En nyt ymmärrä miksi sen 3 sentterin pitäisi olla puolustava? Sekä Koukal ja Mclean ovat molemmat myös hyviä puolustavia senttereitä. Jos löytyy kovempi sentteri niin hyvä vaan. Yksi laituri vielä sisään. Mosekseen en luota hirveästi.
No voisi joo. SKA:t, Moskovan Dynamot ja Kazanit pois laskettuna tuollaista sentteristöä kadehtisi koko sarja."Da Costa" - Koukal - Mclean - Hahl - Sillanpää - Salminen senttereinä voisi lähteä luottavaisin mielin valloittamaan KHL:ää.
Ilari Filppula kertoilee Iltalehden sivuilla seurapäätöksestään. Puheet siitä, ettei Filppula kelvannut Jokereille olivat näköjään silkkaa pas.. puppua.
Ilari Filppula kertoilee Iltalehden sivuilla seurapäätöksestään. Puheet siitä, ettei Filppula kelvannut Jokereille olivat näköjään silkkaa pas.. puppua.
Olkoot miten vaan, mutta luotan silti tässä asiassa enemmän Ilari Filppulaan kuin Jatkoajan nimimerkkeihin. Miksi ihmeessä Filppula syöttäisi medialle väärää infoa seuravaihtoehdoistaan jälkikäteen, kahden vuoden soppari taskussa? Jos sulla on asiasta sisäpiiritietoa niin se on tietty asia erikseen.Tässä kohtaa on syytä muistaa lähdekritiikki. Kaikki ei välttämättä pidä paikkansa, mitä mediaan kerrotaan.
Hyvin usein juuri nämä "lähipiiriläiset" ovat melkein epäluotettavimpia lähteitä näissä asioissa. Aina se, että seuran ja pelaajan intressit eivät kohtaa, ei tarkoita mitään välirikkoa tai riidoissa eroamista. Se on vain silkkaa bisnestä.
Hjalliksen twitterin perusteella ei välejä voi ainakaan huonoiksi tulkita. Molemmat Filppulat olivat eilen tarjoilijoina Ossin kanssa Hjalliksen ravintolassa.Sen mä kuitenkin olen huomannut, että mediaan ei aina anneta aivan niitä rehellisimpiä vastauksia. Filppulan casesta mulla ei ole mitään hajua tai käryä, mutta muutamassa muussa tapauksessa väitän mediaan annetun tiedon ja "omien tietojeni" ristiriidan johtuvan muustakin kuin "lähteeni" heikkoudesta. Toki sitten nämä asiat ovat vähän sellaisia, että niistä ei kyllä palstallakaan voi puhua.
Vieläkö löytyy näkemyksiä joiden mukaan Kurri ei osaa joukkuetta rakentaa? Jokereilla on yksi kaikkien aikojen kovimmista joukkueista ja kun katsoo muiden KHL-joukkueiden kokoonpanoja, Jokereilla ei ole mitään hävettävää. Playoffeihin heittämällä.
Ja kun Liiga on niin lähellä takana, tekee väkisinkin vertailuja liigajoukkueisiin. Ei ehkä pitäisi.