flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokereiden nykyinen kannattajakunta plus uteliaat satunnaiskävijät riittäisi muuten helposti täyttämään Areenan illasta toiseen, mikäli ottelutapahtumasta vain saadaan tarpeeksi houkutteleva.
Mä en tiedä, mutta luulen taloudellisen menestyksen olevan helpommin saavutettavissa toivomalla halvan joukkueen ylisuorittamista, kuin satsaamalla kunnolla ja toivomalla vähintään välieräpaikkaa.
Halvalla ja oletettavasti paljon häviävällä joukkueella on iso haaste saada Arena toistuvasti illasta toiseen täyteen, sillä jos peli on viihteellisesti kuraa (puolustusvoittoista räpellystä ja vähän maaleja), sillä voitetaan harvoin ja pelkkä playoff-paikka on iso ylisuoritus on melkoista haihattelua luulla että Arena täyttyisi illasta toiseen. Kun alkuinnostus ja uutuuden viehätys on karissut niin pitäisi pystyä tarjoamaan myös sitä viihdettä (Jokereiden pirullista taitokiekkoa), pelkän taistelevan puolustussumpun seuraaminen piiiiiitkän runkosarjan aikana on pidemmän päälle puuduttavaa, sitä Hanlonin paskakiekkoa tai Summasen viimeisen kauden prosenttilätkää ei kukaan jaksa katsoa, se ei viihdyttänyt edes omia vaikka sillä voittojakin irtosi.
Tässä siirtymävaiheessa ei pidä mennä talous edellä, vaikka turhia riskejä ja hullua rahantuhlausta ei pidäkään harrastaa niin silti joukkueesta pitää tehdä sellainen että se sillä on realistinen mahdollisuus selvitä pudotuspeleihin, ainakin kotona sen on pystyttävä pääsääntöisesti voittamaan ja tarjoamaan myös liigan suurille kunnon haasteen. Mestaruudesta nyt lienee turha puhua kun se on ollut jo vuosia lähinnä utopiaa liigassakin. Minä ainakin näen että SaiPan tyylisesti rakennetulla joukkueella, joka selviää kerran 10 vuodessa pudotuspeleihin ei Arenaa täytetä illasta toiseen. Sitä puolustusvoittoista taistelua tuulimyllyjä vastaan jaksaisi paremmin jos joukkue edes olisi omista pojista rakennettu taistelevanippu, mutta nythän joukkueessa on omista junioreista asti tulleita vain muutama ja omat junnut näyttää matkaavan lähinnä muualle kuin Jokereihin. Jos mennään muukalaislegioonalla pitää joukkueeseen satsata niin että se voi menestyä (selviää pudotuspeleihin).