Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
New York Rangers ei osannut vieläkään tehdä päätöstä kapteenin suhteen, joten sen sijaan nimittivät kolmanneksen kenttäpelaajista varakapteeneiksi:

Seattle Kraken taas kykeni nopeaan päätöksentekoon ja ensimmäisellä kaudella heidän kapteenina on Mark Giordano:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mörököl on Ice 2019

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Senators ja Coyotes lähtevät kauteen pelkillä varakapteeneilla:

Senatorsin osalta voi miettiä että olisiko Tkachuk saanut 'C''n rintaansa, jos olisi hyvissä ajoin ennen kauden alkamista tehnyt sopimuksensa? Saattaa siis toki vieläkin olla valinta kapteeniksi, mutta se päätös venyy jonnekin tulevaisuuteen sen sijaan että olisivat nyt ennen kauden alkamista nimittäneet uuden kapteenin.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Saattaa siis toki vieläkin olla valinta kapteeniksi,
Ainakin TSN:än heput puheli siihen tyyliin että se on julkinen salaisuus että Tkachuk on seuraava Senatorsin kapteeni. Voi olla että on niin päivän selvä valinta että se näkyy jo nyt kirstallipalloista.

Requiescat in pace. Kiekko-Espoo 1984 - 2016 Espoo Blues

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse olen varmaan vanhaa liittoa, mutta olen sitä mieltä, että kyllä joukkueella pitää olla kapteeni. Jääkiekkojoukkueen ryhmädynamiikka on herkkää siinä missä muidenkin ryhmien ja etenkin tiukoissa tilanteissa katseen pitää kääntyä yhteen johtajaan. Se ei estä sitä, että joukkueessa on monta johtavaa pelaajaa.

Saatana.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Arizona nimesi kolme A:ta lkavalle kaudelle: Jakob Chychrun (23v), Jay Beagle (35v), Andrew Ladd (35v).

Viime kauden kapteenisto on kokonaan poissa: Oliver Ekman-Larsson treidaattiin Vancouveriin, Derick Brassard siirtyi FA:na Phillyyn ja Nik Hjalmarsson lopetti.

C ommellaan siis ennemmin tai myöhemmin Chychrunin paitaan. Treenataan ensin kokeneiden konkareiden kanssa A-linjalla.

"Shane Doan playes hurt and has a smile on his face. He plays every shift like it is his last. He doesn't feel that an injury is something to share"

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Sharkseissa Ferraro sai itselleen A:n. Täysin odotetusti. Muuten kapteenisto sama kuin viime kaudella. C: Couture, A: Hertl, Burns, Karlsson ja Ferraro

Ambitious, but rubbish

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals & suomalaiset NHL:ssä
Itse olen varmaan vanhaa liittoa, mutta olen sitä mieltä, että kyllä joukkueella pitää olla kapteeni. Jääkiekkojoukkueen ryhmädynamiikka on herkkää siinä missä muidenkin ryhmien ja etenkin tiukoissa tilanteissa katseen pitää kääntyä yhteen johtajaan. Se ei estä sitä, että joukkueessa on monta johtavaa pelaajaa.
Samaan tyyliin ajattelen itse. Ja perinteitä kun tässä mielessä arvostan, niin minä en kyllä myöskään pidä siitä, että A-kirjaimia kantaa useampi kuin kaksi pelaajaa. Esimerkiksi tuo Rangersin kuusi varakapteenia alkaa olla jo sellainen, että ei muuta kuin vain sitten samantien kaikille pelaajille A rintaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy