Judas Priest

  • 53 394
  • 322

Punamani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mixaajalle potkut. Metallin kuuluu soida kovaa, mutta aika puuroa oli alusta loppuun valitettavasti. Itse bändi oli loistovedossa, hieno keikka joka tapauksessa!
No tämä. Oliko mikserin vika vai onko Nokia Areenan normi tämä? Rumpusoundi hirveä, bassoa ei kuulunut. Laulu kaikui.. kitarat jotenki. Bändi muuten iskussa, harmi...
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Halfordin ääni oli kyllä uskomaton. Ei varmaan ihan luomuna soinut, mutta silti 72 v äijä hyvin veti. On se kunnon hevipappa.

Kyllähän se luomua sinällään on, kaikua löytyy, mutta niin löytyy vailla kasarin pätkistäkin. Huikea ukko ja ilman mitään värilaseja niin oikeasti tuntuu, että äijä laulaa paremmin kuin Nordiksen keikalla ikuisuus sitten - se meni ihan hyvin, mutta tuntui että joutui joka helvetin biisin vetämään kyyryssä (tyyliin Painkiller tänään) ja joutui keskittymään hemmetisti touhuun. Nyt paremmat vokaalit ja rennompi ote. Puuroa oli, mutta bändi todella kova.

Settilista… Love Bitesin jälkeen tuli omaan makuun todella puuduttava jakso - Metal Gods ulkona ja noita sisässä… Nightcrawler, missä? Noh noilla vuosilla tästä riittää aina jauhantaa

Piti olla Amsterdamissa kattomassa acdc tänään mutta duunit muutti aikatauluja, tämä oli erinomainen kokemus myös

Ps. Kenttä hyvin messissä, oma katsomolohko aivokuollut. Suurin äksön siitä kun joku hermostui kun joku nousi seisomaan. Kentällä todella kova täyttöaste vs Hartwall ja Nordis - lienee siis poistumistiet tms jotka sallivat isomman määrän väkeä
 
Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ei voi valittaa mitään. Yksin liikkeellä selvinpäin. Kaksi todella seksikästä yksin liikkeellä olevaa nuorta random mimmiä mun vieressä koko keikan ajan. Bändi iskussa, Halford ihan huippu, hyvä setti ja soundit. Lavalle matkaa ehkä viisi metriä. Zildjanin tekemät korvatulpat korvissa.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ai nää miksataan korvatulppaporukalle nykyään??
No ei varmaan mutta en mä ainakaan löytänyt mitään valittamista soundeista. Hyvin kuului molemmat kitarat, Hillin beissi ja Halfordin laulut. Rummut jytisi mielestäni hienosti.

Jonkin biisin aikana kuului rummuista? jotain ihme rytkettä tai paukahtelua. Ihan kun rumpalille olisi käynyt Larsit ja ois vetänyt vihkoon.

Itse kentällä ja sillä puolella lavaa missä Hill soitteli. Turva-aitaan matkaa about viisi metriä.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ainoa asia joka mua kyrsi oli joku mun ikäinen mies mun takana. Aina jos yritin ottaa jonkun kuvan tai videon muistoksi keikasta enkä edes sitä koko ajan tehnyt niin se jätkä valitti että hän on maksanut keikasta satasen eikä halua nähdä mun puhelinta. Ihme homma kun mä olin ainoa jolle siitä valitti. Jotkut kuvasi paljon raivokkaammin. Sitten kun lopetin hänen pyynnöstään tämän asian ja katsoin välillä taakseni niin hän itse rupesi kuvaamaan. Ilmeisesti se sitten ei häirinnyt muka ketään hänen mielestään. Lisäksi välillä kun katsoin taaksepäin niin hän räpläsi omaa kännykkää ja luki jotain vaikka oli satasen maksanut keikasta. Turbo loverin jälkeen koko tyyppiä ei edes enää näkynyt että mikäs sille sitten tuli kun oli satasen maksanut keikasta ja sen piti olla niin tärkeä asia.
 

ipaz

Jäsen
Oltiin lattialla noin 5-6m eturivistä. Huikea keikka. Olisko ollut kolmas tai neljäs kerta kun näin Priestin. Mahtava bändi!. Ei voi kun arvostaa Halfordia, 72v ukko painaa 2h setin kun ei mitään. Kovassa kunnossa on pappa.

Settilista oli muutenkin vanhaan tuotantoon painottuva. Uusimmalta levyltä tuli neljä biisiä ja Firepowerilta yksi. Muuten mentiin 70- ja 80-luvun biiseillä, joista muutama oli mennyt itseltäni täysin ohi. Liian vähän siis tullut kuunneltua. Between the Hammeria ja Sentineliä toivoin, mutta turhaan.

Loppukeikan yleisönhuudatus meni jo komiikan puolelle, josta herra tuntui nauttivan naureskellen todella paljon. Ei heavy metal niin vakavaa ole, vaikka siellä lattialla muutamia kädet puuskassa järkähtämättä paikallaan seisovia setämiehiä olikin keikkaa suorittamassa ja paheksumassa kun toiset puivat nyrkkiä ilmassa ja pirulauta sattuivat jopa hieman heilua paikaltaan. Mun on vaikea ymmärtää miksi nämä tyypit eivät osta katsomolippua jos eivät aio osallistua lattian etuosan fiilistelyyn. No, mutta jokainen tyylillään.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
No se huono äänentoisto varmaan. Halfordin metallipuheestakaan ei saanut mitään selvää permanolle kun se kaikui niin saatanasti.. saman olivat pari muutakin keikalla ollutta huomanneet.
Ok.

Ehkä se paikka oli mulla sitten jees vaikka permanolla olin itsekin. Tai sitten oon ihan puurokorva.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Oltiin lattialla noin 5-6m eturivistä. Huikea keikka. Olisko ollut kolmas tai neljäs kerta kun näin Priestin. Mahtava bändi!. Ei voi kun arvostaa Halfordia, 72v ukko painaa 2h setin kun ei mitään. Kovassa kunnossa on pappa.

Settilista oli muutenkin vanhaan tuotantoon painottuva. Uusimmalta levyltä tuli neljä biisiä ja Firepowerilta yksi. Muuten mentiin 70- ja 80-luvun biiseillä, joista muutama oli mennyt itseltäni täysin ohi. Liian vähän siis tullut kuunneltua. Between the Hammeria ja Sentineliä toivoin, mutta turhaan.

Loppukeikan yleisönhuudatus meni jo komiikan puolelle, josta herra tuntui nauttivan naureskellen todella paljon. Ei heavy metal niin vakavaa ole, vaikka siellä lattialla muutamia kädet puuskassa järkähtämättä paikallaan seisovia setämiehiä olikin keikkaa suorittamassa ja paheksumassa kun toiset puivat nyrkkiä ilmassa ja pirulauta sattuivat jopa hieman heilua paikaltaan. Mun on vaikea ymmärtää miksi nämä tyypit eivät osta katsomolippua jos eivät aio osallistua lattian etuosan fiilistelyyn. No, mutta jokainen tyylillään.
Mun kulmaan taakseni sattu kanssa tämmöinen mielensäpahoittaja. No onneksi lähti muualle. Joko mun takia tai muiden jotka hillu kunnolla. Itse kanssa noin 5-6m eturivistä.
 

Ferris

Jäsen
Millä tavalla? Paska bändi, huono laulaja vaiko paska setti? Vai kaikkea tätä?

No se huono äänentoisto varmaan. Halfordin metallipuheestakaan ei saanut mitään selvää permanolle kun se kaikui niin saatanasti.. saman olivat pari muutakin keikalla ollutta huomanneet.

Juu, se äänentoisto oli niin onneton, että alkoi oikeasti vituttaa. Sitten siihen lisäksi kun tälläselle bändin tuotannosta lähinnä vuosiin 84-90 (ja kaks uusinta) perehtyneelle soitellaan putkeen useampi vanhempi outo biisi, niin fiilis kuoli kyllä ihan totaalisesti. Jos soundit ois ollut kohdillaan niin nekin olisi varmasti toimineet/auenneet paremmin, mutta nyt meni ihan arvaamiseksi mitä soiteltiin ja lauleltiin.

Diskanttia oli yleissoundissa niin paljon, että korvat meinas ilman tulppia hajota eikä tulppien kanssakaan selvää tahtonut saada sen paremmin. Bassosoundi oli sekin liian diskantin metallinen, ei potkinut käytännössä yhtään. Sooloista pysyi jotenkin kärryllä kun samaan aikaan screeniltä seuras missä sormet menee.

Bändihän oli kyllä iskussa soitannollisesti ja lavakattaus etenkin valoineen juuri bändille sopiva. Sen puoleen harmittaakin ihan pirusti, että musiikista ei vaan saanut mitään tolkkua kuin paikoitellen. Vaikutti siltä, että aina taukojen jälkeen (Robin puhe & huudatus) soundit oli biisin ajan selkeämmät (vähemmän volaa?) , mutta sitä ihanuutta kesti vain hetken.

Jotain videoita kun on ehtinyt keikalta katsoa, niin vaikuttaa niidenkin pohjalta sille, että lavan edessä on soundit olleet paremmat kun taaempana.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Juu, se äänentoisto oli niin onneton, että alkoi oikeasti vituttaa. Sitten siihen lisäksi kun tälläselle bändin tuotannosta lähinnä vuosiin 84-90 (ja kaks uusinta) perehtyneelle soitellaan putkeen useampi vanhempi outo biisi, niin fiilis kuoli kyllä ihan totaalisesti. Jos soundit ois ollut kohdillaan niin nekin olisi varmasti toimineet/auenneet paremmin, mutta nyt meni ihan arvaamiseksi mitä soiteltiin ja lauleltiin.

Diskanttia oli yleissoundissa niin paljon, että korvat meinas ilman tulppia hajota eikä tulppien kanssakaan selvää tahtonut saada sen paremmin. Bassosoundi oli sekin liian diskantin metallinen, ei potkinut käytännössä yhtään. Sooloista pysyi jotenkin kärryllä kun samaan aikaan screeniltä seuras missä sormet menee.

Bändihän oli kyllä iskussa soitannollisesti ja lavakattaus etenkin valoineen juuri bändille sopiva. Sen puoleen harmittaakin ihan pirusti, että musiikista ei vaan saanut mitään tolkkua kuin paikoitellen. Vaikutti siltä, että aina taukojen jälkeen (Robin puhe & huudatus) soundit oli biisin ajan selkeämmät (vähemmän volaa?) , mutta sitä ihanuutta kesti vain hetken.

Jotain videoita kun on ehtinyt keikalta katsoa, niin vaikuttaa niidenkin pohjalta sille, että lavan edessä on soundit olleet paremmat kun taaempana.
Juu näin se varmaan sitten oli..Mää olin lähellä lavaa (noin 5m aitaan) ja itse tykkäsin näkemästäni ja kuulemastani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös