Mää olen päätellyt pitkästi muutaman asian.
Joulu on rauhoittumisen juhla. Right?
Silloin vietetään pyhiä ja syödään tietysti hyvin. Right.
Jotain syötävää siis pitää olla, mutta pieni lisä on hyvä. Right.
Lahjaksi jotain siis mitä voi napostella joulunpyhinä.
Pandan hikinen suklaarasia voi aiheuttaa nyrpistyksiä joillakin ihmisillä. Mutta annas olla kun raahaat paketissa hänen eteen jotain lempijuustoa, -suklaata(erikoishienoa), -teetä tai -kahvia. Avot! Se on siinä.
Tyyliähän löytyy sitten maan ja taivaan väliltä.
Esmes. ostat erikoiskahvia jostain kahvikaupasta, suklaata, käärit sellofaaniin, kaunis nauha ympärille ja lahjaksi. Soon siinä. Eikä varmasti maksa kymppiä enempää.
Valmiita paketteja löytyy kaupoistakin. Valinnanvaraa on erilaisilla tuotteilla vaikka kuinka paljon.
Kävin tänään Stockmannilla, tuossa kokoomussnobien duden sekä girlzillan arvostamassa liikkeessä, ja huomasin että sieltähän löytyisi tuollaisia herkkukoreja missä on sitten vähän kaikkea. Hintaakin vaatimattomat 130 euroa. Nice.
Ei mun kukkarolle, mutta jollekin sopii varmasti.
Kaikenlaista syötävää tai herkkutavaraa myydään jokapaikassa. Niitä yhdistelemällä löytynee varmasti sopiva lahja. Ja mikä tärkeintä, hinnan pystyy määrittelemään itse mainiosti.
Itse ostin esmes kahdelle serkulle pussiliset teetä koska ovat kovia teenjuojia. Sekä joulusuklaata, joista molempien pitävän.
Yhteensä 12,70 kiitos. Plus lahjapaperit päälle. Ei tapa lompakkoa.