Hieman samat tunnelmat, mutta kun ei ollut edes volyymit maksimissaan niin heikko esitys miksaajalta. Halford huippuiskussa!!Mixaajalle potkut. Metallin kuuluu soida kovaa, mutta aika puuroa oli alusta loppuun valitettavasti. Itse bändi oli loistovedossa, hieno keikka joka tapauksessa!
No tämä. Oliko mikserin vika vai onko Nokia Areenan normi tämä? Rumpusoundi hirveä, bassoa ei kuulunut. Laulu kaikui.. kitarat jotenki. Bändi muuten iskussa, harmi...Mixaajalle potkut. Metallin kuuluu soida kovaa, mutta aika puuroa oli alusta loppuun valitettavasti. Itse bändi oli loistovedossa, hieno keikka joka tapauksessa!
Halfordin ääni oli kyllä uskomaton. Ei varmaan ihan luomuna soinut, mutta silti 72 v äijä hyvin veti. On se kunnon hevipappa.
No ei varmaan mutta en mä ainakaan löytänyt mitään valittamista soundeista. Hyvin kuului molemmat kitarat, Hillin beissi ja Halfordin laulut. Rummut jytisi mielestäni hienosti.Ai nää miksataan korvatulppaporukalle nykyään??
Kukas se onRob Grönford pyyhki Brucella Nokian lattiaa.
Millä tavalla? Paska bändi, huono laulaja vaiko paska setti? Vai kaikkea tätä?Pettymys, iso pettymys.
Mieti vähän niin keksit.Kukas se on
No se huono äänentoisto varmaan. Halfordin metallipuheestakaan ei saanut mitään selvää permanolle kun se kaikui niin saatanasti.. saman olivat pari muutakin keikalla ollutta huomanneet.Millä tavalla? Paska bändi, huono laulaja vaiko paska setti? Vai kaikkea tätä?
Ok.No se huono äänentoisto varmaan. Halfordin metallipuheestakaan ei saanut mitään selvää permanolle kun se kaikui niin saatanasti.. saman olivat pari muutakin keikalla ollutta huomanneet.
Mun kulmaan taakseni sattu kanssa tämmöinen mielensäpahoittaja. No onneksi lähti muualle. Joko mun takia tai muiden jotka hillu kunnolla. Itse kanssa noin 5-6m eturivistä.Oltiin lattialla noin 5-6m eturivistä. Huikea keikka. Olisko ollut kolmas tai neljäs kerta kun näin Priestin. Mahtava bändi!. Ei voi kun arvostaa Halfordia, 72v ukko painaa 2h setin kun ei mitään. Kovassa kunnossa on pappa.
Settilista oli muutenkin vanhaan tuotantoon painottuva. Uusimmalta levyltä tuli neljä biisiä ja Firepowerilta yksi. Muuten mentiin 70- ja 80-luvun biiseillä, joista muutama oli mennyt itseltäni täysin ohi. Liian vähän siis tullut kuunneltua. Between the Hammeria ja Sentineliä toivoin, mutta turhaan.
Loppukeikan yleisönhuudatus meni jo komiikan puolelle, josta herra tuntui nauttivan naureskellen todella paljon. Ei heavy metal niin vakavaa ole, vaikka siellä lattialla muutamia kädet puuskassa järkähtämättä paikallaan seisovia setämiehiä olikin keikkaa suorittamassa ja paheksumassa kun toiset puivat nyrkkiä ilmassa ja pirulauta sattuivat jopa hieman heilua paikaltaan. Mun on vaikea ymmärtää miksi nämä tyypit eivät osta katsomolippua jos eivät aio osallistua lattian etuosan fiilistelyyn. No, mutta jokainen tyylillään.
Millä tavalla? Paska bändi, huono laulaja vaiko paska setti? Vai kaikkea tätä?
No se huono äänentoisto varmaan. Halfordin metallipuheestakaan ei saanut mitään selvää permanolle kun se kaikui niin saatanasti.. saman olivat pari muutakin keikalla ollutta huomanneet.
Juu näin se varmaan sitten oli..Mää olin lähellä lavaa (noin 5m aitaan) ja itse tykkäsin näkemästäni ja kuulemastani.Juu, se äänentoisto oli niin onneton, että alkoi oikeasti vituttaa. Sitten siihen lisäksi kun tälläselle bändin tuotannosta lähinnä vuosiin 84-90 (ja kaks uusinta) perehtyneelle soitellaan putkeen useampi vanhempi outo biisi, niin fiilis kuoli kyllä ihan totaalisesti. Jos soundit ois ollut kohdillaan niin nekin olisi varmasti toimineet/auenneet paremmin, mutta nyt meni ihan arvaamiseksi mitä soiteltiin ja lauleltiin.
Diskanttia oli yleissoundissa niin paljon, että korvat meinas ilman tulppia hajota eikä tulppien kanssakaan selvää tahtonut saada sen paremmin. Bassosoundi oli sekin liian diskantin metallinen, ei potkinut käytännössä yhtään. Sooloista pysyi jotenkin kärryllä kun samaan aikaan screeniltä seuras missä sormet menee.
Bändihän oli kyllä iskussa soitannollisesti ja lavakattaus etenkin valoineen juuri bändille sopiva. Sen puoleen harmittaakin ihan pirusti, että musiikista ei vaan saanut mitään tolkkua kuin paikoitellen. Vaikutti siltä, että aina taukojen jälkeen (Robin puhe & huudatus) soundit oli biisin ajan selkeämmät (vähemmän volaa?) , mutta sitä ihanuutta kesti vain hetken.
Jotain videoita kun on ehtinyt keikalta katsoa, niin vaikuttaa niidenkin pohjalta sille, että lavan edessä on soundit olleet paremmat kun taaempana.