Itse en arvosta Aaltosta monestakaan syystä, mutta nytkin tuo kitiseminen että voivoi kun Ruotsissa nöyryytettiin ja kiusattiin. Ei siellä katsella Juhamatin perseilyä loputtomiin. Mielellään varmaan otetaan kokoonpanoon pelaaja josta on jotain hyötyä.
Minulle on loppujen aivan sama kuinka paljon Aaltonen tekee pisteitä Lahdessa tai on tekemättä. Ei vaikuta minuun millään tavalla.
Enemmän itseäni ärsyttää nämä väitteet ettei kukaan muu kuin Ville ja Pasi saa Aaltosta pellaamaan. Tämähän on jo todistettu paska puheeksi. Toki tällä hetkellä on muotia hehkuttaa kaikkea Pelicanssiin liittyvää ja tämän huomaa kiusallisella tavalla jo Telian lähetyksissäkin.
@Quattro taisi itsellä mennä hiukan pää huuruun. Oletkohan sinä oikea henkilö viimeisimmän viestin perusteella antamaan neuvoja kenellekkään? Onneksi muillakin on oikeus mielipiteeseen kuin sinulla. Se varmasti harmittaa sinua kovasti. En minä täältä kavereita etsi ja uskallan jatkossakin sanoa mielipiteeni. Se ettei se esim. sinua tai muita Pelicanssin faneja miellytä, niin se ei juuri minua kiinnosta