Ojantakanen joutais jatkaa matkaa. Johan ennen matsia jo haukuin ja nyt oli voittomaalia alustamassa, Lukolle.Järvinen >>> Tiivola. Ei kai molemmat täällä ens kaudella pelaa. Tai sitten Ojantakanen saa jatkaa matkaa.
Ihan helvetin pehmeä, keskiverto luistelija, ei omista laukausta. Mitkä on kaverin vahvuudet? Ei tuo mitään lisää tohon rosteriin.Ojantakanen joutais jatkaa matkaa. Johan ennen matsia jo haukuin ja nyt oli voittomaalia alustamassa, Lukolle.
Lauseessasi on kolme nimeä, joista yksi on vahvistus Liigajoukkueelle, JMJ.Järvinen >>> Tiivola. Ei kai molemmat täällä ens kaudella pelaa. Tai sitten Ojantakanen saa jatkaa matkaa.
Ei ehkä mitenkään. Itse en vaan kuulu siihen ryhmään jotka näkee jotain maagista Greipperis. Mutta ennemmin korvaa greipperin ku järvisen. Ja taitaa olla viä niin että kumpiki lähtee.Niin mutta miten sentteristö paranisi, jos Pege korvaa Graberin?
Jos näet että Tiivolassa on jotain parempaa kuin noissa kahdessa, niin olet yhtä pihalla kuin Vuorinen!Ei ehkä mitenkään. Itse en vaan kuulu siihen ryhmään jotka näkee jotain maagista Greipperis. Mutta ennemmin korvaa greipperin ku järvisen. Ja taitaa olla viä niin että kumpiki lähtee.
Enhän mä niin sanonut että korvaa järvisen.Jos näet että Tiivolassa on jotain parempaa kuin noissa kahdessa, niin olet yhtä pihalla kuin Vuorinen!
Lähtökohtaisesti voisi kuvitella, että keskikaista näin heikkenisi, kun tärkein av-hyökkääjä ja aloittaja lähtee pois ja tilalle tulisi Tiivola, joka ei mahdu edes tällä hetkellä pelaamaan.Ei ehkä mitenkään. Itse en vaan kuulu siihen ryhmään jotka näkee jotain maagista Greipperis. Mutta ennemmin korvaa greipperin ku järvisen. Ja taitaa olla viä niin että kumpiki lähtee.
Lähtökohtaisesti voisi kuvitella, että keskikaista näin heikkenisi, kun tärkein av-hyökkääjä ja aloittaja lähtee pois ja tilalle tulisi Tiivola, joka ei mahdu edes tällä hetkellä pelaamaan.
Ois kiva, että lähdettäisiin ensi kaudelle rakentamaan vahvempaa joukkuetta eikä kaikkea jätettäisi potentiaalin varaan.
Kyllä mä Taimen ottaisin Matinmikon paikalle pyörittään yvtä. Matinmikon jokainen syöttö napsuu luostimiinNarriagentti kasaa nippua joka voi hävitä karsinnat?
Viimeisten näyttöjen perusteella Tiivola ei mahtuisi edes Ässissä pelaamaan. Nyt tuskin tulee halvalla lapulla ja kohtalaisen isoon rooliin.
Vuorinen tehnyt vakuuttavaa scouttingia kun tehnyt diilin Tiivolan kanssa. Löytyykö vielä matalempaa aitaa mistä kiivetä yli?
Taimi takaisin, Kärki takaisin...
Kyllä mä Taimen ottaisin Matinmikon paikalle pyörittään yvtä. Matinmikon jokainen syöttö napsuu luostimiin
Samaa kirosin, MM on jo uuden sopparin lumoissa.Kyllä mä Taimen ottaisin Matinmikon paikalle pyörittään yvtä. Matinmikon jokainen syöttö napsuu luostimiin
Ai saatana ku osuu ja uppoo! Kiistämättä näyttää täysin tältä. Ihmettelen suuresti Tiivolan ottamista, jos eteenpäin halutaan mennä. Samalla koen jo etukäteen tuskaa jos JMJ päättää lähteä. Ei tuossa joukkueen kokoamisessa tämän hetken tiedoilla ole kyllä yhtään mitään järkeä, ei millään muotoa. Kolmos kentän kamaa tulossa pelkästään ja nekin ilmeisimmin isoihin rooleihin.Narriagentti kasaa nippua joka voi hävitä karsinnat?
Viimeisten näyttöjen perusteella Tiivola ei mahtuisi edes Ässissä pelaamaan. Nyt tuskin tulee halvalla lapulla ja kohtalaisen isoon rooliin.
Vuorinen tehnyt vakuuttavaa scouttingia kun tehnyt diilin Tiivolan kanssa. Löytyykö vielä matalempaa aitaa mistä kiivetä yli?
Taimi takaisin, Kärki takaisin...
Jotain rajaa nyt näihin vitseihinkin!Kyllä mä Taimen ottaisin Matinmikon paikalle pyörittään yvtä. Matinmikon jokainen syöttö napsuu luostimiin
Järvisen jatko olisi ollut sellainen, joka olisi julkaistu jos se olisi tehtynä.Taisin eilen laittaa, että Tiivola on halukas palaamaan Ässiin. Ässien halusta en ihan yhtä tarkkaan tiennyt, mutta nyt se tuli selväksi. Tietysti jos Pege palaa parhaiden Ässä-vuosiensa kuntoon, niin menisi ehkä kakkossentterinä. Muuten tästä tiedosta tuli kyllä vähän vitutus päälle.
Tiivolan hankinta voi tarkoittaa sitä, että Järvinen ja Tiivola ovat kärkisentterit. Toinen vaihtoehto on, että Tiivola on kakkonen, Järvinen lähtee ja ykköseksi hankitaan joku ulkkarihaku.
Tiivolasta kuulunut sitä, että tulisi halvemmalla sopimuksella. Mitä se sitten tarkoittaakaan.
Mää ottaisin D’Astousin.Kyllä mä Taimen ottaisin Matinmikon paikalle pyörittään yvtä. Matinmikon jokainen syöttö napsuu luostimiin
-
Tiivolasta kuulunut sitä, että tulisi halvemmalla sopimuksella. Mitä se sitten tarkoittaakaan.
Samaa pelkään myös. Tulee kyllä mielenkiintoiset ajat, kun kausi loppuu, ketä lähtee ja onko niitä jatkoja monta tehtynä.Erholzin on turha sovitella ketjuihin, häipyy pomminvarmasti noilla maajoukkue-esityksillä ulkomaille.