Kyllä Anttalainen mulle kelpaisi Ässiin. Mutta ei kakkospariin Viljasen kaveriksi. Riekkinen-Anttalainen voisi olla ihan hyvä kolmospari, sitten Horse seiskapakkinaMäättä- "Lefebvre/joku muu"
Anttalainen-Viljanen
Riekkinen - "se jo hankittu"
Salmela
Katsotaan. Eihän se tietysti vaadi kuin 14 pistettä seuraavalla kaudella.
Tämä Päkkilä olisi hyvä hankinta, niinpä varmaan häntä koskeva huhu ei pidä paikkaansa.
Vielä ku tekis edes 20 pistettä kauteen.Tämä Päkkilä olisi hyvä hankinta, niinpä varmaan häntä koskeva huhu ei pidä paikkaansa.
Niinpä, mutta edellytyksiä on. Lisäksi oikeasti monipuolinen pelaaja ja vahva jässikkä.Vielä ku tekis edes 20 pistettä kauteen.
Niinpä, mutta edellytyksiä on. Lisäksi oikeasti monipuolinen pelaaja ja vahva jässikkä.
Ensi kaudella 18, niin siinä on 41 jo kasassa.Montako kauttaa siihen vaaditaan yhteensä?
Päkkilä uusi Vanhatalo. Ei me sillä kasin sakkiin mennä.Vielä ku tekis edes 20 pistettä kauteen.
Ihan eri kastia. Päkkilä sentään on omassa roolissaan todella hyvä. Väittäisin että yksi liigan parhaita av pelaajia, tähän päälle se jos lyö vaikkapa 25p+ niin pidän kyllä todellakin joukkuetta edistävänä hankintana kolmosketjuun, tulosketjuihin en ensi vuonna vielä laittaisi. Seuraavalla jos kehitystä tuleePäkkilä uusi Vanhatalo. Ei me sillä kasin sakkiin mennä.
Päkkilä on kyllä näistä varmoista hankinnoista se kaikkein paras. Lasa Vanhatalo sentään oli ihan Uuno hankinta alusta asti. Nyt sit pitäs päästä kaverin sopparista eroon.Päkkilä uusi Vanhatalo. Ei me sillä kasin sakkiin mennä.
Ihan eri kastia. Päkkilä sentään on omassa roolissaan todella hyvä. Väittäisin että yksi liigan parhaita av pelaajia, tähän päälle se jos lyö vaikkapa 25p+ niin pidän kyllä todellakin joukkuetta edistävänä hankintana kolmosketjuun, tulosketjuihin en ensi vuonna vielä laittaisi. Seuraavalla jos kehitystä tulee.
Vaikea nähdä että Päkkilää neloseen hankittaisiin, se olisi sekä pelaajan että seuran kannalta aika uunoa. Saa nähdä, mutta olen kyllä samaa mieltä että Talaja nostaa tasonsa takaisin sinne omalleen.Mulla on sellainen fiilis, että Talaja tulee nostamaan tasoaan Piken valmennuksessa. Näkisin hänen sopivan hyvin Piken kiekkoon.
Saa nähdä mikä on marssijärjestys kolmikolla Fabre, Talaja ja Päkkilä, jos Päkkilä-huhu realisoituu.
Fabre, joka toivottavasti ottaa vielä kehitysloikan, elää nopeudellaan. Päkkilällä on se kuti, Talaja siellä maalinedustalla. Hyvin erilaisia pelaajia.Mulla on sellainen fiilis, että Talaja tulee nostamaan tasoaan Piken valmennuksessa. Näkisin hänen sopivan hyvin Piken kiekkoon.
Saa nähdä mikä on marssijärjestys kolmikolla Fabre, Talaja ja Päkkilä, jos Päkkilä-huhu realisoituu.
Mä sanosin, että varmoista hankinnoista paras on Viljanen.Päkkilä on kyllä näistä varmoista hankinnoista se kaikkein paras. Lasa Vanhatalo sentään oli ihan Uuno hankinta alusta asti. Nyt sit pitäs päästä kaverin sopparista eroon.
Mites ns. compete level; taistelutahto ja asenne?Taannoin vaihdoin ajatuksia Ilves-kannattajan kanssa, kehui kyllä Päkkilää ihan isolla kädellä. Ominaisuuksiensa puolesta korvannee Erholtzin, eri asia pystyykö sitten tekemään sitä pisteiden muodossa. En nimittäin usko hetkeäkään, että Erholtz täällä ensi kaudella kurvailisi.
Eikös Niko Mikkola ollut aikoja sitten tällainen haku. Loppu on historiaa.Huvittaa, kun joka vuosi sama laulu, että ”on potentiaalinen” ja ”on hyvä laukaus” mutta ei se realisoidu ikinä Porissa.
Ässiin on melkeinpä pakko hommata näitä toivotaan toivotaan breakout pelaajia joilla on potentiaalia ja hyviä ominaisuuksia mutta kehitettävää monilla osa-alueilla. Resurssit ja vetovoima ei ainakaan nyt riitä siihen että hankittaisiin kokonaisvaltaisia pelimiehiä kuin muutama kappale.Huvittaa, kun joka vuosi sama laulu, että ”on potentiaalinen” ja ”on hyvä laukaus” mutta ei se realisoidu ikinä Porissa.