Itse asiassa pitikin kirjoittaa siitä päivitys. Pettymys oli suuri, kun kone olikin vaihtunut Bombardier Dash8:ksi.Ilmeisesti se vintage-mallin rotisko pysyi ilmassa ja laskeutui hallitusti alas?
Täälä on kyllä kanssa ihania joulupyllyjä täälä ja siällä, Jussilla turvotusta jöllin päällä.Kun tulin metroon, metrosta tuli ulos kaksi erittäin kaunista ja timmiperseistä naista. Olisin halunnut lähteä niiden völjyyn, mutta töihin piti lähteä.
Joo, temmi ojossa saa suunnitella peliliikkeitä.Täälä on kyllä kanssa ihania joulupyllyjä täälä ja siällä, Jussilla turvotusta jöllin päällä.
Masturboin juuri.
Leivoin hanskaan ennen töihin lähtöä. Saatan leipoa illalla uusiksi.Masturboin juuri. Nyt ajattelin käydä saunassa ja vetää kossuvissyjä määrittelemättömän määrän.
Höh. Miten sä ne leivokset sieltä hanskasta sit syöt?Leivoin hanskaan ennen töihin lähtöä. Saatan leipoa illalla uusiksi.
Veltolla kestää pidempäänTosin ei seiso. Oon niin kännissä.
Kaadan kurkkuun tietenkin.Höh. Miten sä ne leivokset sieltä hanskasta sit syöt?
Hyvä se on kurlata spermat sieltä poisKaadan kurkkuun tietenkin.
Koko päivä mennyt lasten ja vaimon kanssa Legoja rakennellessa ja lautapelejä pelaillessa. Hyvin on tullut syötyäkin ja (joulu)musiikkia kuunneltu. Kohta saunaan ja illalla muutama huurteinen ja terästetty glögi naamariin. Ei liikaa kuitenkaan.
Hyvää illallista! Herkulliselta näyttää.Joulun juhlaillallinen täällä nyt katettu. Löytyy montaa eri sorttia ruokaa ja on kaunista. Vaikka itse sanonkin. Hyvää ruokahalua minulle!