Joulupukki, älä tuo minulle...

  • 7 599
  • 66

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Arvon Joulupukki, minä en halua lahjaksi mitään. En varsinkaan lunta tai jouluisaa mieltä. Että parempi kun pysyt vaan kaukana tänäkin vuonna.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
- Ei yhtäkään kirjaa, varsinkaan romaaneja. Ei riitä aika/kiinnostus moisiin.
- Ei partavesiä. Tiedän paremmin itse oman tuoksuni kuin joku vanha pukki.
- Pehmeitä paketteja vain jos oikeat ihmiset ovat olleet pukin mukana ostoksilla.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Savisorsaa.
 

Perushoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Jokerit, Spurs
Kiltti joulupukki, älä tuo ainuttakaan paria villasukkia, sillä vanhatkin ovat vielä käyttämättöminä kaapissa johtuen talvien lauhtumisista. Myös kaikenlaiset marmelaadit saisi jäädä pukin omiin varastoihin, ovat ne sen verran pahoja. Lisäksi voit jättää tuomatta kirjoja, sillä niitä joutuu muutenkin joulun jälkeen lukemaan aivan liikaa(tulevat yo-kirjoitukset).
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Rakas joulupukki!

Ethän missään nimessä tuo minulle vaatteen vaatetta, älä edes sukkia, koska makumme ei ole missään nimessä yhteneväinen. Toisaalta vaikka sattuisitkin ostamaan mustia vaatteita niin ne eivät kuitenkaan olisi minun kokoani, vaan muistelisit vanhoja ja ostaisit vaatteet jolloin olin sen kymmenen kiloa kevyempi.

Fazerin vihreitä kuulia en myöskään kaipaa. Niitä ei saa kurkusta alas mitenkään, eikä edes koirani suostu syömään niitä. Hänelle muuten voisit tuoda kalkkunapaistin - anteeksi tämä ot. tässä viestissä.

Oikeastaan niin kirjat kuin elokuvatkin voidaan pistää boikottilistalle koska makumme ei näidenkään kohdin ole yhteneväinen. Olen huomannut, että olet aivan liian herkkähipiäinen minuun verrattuna.

Kiitokset sinulle pukki hyvä jos noudatat tätä pientä toivomuslistaani!

vlad.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Älä tuo minulle male Real Dollia...joulupukki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka aikuisille ihmisille niitä lahjoja oikein säkkitolkulla ostelee, vai mamman sylissäkö täällä porukka joulua viettää? Tietenkin on eri juttu jos on joku lestaperhe, mutta itse ainakin asun ihan yksin. Ja ei kait miehet ostele toisilleen mitään lahjoja.

No mutta vaatteita en ole koskaan lahjana ymmärtänyt. Eikö se ole melko pieni todennäköisyys, että se toinen tykkää juuri siitä jostakin tietystä vaatekappaleesta, puhumattakaan siitä, että sattuuko oikea koko. Ja ne pandan suklaakonvehdit nostattaa verenpainetta ja aikaansaa suunnatonta vitutusta. Siis ehkä joka viidennen niistä suklaista pystyy syömään, mutta silloinkin pitää lähestulkoon irvistellä ja niellessä nenää pidellä. Ja siltikin kaikki ostelee niitä kilotolkulla ja selkä vääränä kantaa koteihinsa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Savisorsaa.

Onko Fockerille pukki useinkin tuonut savisorsia?
Minulle rakas pukki voisit jattaa toimittamatta ne konvehdit, mitka joka joulu loytavat tiensa minun luokseni. Naapurissa niita ehka arvostetaan toisella tavalla. Myos kalsarit ja sukat voit, pukki-rakas, jattaa ihan minun itseni ostettavaksi. Olen huomannut, etta sinulla on hiukan erikoinen villitys sellaisiin asusteisiin, joissa lukee jotain todella nerokasta.
Kiitos jo etukateen
Bruno
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Enää ei tartteis niitä suklaarasioita, joita tulee 2-3 joka vuosi. En syö juurikaan suklaata ja nämä rasiat lojuu jossain kaapissa puolesta vuodesta vuoteen ja sitten roskiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
mitään.

Minulle on tärkein joululahja, että olen ja että myös läheiseni ovat.

Jos haluat jotain tuoda, niin olet kaikkeen tyytyväinen. Pääasia, että lahja on annettu rakkaudesta.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En halua

- suklaarasioita (niitä tulee 3-5 joka ikinen vuosi, fuck)
- kirjoja (harvinaista, jos lukisin)
- halpaa, joutavaa rihkamaa
 

J.Petke

Jäsen
Älä tuo minulle vaatteita, tontut ei vaan osaa tehdä hienoja.

Älä tuo myöskään kirjaa koska en todellakaan lue niitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
-Älä tuo Päivi, vaan Saara Räsänen.
Taidat olla rakastunut, kun joka toisessa ketjussa Saaraa ylistät... No, ei siinä mitään, hyvä homma. Muista vaan, että jos (kun) Saaran saat, saat kylkiäisenä anopiksi Päivin.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Arvoisa joulupukki. Tänäkään vuonna en saa kuitenkaan jouluna niitä asioita, joita todella haluan, joten en halua myöskään säälipalojasi. En siis tule hyväksymään seuraavia asioita:

-Teennäistä joulumieltä ja väkinäistä yhdessäoloa
-Krääsää, materiaa, paskaa
-joulukuusta
-valoja ja kirkkaita koristeita

Ainoa asia, jonka otan arvon karvanaamalta vastaan, on vihje elämäni tarkoituksesta. Toki senkin jos kertoo ylipirteään ja ylioptimistiseen sävyyn, niin otan nokkiini ja vedän turpaan. Eli toisin sanoen, älä siis vaivaudu, kai se viimeistään kuolinvuoteella selviää.

Vituttaa muuten koko joulu jo nyt, vuoden paskinta aikaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Arvoisa herra Joulupukki!
Voisitko olla niin ystävällinen, ettet toisi tänä Jouluna minulle enää:
a) pitkiä kalsareita - vaatekaappini on jo täynnä käyttämättömiä sellaisia
b) vihreitä kuulia - niiden näkeminenkin saa aikaan reaktioita, jossa arvoisa takamuksesi ja haulikon haulien kohtaaminen on sillä hilkulla.
c) suklaata - se on lasteni koirille myrkkyä, mutta ne kyllä löytävät kaikki kätköt yön pimeinä tunteina ja aamulla jäljellä on enää ripuloivia koiria ja konvehtirasian jäänteitä joka paikassa.
d) jotain aina yhtä "tyylikästä" Halpa-Hallin puseroa, tms. housuista puhumattakaan - niitä on jo riittävästi vaatekaapissani vaikka muotinäytöstä varten.
e) pehmoleluja - lasteni koirat "teurastavat" ne alta aikayksikön ja sitten kämppä on täynnä vanua ja riekaleita ja lahjan antajalla paha mieli.

Jos todella haluat ilahduttaa minua, kunnolliset nahkahanskat olisivat tervetulleet ja iso pullo aitoa single malt Scotsh Whiskey - kiitos.

Edit: Unohdin kokonaan listasta ne toinen toistaan luontaantyöntävämmän hajuiset partavedet - anna minä itse hankin sellaisen, joka sopii muuallekin kuin pottumaan multaukseen hajunsa puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös