Joulupukki, älä tuo minulle...

  • 7 599
  • 66

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Antitoivomusten ketju avattakoon joulupukin taakkaa helpottamaan.

Joulupukki, älä tuo minulle Fazerin Liqueur Fills -maitosuklaakonvehteja, joissa on ne uudet maut. Ne ovat aivan saatanallisen pahan makuisia, varsinkin Gin Tonic-konvehdit. Hrr...

Joulupukki, älä tuo minulle mitään hyllyyn laitettavaa kallista, mutta turhaa koristettakaan, kuten lasisia lintuja tai sellaista, jonka takia minun täytyy kiitellä kovasti tuskainen ilme kasvoillani, ottamisen riemua tuntematta, kahvikupponen sormiotteessa väristen.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Minut saa jättää lahjojen jaossa huomiotta, mikäli tarjolla on ruåtsalaista ålutta. Meikäläistä on uhattu muistaa kyseisellä p-vedellä. Ei sitä kait sentään ole juotavaksi valmistettukaan?! Käyttötarkoitus on jäänyt epäselväksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Rakas Joulupukki!

Älä tuo minulle pehmeitä paketteja, jo ennalta liian pieniksi käyneitä alushousuja, monenkirjavia sukkia tai muutakaan vaaterompetta - makumme ei käy näet yksiin.

Toivon ettei lahjavuoreeni tule eksymään toimestasi ainoatakaan fiktiivistä roskaromaania.

Mutta mikä tärkeintä, pyydän ettet tuo minulle risuja sillä ne katkaisisivat tämän kamelin selän.

vlad#16.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Ei tänä vuonna

Olisin iloisesti yllättynyt jos tänä jouluna äitini tajuaisi olla ostamatta sitä kusenväristä gant:in hajustetta. Niin jäätävän hajuista ettei pysty ymmärtämään.

Myöskin maitosuklaat voisi hyllyttää koska vatsani ei oikein hyväksy sitä, myös huonolaatuiset t-paidat voisi jättää pois, ensimmäisen pesun jälkeen kaula-aukosta pilkottaa toinen nänni, ei kiitos.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
... pehmeitä paketteja.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Influenssaa
 

tiikeri

Jäsen
Jos vaan suinkin mahdollista niin ei suklaata, varsinkaan Juhlapöydän konvehteja. Kiitos jo etukäteen. Muuta vähemmän kiinnostavaa ei tähän hätään tulekaan nyt mieleen.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
..hiilenpalaa. Niin ja kirjaa; tenttikirjoissa on ihan tarpeeksi kärsimystä..
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Rakas joulupukki, jos et tänäkään vuonna pysty tuomaan jotain alkoholipitoista (olutkin käy oikein hyvin), niin pysy poissa kokonaan.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
ei kiitos:
-lakanat plus muut liinavaatteet
-pyyhe
-halpaa suklaata, eikä suklaata muutenkaan hirviästi
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Aallon maljakoista ja varsinkin Iittalan lasilinnuista saa hyvän hinnan kirppareilla yms.;)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Miesten stringejä. Minä en tarvitse niitä.

Katselin muuten sunnuntaina Anttilassa todella tarpeellista värkkiä. Conan O'Brienin pilkkaama, muistaakseni vuoden turhimmaksi tuotteeksi vuonna 2001 valittu nenäkarvan poistaja osui kuin Amorin nuoli sydämeeni. Olisi hauskaa ostaa kyseinen ergonomisesti muotoitu värkki jollekkin tutulle joululahjaksi. Kuka kehtaa?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minua ei suuremmin haittaisi, vaikken saisikaan joululahjaksi suomalaista iskelmämusiikkia. En myöskään katso tarvitsevani vääränkokoisia ja rumia vaatteita. Myös scifi-kirjallisuuden voi jättää antamatta minulle.
 

Rocco

Jäsen
Pukki, älä tuo tänä vuonna...

- Vaatteita. Olen jo iso poika ja osaan ostaa omat vaatteet, ja vielä sellaisia mistä jopa itse pidän.

- PlayStation peliä, josta veli pitää enemmän kuin minä.

- Kirjoja. En koskaan ole lukenut enkä aio aloittaa nytkään.

- Äidin tekemiä saviastioita. No sitten saa tuoda jos ne on niin rumia että ne on hienoja.

- Pitkiä kalsareita. Kuuluu vaatteisiin mutta näitä erityisesti ei.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiltti joulupukki, älä tuo Röörille:

Tapettikuosiin kirjailtua liukkaasta tekokuidusta valmistettua kerrastoa. Saan sellaisen joka ikinen joulu, ja yhtä usein se päätyy alkuperäispakkauksessaan UFFin keräyshinkkiin.

Älä myöskään tänä jouluna anna minulle niitä villasormikkaita. En käytä niitä, koska kastuessaan ne tartuttaa sormiini selvästi aistittavan kusen aromin.

Sen jokavuotisen Guinessin ennätysopuksen voit myös kevein omatunnoin kantaa vaikka naapurin Pentille, sillä intoni ammentaa tietoa tämän vuotisista huimista ennätyksistä hiipunut. Paitsi jos joku ruotsalainen on vienyt kusiaispesässä kelteisillään kökkimisen ME:n Tohmajärven omalta pojalta Tarelta – siinä tapauksessa voin joustaa.

Juustolajitelman linttaan tilsittyine tuorejuustoineen, joka on viereksinyt mittaamattoman ajan lämpöisissä lahjavarastoissa, voit tänä jouluna syöttää vaikka Pentin pahantuuliselle eukolle. Istukoot tuo vaihteeksi välipyhät pöntöllä, niin pääsemme Pentin kera paikalliseen.

Toivottavasti kuitenkin tuot sen tyhjöpumpun, josta kirjeessäni oli puhetta. Ei kai sen muuten olisi väliä, mutta kun anoppi ja käly ovat tulossa sulostuttamaan perheemme joulua, niin olisi vain niin lysti käännellä ja rapistella koreaan kääreeseen paketoitua vacum-vehjettä arvuutellen lahjapaketin sisältöä. Anoppikin varmasti uteliaana perusluonteena kiinnostuisi joulupaperiin piilotetusta kommervenkistä. Raottelisin lahjapaperia ja pihistelisin sisältöä kiusaten anoppini pistoksiin saakka, kunnes viimein paljastaisin vekottimen. Hihkuisin silmät silkkaa joulun riemua loimuten: PENIKSEN KEHITIN!!! Miten se pukki osasi…

No niin no. Oliko muita jalan?
 

Lint

Jäsen
Hyvä pukki,

Kiitos ei vihreitä kuulia,
on aika haistella jo uusia tuulia.

t. Lint
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Aalto-maljakko

Viestin lähetti Brewer
Maailman turhin , rumin ja kallein ' lahja ' !
Muistelkaa Carlsberg-mainosta (emme nähneet tässä mitään kaunista, ennenkuin... 2 kuvaa, ekassa tyhjä Aalto, toisessa Carlsberg-oluella täytetty). Ei tosin yllättäen ollut Suomen lehdissä tuo mainos, muistaakseni.

Itse en halua joululahjaksi lapsille leluja joiden melutaso ylittää kohtuullisella volyymillä televisiosta soljuvan Hockey Night-selostuksen. Itselleni otan ilomielin mitä tahansa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Hyvä joulupukki, älä tuo tänäkään vuonna:

- halpaa eli toisin sanoen pahaa konjakkia. Jollei sinulla ole varaa tuoda isoa pulloa kunnon konjakkia tuo sitä sitten pienempi pullo...

- Sangre De Toro punaviiniä, tätä keski-ikäisten ja keskiluokkaisten suosimaa happaman etikan makuista lientä ei pysty juomaan kuin sammuneena. Älä tuo myöskään muita täysin ala-arvoisia viinejä esim. niitä joita myydään joulupukki-/poromaalauksin varustetuin etiketein. Tai sovitaanko niin, ettet tuo viinejä lainkaan, jos et jumalauta tiedä niistä mitään...

- kirjahyllyyn tarkoitettua posliinista/lasista tehtyä pikkurihkamaa esim. hassun hauskoja eläinhahmoja. Kirjahylly on kirjahylly - ei kirjaston hyllyissäkään ole vekkuleita posliinisammakkoperheitä...

Mikäli aiot kuitenkin tuoda näitä, tuo ne jo hyvissä ajoin ennen joulua, niin ehdin pistää vahingon kiertämäään...
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Rakas joulupukki. Ethän tuo minulle konvehteja, ne on niin saatanan pahanmakuisia. Jos suklaata on pakko tuoda, niin tuo sitten Mozartin kuulia tai jotain ihan tavallista suklaata.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
ei konvehteja.Niillä mä heittelen puluja ja muita lentäviä otuksia.
Ei kalsareita.Osaan ostaa ne itsekin kun tartten kuin myös sukat.
Eikä mitään muutakaan epämäärästä "kämppää kaunistavaa" kökkötavaraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös