En nyt kyllä usko et ihan 200k kaudesta kuitenkaan tulee hinnaksi, Liigassa ei yli 200k saavia pakkeja ihan hirveen paljoa kuitenkaan ole.Jos ensi kaudelle joudutaan valitsemaan Lefe tai Zabransky, niin itse taipuisin Lefeen. Huippuhyviä kiekollisia pakkeja on vaikeampi löytää kuin stay-at-home pakkeja, jollainen Zabransky maaleistaan huolimatta enemmän kuitenkin on. Molempien hintalappu voi olla lähellä sitä 200ke ensi kaudeksi. Vaikka Ässien budjetti vähän nousee niin riittääköhän paukut molempiin...
Itse olen pitänyt Zabranskystä alusta alkaen, mutta vain vuoden sopimus alun alkaenkin kieli mielestäni siitä, että herra agentteineen uskoi arvonsa nousevan reippaasti tämän kauden aikana. Yllätyn todella, jos jatkaa Ässissä.
Onko tämä sarkasmia? Miksi ihmeessä Niemeläisestä ei oltaisi kiinnostuneita ympäri Eurooppaa?Voishan Niemeläinen olla hyvä haku, varmasti edullinen eikä välttämättä ole kauheasti kiinnostusta muualla.
Itse pidän haaveita Niemeläisestä tai Matinpalosta aivan höpöjuttuina. Ei mitään toivoa.
Oon ainakin ymmärtänyt että Matinpalo on ollut tällä kaudella parempi kun taas Niemeläinen on kadonnut kuvioista.Onko tämä sarkasmia? Miksi ihmeessä Niemeläisestä ei oltaisi kiinnostuneita ympäri Eurooppaa?
Itse pidän haaveita Niemeläisestä tai Matinpalosta aivan höpöjuttuina. Ei mitään toivoa.
Eli, suomeksi sanottuna Päkkilät, Ikoset ja Ojantakaset tulisi jättää hankkimatta. Samaa mieltä.Ennemmin toivon Vuorisen tuovan vaikka "Norjasta, Ranskasta, ECHLstä tms. uuden Lefen"ja Fabren, kuin kyttään näitä "Sporteissa ja Saipoissa keskinkertaisesti pelaavia kolmosketjun jamppoja.
Oho, tuli oikein shokkina miten huonosti Ojamäellä on tämä kausi mennyt.Mites tuanoi ootte mieltä, kun nyt säästetään kovasti, että ensi kaudeksi saataisiin sit muutama oikea pelimies, niin onkohan mitään ajatusta yrittää Ojamäkeä takaisin kotiin?
Viljasta ja Kaskea pyörittelin itse mutta Kaski vetänyt sillä tasolla, että saa kyllä muualta vielä sopparin. Viljanen puolestaan olisi kova.Mites tuanoi ootte mieltä, kun nyt säästetään kovasti, että ensi kaudeksi saataisiin sit muutama oikea pelimies, niin onkohan mitään ajatusta yrittää Ojamäkeä takaisin kotiin?
Viljasta ja Kaskea pyörittelin itse mutta Kaski vetänyt sillä tasolla, että saa kyllä muualta vielä sopparin. Viljanen puolestaan olisi kova.
Onko tämä sarkasmia? Miksi ihmeessä Niemeläisestä ei oltaisi kiinnostuneita ympäri Eurooppaa?
Viljasta ja Kaskea pyörittelin itse mutta Kaski vetänyt sillä tasolla, että saa kyllä muualta vielä sopparin. Viljanen puolestaan olisi kova.
Millä tavalla?Viljanen Ässissä vähintään seuraavan 5v aikana olisi jo aika ihme.
Millä tavalla?
Miten niin, eli ens kaudella täällä.Sillä tavalla että jos liigaan jostain syystä palaa, niin todennäköisemmin pelaa jossain muussa seurassa kuin Ässissä.
Kossulla 36 peliin 2+7 ja +10, Allu Laaksolla samassa sarjassa 20 peliin 2+6 ja +7.Aikani kuluksi pohdin myös, onko MCC paluu Poriin täysin utopistinen ajatus? Vai yritetäänkö Niemeläinen, Kola kaksikosta tosissaan jompaa kumpaa. Tietynlaista ”isäntää” pakistoon toivoisi.Ian McCoshen - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Ian McCoshen, 1995-08-05 Anaheim, CA, USA USA. Most recently in the KHL with Kunlun Red Star. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Ai sä et vitsaillut ton Niemeläisen kanssa? Sehän pääs parilla viime kaudella pelaamaan NHLssä ja ehkä pääsee vielä tälläkin kaudella. Ja vaikka ei pääsisikään, niin se, että änäri jätkällä ura on laskusuunnassa ei tarkoita vielä sitä, että olis Ässäkategoriassa halpa.Oon ainakin ymmärtänyt että Matinpalo on ollut tällä kaudella parempi kun taas Niemeläinen on kadonnut kuvioista.
Joo, ja varmaan kiinnostusta riittää muualla seurojen toimesta vaikka kiekon seuraajat olisivatkin jo unohtaneet. Mutta tämän hetken Matinpalo on mediaseksikkyydessä paljon Niemeläistä edellä, jos oli sitä jo aiemminkin.