Ei täällä nyt Alpoa kukaan haikaile takaisin, mutta ihmetyttää se miten Ahosta on tullut joku jumala täällä vaikka tulokset eivät tuollaista palvontaa osoita. Ässät oli viime kaudella kuitenkin lopulta sijalla yhdeksän (!) ja tekivät aivan liian vähän maaleja ollakseen menestyvä joukkue. Kaikki joukkueessa jatkaneet pelaajat pelasivat alle odotustensa ja Ahon joukkueeseen tuomat saunakaverit eivät onnistuneet kannattelemaan joukkuetta enää loppukaudesta. Kaikki huipentui siihen että Ilves alisti entisen Ässävalmentajan (jota täällä pidettiin Ahoa huonompana) johtamana playoffeissa vaikka joukkue oli nimiltään reilusti Ässiä heikompi.
Eiks tässä ole riittävästi syytä että Aho on ihan tavallinen kuolevainen, samaa tasoa valmentajana kuin vaikkapa Rautakallio tai Vova Jursinov.
Aikamoista alistamista sinulta Ässiä kohtaan, jos väität että Ilves vei suvereenisti play offeissa. Aho on minun mielestäni hyvä valmentaja, mutta todellakin samanlainen kuolevainen, kuin sinä ja minäkin. Valmentajana pidän häntä parempana, kuin Rautakalliota tai VoVaa, jo pelkästään sen perusteella mitä hän saavutti Bluesin ja Jypin kanssa. Ässissäkin on vaatimustaso ja suorittaminen noussut huomattavasti Rautakallion jälkeen, joten samaa rataa jatkettaessa menestystä voi olla vielä odotettavissa Porissakin, jos kärsivällisyyttä riittää.
Teillä Ahoa vastustavilla on yhteinen piirre se. että ette edes yritä nähdä mitään hyvää valmentajassa, joka kuitenkin on suurimman osan mielestä Liigaan parhaimpia työssään. Jotkut teistä kiukuttelevat Aholle siksi koska Ässät on hänet palkannut, jotkut siksi että tuttuja tai kavereita on seuran puolesta kohdeltu kaltoin ja tietenkin jotkut eivät vaan voi sietää Ahon tuomaa kuria ja järjestystä, jota Kilun tapaiset velttoilijat kammoksuvat.
Nämä selänpesijäjutut ovat joka seurassa tuttuja, jokaiselle valmentajalle, joihin on helppo iskeä, kun pelaaja epäonnistuu. Olihan Kilukin Pekan selänpesijä, mutta se selkä on onneksi jo Porissa pesty.
Mutta toivon Kiilholmalle kaikkea hyvää jatkoon! Häntä olen jo liikaakin mollannut, unohtaen välillä että ihan samanlainen tallaaja hänkin on, kuten minä, sinä ja Ahokin.