Viestin lähetti trivekku
Tuomainen-Ylönen-Caloun=Jypin pelaajabudjetti yhteensä, josta kasataan kokonainen joukkue.
Tuomainen ei ole niin kallis kuin Ylönen ja Caloun. Ei halpis kuitenkaan.
Myllys-Ylönen-Caloun olisi oikea ketju tähän vertaukseen.
Viestin lähetti trivekku
Tuomainen-Ylönen-Caloun=Jypin pelaajabudjetti yhteensä, josta kasataan kokonainen joukkue.
Viestin lähetti JHag
Tuomainen ei ole niin kallis kuin Ylönen ja Caloun. Ei halpis kuitenkaan.
Myllys-Ylönen-Caloun olisi oikea ketju tähän vertaukseen.
Viestin lähetti JHag
(mutta nythän Veke on siis sammunut tähti ja oikutteleva reliikki ja ihme venkoilija, jolle pitää hommata luistimennauhatkin muualta kuin toisille ja lisäksi mies on huono pukukoppipelaaja ja hidas ja kankea ja blaa blaa...:) ) [/B]
Viestin lähetti jake
Ai... kuka Veke???
Viestin lähetti Flonaldo
No, Jussilla ei ollut yhtään ottelua alla liigassa ennen Kerhoon tuloa, yksi keskitason kausi divarissa. Nousi Hämeenlinnassa kahdessa kaudessa huippupelaajaksi ja toisen kauden päätteeksi pelasi loistavat liigafinaalit. => Espoossa nuori lupaava kiekkoilija, kokemusta 0. Kerhon jälkeen maajoukkuetason sentteri, jolle Jokerit maksoivat ison läjän markkoja. Jokereissa kehitys junnasi paikoillaan (ainakin verrattuna HPK-ajan huimaan nousuun) kolme kautta ja sitten Jussi haki farmin kautta itselleen NHL-paikan.
Jos 19-vuotias kaveri ilman yhtään liigaottelua on mielestäsi täysin valmis pelaaja, niin eikös Bluesin kannattaisi heittää vaikkapa Niko Nieminen ykkösketjuun.
Viestin lähetti Tommy
Ei ollut Jussilla SM-liigaotteluita alla ennen HPK:ta, mutta olisi varmasti ollut jos Espoossa olisi silloin ollut liigajoukkue. Varmasti on HPK "jalostanut" Ylöstä, mutta uskon että tuohon samaan temppuun olisi pystynyt moni muukin SM-liigaseura.
Viestin lähetti ervatsalo
Villakoiran ydin, ja oma pointtini tässä asiassa oli se, että Kerhohan se seura oli, joka Ylösen Jussin kiekkokansan kaapin päälle nosti.
Viestin lähetti Elton
Blues fanien kannattaa iloita Ylösestä yhtäpaljon kuin hifkin miesten Pärssisestä. Homman nimi on nimittäin se että nämä kyseiset herrat, niin kuin ei todellakaan kaikki muutkaan änäristä paluun liigaan tehneet pelaajat todennäköisesti esiinny SM-liigassa ensi kaudella. Pelaajat varmistavat vain selustansa jos paikkaa NHL:ssä ensi kaudelle ei löydy. Tähtäin kuitenkin on rapakon takana!!! Olen toki positiivisesti yllättynyt jos Pärssinen ja Ylönen ensi kaudella liigassa pelaavat, mutta mielestäni se on epätodennäköistä.
Viestin lähetti JHag
Marko "Veke" Tuomainen. Mies, joka on nimensä mittainen [/B]
Viestin lähetti Tommy
Ei ollut Jussilla SM-liigaotteluita alla ennen HPK:ta, mutta olisi varmasti ollut jos Espoossa olisi silloin ollut liigajoukkue. Varmasti on HPK "jalostanut" Ylöstä, mutta uskon että tuohon samaan temppuun olisi pystynyt moni muukin SM-liigaseura. Ylönen oli luonnonlahjakkuus jo silloin. Ylönen on juniorina (minun muistin/tietojen mukaan) pelannut aina vuotta vanhemmissa ja ollut joukkueensa lahjakkaimpia.
Hiukan sama kun minä lämmitän mikrossa Saarioisten valmisruoan ja sanon itse tehneeni sen.
"Nousi Hämeenlinnassa kahdessa kaudessa huippupelaajaksi"?
Jälkimmäisella HPK-kaudella 48 ottelua ja 26 pistettä. Huippupelaajat tekevät väh. piste / ottelu. "Takana yksi keskitasoinen divarikausi"? Kuitenkin hän teki tällä keskitasoisella divarikaudella 40:ssä ottelussa 33 pistettä. Vastaavasti huippupelaajan kaudella hän teki 48:ssa ottelussa 26 pistettä. Tiedän kyllä että SM-liigassa on vaikeampi tehdä pisteitä kun divarissa mutta kuitenkin. Sinun kaavan mukaan molemmat kaudet ovat "keskitasoisia".
Ylösen sanoihin on hyvä päättää:
"Espoossa minä olen kiekko-oppini saanut."
Viestin lähetti ervatsalo
Villakoiran ydin, ja oma pointtini tässä asiassa oli se, että Kerhohan se seura oli, joka Ylösen Jussin kiekkokansan kaapin päälle nosti.
Viestin lähetti Flonaldo
Missä olisivat nykyään esimerkiksi herrat Hentunen, Pärssinen, Nurminen - sekä myös Ylönen -, jos HPK ei heille näitä mahdollisuuksia olisi tarjonnut.