Joulu 2020 – LIVE!

  • 11 146
  • 146

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Se on kuulkaas silviissii, että Diandraa parempaa joululaulajaa ei tästä maasta löydy. Niin on iloinen, pirteä ja sympaattinen olemuksensa kaikin puolin, että oikein hyvä mieli tulee ja loistavasta lauluäänestään ja taidostaan suorastaan hämmentyy raavaskin mies. Se Saara Aalto on aikamoinen amatööri, jos vertailla halutaan ja eihän me edes haluta, mutta näin on.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lähinnä Saara Aalto kikkailee koko ajan aivan liikaa, ja laulunsa jättää siten kovin kylmäksi. Niin, ja kyllä minusta Diandralla myös on kauniimpi ääni.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Kävin kävelemässä Helsingin Punavuoressa. Kovin hiljaista oli. Lunta saisi olla, mutta oli kiva nähdä kaupunki niin hiljaisena ja rauhoittuneena joulunviettoon.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kaljaa pitäisi käydä tissuttelemaan ja laulamaan kauneimpia joululauluja, mutta ei vaan ole virtaa ja ähky. Tässäkö tää oli, menee hukkaan varattu alkoholi?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kohta saunaan. Tiistaista alkaen saunottu joka päivä. Harvinaista mulle, yleensä saunon max kerran viikossa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kohta saunaan. Tiistaista alkaen saunottu joka päivä. Harvinaista mulle, yleensä saunon max kerran viikossa.

Mikä miestä vaivaa? 7/7 just hyvä, tosin välillä jää päivä välistä ja jälkikäteen kismittää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mikä miestä vaivaa? 7/7 just hyvä, tosin välillä jää päivä välistä ja jälkikäteen kismittää.
Saunominen ei vaan ole ollut koskaan mun juttu. Kyllä mä käyn, mut en mä siitä pahemmin nauti kuin hetken.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tuli käytyä tyttöystävän tädin luona grillaamassa Ukundan keskustassa.
Ihan hauska kokemus grillailla paikallisen huuliveikon kanssa, vaikkei vuohenliha ruokana ihan suosikkilistan kärkipäässä olekaan.
Lisäksi nämä sukulaiset ovat jonkin sortin hihhuleita, joten alkoholia ei ollut tarjolla.
Silti mukavia ja ilmeisen hyviä ihmisiä ovat.
Kysyin kotimatkalla pimulta, että kuka paikalla ollut keski-ikäinen nainen oli, koska hän ei selvästikään ollut perheenjäsen.
Kyseessä oli naapuri, jota aviomies oli hakannut ja jonka tämä aviopari oli ottanut suojiinsa.
Arvostan tällaista toimintaa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joulu on tähän saakka mennyt hyvin eli epäjoulumaisesti. Eilen ja tänään töissä ja nyt pieni hengähdys ennen huomista yövuoroa. Töissäkin oli mukavan rauhallista ja pääsin aloittelemaan hyvissä ajoin mulle langennutta paskanakkia ja kohtuullisen mukavasti homma etenikin, kun rauhassa pääsi hommaa tekemään ykköskorin työkaverin ystävällisesti avustaessa. Hyvät joulut Henkalle ja iso kiitos avusta!
Eilen duunin jälkeen pikainen ape anoppilassa, jonka jälkeen kotona yks glögi, nukkumaan ja tänään seiskaks taas duuniin. Iltapäivän vierailusta tyttären perheen luona jo toisaalla kirjoittelinkin ja nyt on pieni hetki nautiskella omasta ajasta ja glögistä rauhassa ja rouvakin meni jo nukkumaan. Joulutunnelmasta ei muuten tietoakaan, paitsi mainio mustikkaglögi mukissa yrittää siitä vähän muistuttaa. Oikein hyvä näin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Saunominen ei vaan ole ollut koskaan mun juttu. Kyllä mä käyn, mut en mä siitä pahemmin nauti kuin hetken.

Sama vika täällä. Tykkään kyllä, mutta vain lyhyen aikaa. Jätkien kanssa kun ollaan esim mökkeilemässä, niin meikäläinen saunoo 10-15 minuuttia kerralla, osa istuu tunnin ja nauttii. Ei olisi minusta Sauna-Timon jalanjäljille.

Kohta viimeiset joulusapuskat ääntä kohti. Sitten riittää taas vuodeksi. Onneksi on ensi viikko lomaa, niin tässä saa vielä levähtää kunnolla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vähän joulutouhuja. Vihaajat vihaa.
 

Liitteet

  • received_230232408505339.jpeg
    received_230232408505339.jpeg
    137,5 KB · kertaa luettu: 127

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Taaperrus ohkaisessa hangessa läheiselle laavulle nuotiomakkaralle. Muutama muukin oli saanut saman idean, mutta mihinkäs sitä tapanina olisi kiire. Kivat keskustelut tuntemattomien kanssa. Kotiin palattua saunan lämpöön ja takkaan tulet. Keski-ikä ei ole niin syvältä kuin Lapinlahden linnut väittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös