Joulupukki, älä tuo minulle...

  • 7 599
  • 66

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
- huonoa mieltä
- ennenaikaista kevätväsymystä
- mitään typeriä kylkiäisalmanakkoja
- nikotiinia (enpä kyllä uskoisikaan, että toisi)
- tryffelisuklaata, liian imelää ja makeaa
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Suklaa mallia itäblokki ei liiemmin sytytä. Myös vaaleat froteesukat voi jättää tuomatta.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jouluinen pukkisherra,

ethän tuo meikäpojalle

- maitosuklaata kuten juhlakonvehteja (laktoosi-intolerantikko ei hyödy siitä makeasta, joten viimevuotisetkin taitaa olla viä kaapissa...)
- mauttomia aluspöksyjä (anteeksi vaan, mutt sullon vähän vanhanaikanen maku alkkareitten suhteen...)
- sukkahousuja (ei ole oikein käyttöä...)
- 28 paria urheilusukkia, kaksi kpl = 1 pari riittää
- menneniä (ei ole mun tuoksu)
- pessimismiä (sitä on jo omasta takaa)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti mauri

- sukkahousuja (ei ole oikein käyttöä...)

pahoittelen Off-topicia ,mutta onkos se pukki tuonut sulle joskus sukkahousut kun täytyy erikseen pyytää ettei toisi?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti #77
pahoittelen Off-topicia ,mutta onkos se pukki tuonut sulle joskus sukkahousut kun täytyy erikseen pyytää ettei toisi?

No ei, mutta kun se pukkisherra alkaa olla niin hirveen vanha, niin pakko muistuttaa jo etukäteen, ettei kantsi meikäläiselle kantaa sellaisia. Se olisi jotenkin noloa. Vaikka kyllä kai sukkahousuista saisi jotain pirkkaniksiä väännettyä. Tai kun olis edes joku, jolle sukkahousut lahjoittaisi silmieni iloksi.....
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri
Vaikka kyllä kai sukkahousuista saisi jotain pirkkaniksiä väännettyä.

Leikkaa sukkiksen lahje säären kohdilta poikki, kiinnitä kulkunen jalkateräosan kärkeen ja avot! tämän jälkeen sulla on oivallinen - joskin hivenen väritön - tonttulakki ihan omasta takaa.

Toisaalta, sukkiksien jalkaterästä voi tehdä oivallisen uimalakin, taatusti erotut joukosta (eduksesi).

Tietty, raavas mieskin voi sukkiksia käyttää. Leikaat vain jalkaterät pois niin kukaan ei huomaa kun liikut sukkikset jalassa, joku vielä kehtaa väittää, että tuntuvat hyviltä. (Ei ole omaa kokemusta, täsmennän).

vlad#16.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvissä ajoin

1. suksivoiteita, niitä on liikaa jo nyt ja tuskinpa hiihtämään pääsee Oulussa ennen helmikuuta.
2. Englannin lakua, niissä on liikaa kookosta.

Muulla ei väliä. Viinaa mahdottomasti, kiitos.
 

ditrim

Jäsen
1. Mitään Dressmanin villapaitoja! Edellinen kolme kahden hinnalla setti löytyy vieläkin käyttämättömänä kaapista.

2. Voi kun jäisi ne tämän joulun villasukatkin saamatta.

3. Konvehdit sunmuut vihreät kuurot.

4. Jotain "hassua" mitä on pakko pitää tai antaja loukkaantuu verisesti.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hywä pukkisein:

1. Älä tuo konvehteja. Pähkinäallergikkona ei ole käyttöä, paitsi jos itsemurhaa yrittää. Älä myöskään korvaa tätä marmeladi melleillä, itsemurhaan sekin ajaa.

2. Josko jättäisit villasukat antamatta. Pikkusena Squitin jalka kasvoi vuosi vuodelta, mutta nykyään tuo on ollut samankokoinen jo tovin, joten 10 paria riittää yhdelle talvelle ihan hyvin.

3. Jospa et antaisi tupakkia nytten. Onhan tässä jo lopetettu.

4. Ethän anna mitään alusvaatteita.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Dear Santa...

Olen ollut tänä vuonna huomattavasti tuhmempi kuin edellisinä 27 vuonna, joten tämän vuoden lahjasäkistäni voit poistaa mieluiten seuraavat lahjat:

1. Pitkät alushousut (blackhorseja taitaa olla 4-5 pakettia avaamattomina vieläkin kaapissa)

2. Kaikki Dressman-paidat (en omaa edelleenkään Joulupukki-tyyppistä keskivartaloa, millekkä nuo paidat on selvästikkin tarkoitettu vaikka olenkin syönyt hyvin tänä vuonna)

3. Suklaakonvehdit ja Vihreät kuulat (nämä jää kuitenkin syömättä, joten anna suklaat vaikka BB-Annalle)

4. MP3-soittimet ja muistitikut (minulla on jo viideltä edelliseltä vuodelta 3 muistitikkua ja 2 mp3-soitinta joista yhtäkään en ole käyttänyt kuin max 1kk. Näiden tilalla voisin ottaa kännykän tai jotain suurempaa elektroniikkaa)

Kerrothan rakkaalle tyttöystävälleni, ettei hommaa jälleen niitä hiottavia satiiniboksereita tai mitään muutakaan satiinista joista en välitä kuin sen teennäisen hymyn ajan kun avaan tätä yllättävää pakettia
 

ditrim

Jäsen
Kerrothan rakkaalle tyttöystävälleni, ettei hommaa jälleen niitä hiottavia satiiniboksereita tai mitään muutakaan satiinista joista en välitä kuin sen teennäisen hymyn ajan kun avaan tätä yllättävää pakettia

Aina saakeli, itseltäni unohtui. Satiiniboxerit oli kuumassa huudossa ripari-iästä lukioikään, jonka jälkeen jokainen joka keppikalustustaan arvostava ei moisia laita jalkaansa. Onhan ne kivan näköiset ja ehkä jopa perusboxereita seksymmät, mutta ei sitä kiristelyä ja hiostamista kukaan mukavuudenhaluinen mies halua kokea.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Älä pukki tuo mitään imelää. Hapanta saapi tuoda.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
- Konvehteja tai mitään muutakaan suklaata/Karkkia, minulla on viime vuotiset konvehdit edelleen kaapissa.
- Kalsareita/Villasukkia tai mitään muitakaan vaatteita. Joululahjavaatteet eivät kauheasti ole kuluneet.
- Koska en ole enää lapsi ja lahjat ovat painottuneet ylläolevaan osastoon niin voisin oikeastaan toivoa, että älä tuo minulle lahjoja ollenkaan. Lasten tekemät pikkujutut riittää.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Rakas joulupukki. Älä tuo minulle fleshlightin ja alkoholin lisäksi mitään muuta. Joo ja raha kelpaa aina. Sitä saa tuoda ihan runsaasti. Pehmeät paketit ja konvehdit sun muut jää kyllä käyttämättä tai lähtee eteenpäin.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Joulupukki hoi, älä tuo minulle mitään. Koko s**t*nan joulu ottaa jo aina pattiin, liian rauhallista menoa minun luonteelle. SaPKolle voit tuoda yhden hampaattoman kanukkipakin joka tekee joka pelissä kaksi maalia(mieluummin sinne oikeaan päähän)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Älä tuo mitään vaatteita, aikuinen mies kyllä osaa itse ostaa kalsarinsa sun muut. Älä tuo suklaata tai muutakaan herkkuja, jouluna kyllä riittää syömistä muutenkin. Suoraan sanottuna älä tuo mitään. Varmasti on paljon ihmisiä jotka todella tarvitsevat jotain tärkeää enemmän kuin minä turhaa krääsää.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Joulupukki, ainoat mitä tähän osoitteeseen saa tuoda on käteinen raha tai alkoholijuomat. Jos kontistasi ei näitä löydy, niin painu sinne, mistä tulitkin!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joulupukki, ainoat mitä tähän osoitteeseen saa tuoda on käteinen raha tai alkoholijuomat. Jos kontistasi ei näitä löydy, niin painu sinne, mistä tulitkin!

Tuo iso säkillinen humppaa, tai sinut ja tontut hankeen tuuppaan. Savupiippuun ansan laitan, johon repeää punakka palsa. Sinut parrasta lattiaan naulaan, ja hanuriisi sädetikun tuikkaan. Tonttuja turpaan painan, ja poroista käristystä laitan. Tänä vuonna et sitten unohda... (Eläkeläiset - Humpaton joulu)

Tuli vaan jostain syystä mieleen tuosta toivomuksestasi...

Minä toivon pukilta ettet toisi mitään turhaa vain sen takia että pitää tuoda jotain kun on joulu. Tai tarkemmin ajateltuna, älä tuo yhtään mitään. Äläkä ainakaan tuo lunta, äläkä pakkasta!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kiltti Joulupukki, tee tänä vuonna poikkeus äläkä tuo Azulille...

... ainuttakaan Paulo Coelhon kirjaa. Kerään hyllyyni mieluummin melkein mitä muuta vaan. Paitsi harlekiiniromaaneja ja kioskikirjallisuutta, mutta niitä ei onneksi ole koskaan tullutkaan.

... ainuttakaan pastellinväristä vaatetta, liinavaatetta, pyyhettä tai mitään muutakaan tekstiiliä. Jos et osaa ostaa mustaa, violettia (huom: ei liilaa, vaan violettia) tai edes valkoista (ilman niitä "kivoja" pieniä pastellinvärisiä kukkasia), älä osta ollenkaan. Poikkeukset väriskaalassa saatetaan sallia, mikäli anoppikokelas on mukana valitsemassa.

... ainuttakaan pitsiliinaa. Häkkikomeron tila on ihan totta rajallinen, eivätkä pitsiliinat sovi sisustukseemme sitten millään. Roskiinkaan niitä ei voi heittää, kun avomies ei lahjan antajasta johtuen suostu.

... ainuttakaan Oiva Toikan lintua. Häkkikomeron tila on ihan totta rajallinen, eivätkä Oiva Toikan linnut sovi sisustukseemme sitten millään. Myydäkään niitä ei voi, kun avomies ei lahjan antajasta johtuen suostu.

... ainuttakaan Aarikan puista joulutonttua. Koskee myös esim. voiveitsiä, joissa on "niin kiva" tonttu siinä varressa. Häkkikomeron tila on ihan totta rajallinen, eivätkä ne "niin kivat" tontut sovi yhteen minkään astiastomme kanssa, edes jouluna. Roskiinkaan niitä ei voi heittää, kun avomies ei lahjan antajasta johtuen suostu.

... ainuttakaan karkkipussia, konvehtirasiaa tai mitään muutakaan sokerilla, esansseilla ja väriaineilla kyllästettyä skeidaa. Jos et osaa poistua kaupasta ilman kymmentä konvehtirasiaa ja kuutta satsia vihreitä kuulia, suosittelen käymään vaikka Stokkalla - ja pudottamaan minulle ostamasi ällötykset siihen joulupataan siinä heti ulko-oven edessä.

Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös