällä vellovia keskusteluita. Mutta nyt pikkasen aktivoidun, ehkä myös muilla "osastoilla"?
Jos suoraan sanon, niin ylläolevaan kommentoin, että ihan perustellusti!! Aina voi joku sanoa, ja saakin sanoa, että kyllä JMA paikkansa Kärpissä täyttää, mutta kun.... Ei tämän hetkisten esitysten myötä (mielestäni, ja ilmeisesti ei myöskään valmennusjohdon mielestä) ei täytä. Valitettavasti. Itse olin paikanpäällä kun JMA ratkaisi 2014 game 7:n ja voi sitä riemua, se oli mahtavaa se. On sitä saanut fiilistellä monesti jälkeenkinpäin, mutta.... ei voi elää liikaa muistoissa.
Tämän kauden JMA on ollut oikeasti varjo menneestä. Jos on jokin loukkaantuminen, niin sen ymmärtää paremmin, mutta kun se haluttomuus ja ylimielisyys peliä kohtaan on paistanut (tai ainakin siltä se on näyttänyt) otteissa koko alkukauden muutamaa välähdystä lukuunottamatta.
Toivoisin toki, että JMA:n parhaat puolet olisi vielä käytössä Kärppien hyväksi kuluvalla kaudella, mutta jos, siis JOS, kyse ei ole loukkantumisesta eikä sairaudesta, niin toivotan JMA:N tervetulleksi rosteriin HYVÄLLÄ asenteella Kärppien puolesta.
PS: Jutussa kerrottiin, että kyseessä ei ole loukkaantuminen, mutta kuin fakta se on, niin pienen kysymysmerkin laittaisin perään, vaikka tosin edellä ilmaisinkin, että jos niin, niin ei se suuri vääryys olisi?