Joukkueet joita vihaat eniten Nhl:ssä.

• 6 864
  • 67
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Eipä oikein ole yhtään joukkuetta, joka olisi inhon kohteena. Jossakin vaiheessa Detroit ja New Jersey ärsyttivät, kun olivat aina kärjessä, mutta ei enää.

Kolmessa viime Stanley Cup finaalissa on tainnut olla yhteensä kuusi joukkuetta tappelemassa kannusta. Kun mikään joukkue ei hallitse niin ei tule inhoreaktioitakaan.

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Detroit on aina ärsyttänyt, jostain kumman syystä+ Ottawa on sit toinen. Pittsburgh oli kans tässä listalla 10v sitten mutta nyt ei todellakaan.

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En oikeastaan vihaa ketään mutta voimakkaita inhoreaktiota aiheuttaa Devils, Rangers, Nashville ja kalifornialaiset, syitä en liiemmin edes osaa eritellä.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Maple Leaf kirjoitti:
Tällaista voi kirjoittaa vain sellainen ihminen, joka ei ole eläessään nähnyt ainoatakaan (Pat Quinnin aikaisen) Toronton ottelua.

Osuit naulan kuuluisaan kantaan. Monen antipatiat juuri Leafsia vastaan tuntuvat johtuvan kaikesta off_the_ice tekijöistä. Kai sekin on sitten syy vihata.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
vlad kirjoitti:
Kaipa olen tulossa vanhaksi ja tylsäksi mutta en oikein enää koe tuntevani vihaa ainoatakaan vastustajajoukkuetta kohtaan NHL:ssa - toisaalta, oikeastaan kaipaan niitä vajaan kymmenen vuoden takaisia aikoja jolloin Avsit todellakin herätti inhoa ja vihaa minussa, mutta vastaavasti olivat ne pelitkin sitten näkemisen arvoisia... kaipaan niitä menneitä aikoja jolloinka the League herätti minussa voimakkaita tuntemuksia puolesta ja vastaan.

Oikeastaan ainoa mikä minussa tällä hetkellä nostattaa ärsytystä on Wingsien oma organisaatio, että osaavatkin pilata historiallisen organisaation hankkimalla joukkueeseen joukollisen "mikkihiiriä". Vittu!

vlad.

Hey c'mon Vlad, Babcock johdattaa meidät kannuun omalla tyylillään ja 2006 kesäkuussa ei vituta yhtään!

Mitä tulee vihajoukkueisiin, helppo homma. Top 3 löytyy alle 5 sekunnissa...

1. Claude NEITI HAME PÄÄLLE MAISTUUKO OMA VERI HYVÄLLE Lemieux
2. Colorado
3. New Jersey

muzakian

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, St.Louis Blues, SiiPe, Koparit, Man City
Aina pienten puolella suurten ylivaltaa vastaan.. Harmi vaan että loppujen lopuksi ne todelliset superyllätykset on olleet kovin vähissä. Noin Stanley Cupin voittajien osalta..

TOP 5

1. Detroit RW
2. Dallas Stars
3. Colorado Av's
4. NY Rangers
5. Los Angeles Kings

Yllättäen löysin sisimmästäni sympatioita Devilseihin..
Kiitos Mike Peluson kyyneleiden joskus vuonna 199?.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
1. Colorado Avalanhce
Seuran siirtymisestä Coloradoon olen vihannut seuraa. Suhteeni Coloradoon on hieman sama kuin Tapparaan Sm-liigassa ilman yhtään hyviä tunteita. Ehkä jopa maailman vastenmielisin seura missään lajissa ikinä missään!

2. New Jersey Devils
Kaiken kaikkiaan vastenmielinen joukkue, selittämättömällä tavalla ärsyttävä joukkue. Pelityylikään ei ole mielyttänyt näkemissäni otteluissa ja on vielä ärsyttävän hyvä. Tunteissa voisin verrata joukkuetta Saksan jalkapallo joukkueeseen, joukkue on löytänyt tehokkaan, joskaan ei näyttävän taktiikan. Toisaalta tällaisia joukkueita voi vaan ihailla.

3. New York Rangers
Viime vuosina joukkueen rahan kulutus tavat suhteutettuna menestykseen ovat lähinnä huvittaneet, mutta jos joukkue olisi menestynyt niin huonosti niin vihaisin seuraa huomattavasti enenmän.

Lisäksi en pidä etelän joukkueista ja Kanadalaiset porukat ovat lähinnä sydäntäni. Kiekko sinne minne se kuuluu!

Rudi37

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Calgary Flames
Hiisi_van_Holten kirjoitti:
Lisäksi en pidä etelän joukkueista ja Kanadalaiset porukat ovat lähinnä sydäntäni. Kiekko sinne minne se kuuluu!

Nimenomaa! Kiekko sinne minne kuuluukin, mutta valitettava tosiasia on että kandalaisia joukkueita ei montaa ole NHL:ssä. Eniten minua ottaa pattii juuri nämä etelän joukkueet kuten Tampa ja Florida. (tosin florida saa vähän anteeksi kun Jokinen pelaa sielä, jos pelaa)

X-Hearted

Jäsen
Ei oikeastaan edes ole, mutta ökyrikkaista seurista en niinkään välitä. Ei voida sanoa, että; "on ne ja ne seurat, joita vihaan..."

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Maple Leaf kirjoitti:
Tällaista voi kirjoittaa vain sellainen ihminen, joka ei ole eläessään nähnyt ainoatakaan (Pat Quinnin aikaisen) Toronton ottelua.

Aloin oikein miettimään, että olenko nähnyt Pat Quinnin aikaista Torontoa, eikä tullut mieleen. Muistaen Quinnin värikkään Vancouverin kauden, otan sen Tappara-vertauksen takaisin.

Syyhän siihen miksi en Toronton pelejä ole kauheasti nähnyt on se, että seuraan yleensä vain play-offien loppukierrokset.

Reebok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philly Flyers, Ilves, Chelsea
Näin Flyers fanina mieleen tulee ensimmäiseksi kaksi joukkuetta, eli Devils ja Red Wings.

ipaz

Jäsen
Kuten suosikkijoukkueestanikin voi nähdä, niin en todellakaan pysty vihaamaan mitään NHL-joukkuetta. Koko NHL kiinnostaa, mitä nyt muutama joukkue menee edelle ja sitten on pari muuta jotka eivät tällä hetkellä ole niin kovinkaan in.

Mutta kun aletaan kaivelemaan joukkueiden kotisivuja ja seurahistoriaa, niin koneen ääressä voi istua tuntikausia. Tällä hetkellä kun seurat sainaavat pelaajia riveihinsä, en voi sanoa etteikö jokaisen joukkueen toiminta olisi vähintäänkin mielunkiintoista. Vielä 44 päivää...

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Muhun ei oikein iske tuokun jotku vihaa niitä joukkueita jotka menestyy..enmä siksi vihaa ottawaa ja bostonia kun ne menestyy...ei mitään järkeä tollasessa :(

TML

Jäsen
Major Julli kirjoitti:
Syyhän siihen miksi en Toronton pelejä ole kauheasti nähnyt on se, että seuraan yleensä vain play-offien loppukierrokset.

Näin ollen et siis ole päässyt nauttimaan oman suosikkijoukkuesi Bostonin peleistä. Hyvin ikävää.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Major Julli kirjoitti:

Auts! Osui ja nauratti!

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TML kirjoitti:
Näin ollen et siis ole päässyt nauttimaan oman suosikkijoukkuesi Bostonin peleistä. Hyvin ikävää.

Ja Bostonin nykymenolla mielikuvani myös tulevaisuudessa liittyvät 90-luvun alkuun ja Mad Miken valmennuskauteen ...

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Major Julli kirjoitti:
Ja Bostonin nykymenolla mielikuvani myös tulevaisuudessa liittyvät 90-luvun alkuun ja Mad Miken valmennuskauteen ...

Mutta ajatellaan positiivisesti: sinulla on kuitenkin muistikuvia suosikkijoukkueesi menestysvuosista, vaikkei sitä Cupia ole tullutkaan. Bostonin viimeisistä Cup-juhlista taitaa olla sentään värikuvia ja -filmiä.

zore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
minä vihaan Anaheimia ja sitten minä vihaan Pittsburghia ja Bostonia minä vihaan myös ja Buffaloa minä vihaan, minä vihaan Calgarya, Detroitia, minä vihaan Floridaakin ja Los Angelesia, sitten minä vihaan New York Islandersia, ja New Jerseytä minä vihaan tosi paljon, Ottawaa minä vihaan myös ja Tampa Bayta minä vihaan yli kaiken

viha on suuri minulle mutta pieni NHL-joukkueille

muzakian

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, St.Louis Blues, SiiPe, Koparit, Man City
Kipe kirjoitti:
Muhun ei oikein iske tuokun jotku vihaa niitä joukkueita jotka menestyy..enmä siksi vihaa ottawaa ja bostonia kun ne menestyy...ei mitään järkeä tollasessa :(

Viha on vahva sana.. Ainakin minun kohdalla on kyse siitä, että toivon pienten seurojan menestyvän. Toisaalta toisinaan perinteet aiheuttaa kyllä tiettyä kunnioitusta. Raha ei tuo koskaan sympatiaa. Vaikka olen merkinnyt suosikkijoukkueekseni St.Louis Bluesin viime vuosien tempaukset eivät ole keränneet allekirjoittaneelta sympatiapisteitä.

Aloin kannattaa seuraa silloin kun siellä pelasi vielä todellisia suuria pelaajia kuten Gilmour, Brian Sutter, Oates, Federko, Cujo, Shanahan (jonka kauppaamista en voi edelleenkää ymmärtää) . En ole kuitenkaan vaihtamassa seuraa.. ja nyt on valoa putken päässä.. Toivottavasti.

Pointti oli... Vihaa tai rakkautta. Pääasia että herättää tunteita..
Täytyy myöntää että tässä kategoriassa esim. Blue Jackets ja Trashers ei paljon viisaria väräytä..

petu1966

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Redwings
Totta puhut kuomaseni!!!

Henkka kirjoitti:
Korjataan nyt edes nuo termit oikein. Left Wing lock.

Tällä hetkellä ei oikeastaan tarvitse vihata ketään. Mukava katsoa uuden NHL:n kehittymistä ja kun tuo Coloradokaan ei nykyään ole mistään kotoisin.

Entinen Colorado sai minut raivon ja kiukun valtaan.... kaikki kulminoitui Forsbergin ja sen suunattoman egoon.

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
teemu_s kirjoitti:
Mutta ajatellaan positiivisesti: sinulla on kuitenkin muistikuvia suosikkijoukkueesi menestysvuosista, vaikkei sitä Cupia ole tullutkaan. Bostonin viimeisistä Cup-juhlista taitaa olla sentään värikuvia ja -filmiä.

Se on ihan totta, Torontossa voidaan ihailla kalliomaalauksista Johnny Bowerin huipputorjuntoja. Olihan Toronton joukkue viimeinen kokonaan neandertalin ihmisistä koostunut Stanley Cupin voittajajoukkue, ennen laajennusta ja Cro Magnonin esiinmarssia.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
muzakian kirjoitti:
Ainakin minun kohdalla on kyse siitä, että toivon pienten seurojan menestyvän. Toisaalta toisinaan perinteet aiheuttaa kyllä tiettyä kunnioitusta. Raha ei tuo koskaan sympatiaa.
joten nyt uuden CBA:n myötä kaikki joukkueet ovat yhtä sympaattisia, jolloin NHL:stä on viety mielenkiinto täysin (koska ei ole ketään jota kannattaa kun kaikki ovat yhtä sympaattisia).

Itse vihaan typerien punaniskajunttien, dry-area, sun-belt ja bible-belt joukkueita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy