Mainos

Joukkueen rakennus kaudelle 2024–2025

• 614 930
  • 4 932

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Ok, kunnioitan sun mielipidettä, vaikka itse näen asian toisin. Sitä en osaa sanoa, että palkkaako joku liigaseura Rantakarin. Vai jatkuuko ura ulkomailla. Tai pyrkiikö Vuorinen vielä vahvistamaan puolustusta jollain toisella pelaajalla.
Luulen vähän ettei kukaan palkkaa kumpaakaan näistä pakeista jotka Sportista lensi, ainakaan tällä kaudella.

Yksi vaihtoehto olisi laittaa sopimukseen pykälä tähän juomiseen liittyen, en toki tiedä salliiko pelaajayhdistys/Suomen laki tätä?

Anyway, hyökkäykseen tarvittaisiin kuitenkik varmaan enemmän tämä täsmähankinta kuin pakistoon, sillä kuten sanoit niin kun Puutio palaa niin sillä saralla näyttää ihan hyvältä.

Mikähän on Palolan tilanne? Onko kausi ohi?

Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Eli puhutte koko joukkueen kääntyneen Karjalaista vastaan. Itse olen käsittänyt, että osuu enemmänkin osastoon Ruotsalaiset, joita toki on koko seura melkein täynnä.

Tässä puhutaan hieman eri asioista ilmeisesti.

Ite käsitän sen joukkueen yksikkönä, ja jos yksikössä ei hommat toimi ja yksikön sisällä tulee skismaa, sitä yritetään ensin puhumalla saada selvitettyä, mutta jos tämä ei onnistu, niin yksiköstä poistetaan sinne kuulumattomat yksilöt.

Jos ollaan siinä pisteessä että yksiköstä poistetaan osa porukkaa, niin silloin yksikkö on sen päätöksen tehnyt (tässä tapauksessa joukkue).

Sillä ei sinänsä ole väliä onko niitä 5 tai 18 ollut eri mieltä, mutta ratkaisuja on pakko tehdä, jotta se yksikkö toimisi.

Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Yksi vaihtoehto olisi laittaa sopimukseen pykälä tähän juomiseen liittyen, en toki tiedä salliiko pelaajayhdistys/Suomen laki tätä?

Alkoholista en ole varma, mutta maininta huumeista siellä on. Lisäksi on maininta, että käyttäytyminen pitää olla seuran etujen mukaista ja noudatetaan yhteisiä sääntöjä.

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Luulen vähän ettei kukaan palkkaa kumpaakaan näistä pakeista jotka Sportista lensi, ainakaan tällä kaudella.

Anyway, hyökkäykseen tarvittaisiin kuitenkik varmaan enemmän tämä täsmähankinta kuin pakistoon, sillä kuten sanoit niin kun Puutio palaa niin sillä saralla näyttää ihan hyvältä.

Mikähän on Palolan tilanne? Onko kausi ohi?

Palolasta sen verran, että Pike sanoi podcastissa, että Palola ei ole ollut jäällä, mutta on muuten ollut normaalisti hallilla palavereissa mukana ja lisäksi on tehnyt oheisharjoittelua. Tuosta kommentista taitaa olla nyt runsas viikko, joten en tiedä onko tuon jälkeen päässyt esimerkiksi jäälle.

En nyt ole lääkäri, mutta aika vahva mutu on, että kausi ei todellakaan ole päätöksessään Palolan osalta.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alkoholista en ole varma, mutta maininta huumeista siellä on. Lisäksi on maininta, että käyttäytyminen pitää olla seuran etujen mukaista ja noudatetaan yhteisiä sääntöjä.
Eli periaatteessa olisi mahdollista laittaa sopimukseen pykälä missä on maininta tyyliin "Päihteiden käyttö 48 tuntia ennen ottelua on kielletty"?

Ei noilla sanoilla toki, mutta jotain tohon suuntaan. Kuvittelisin että Ramstedt&co pahoittaisi tästä mielensä.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palolasta sen verran, että Pike sanoi podcastissa, että Palola ei ole ollut jäällä, mutta on muuten ollut normaalisti hallilla palavereissa mukana ja lisäksi on tehnyt oheisharjoittelua. Tuosta kommentista taitaa olla nyt runsas viikko, joten en tiedä onko tuon jälkeen päässyt esimerkiksi jäälle.

En nyt ole lääkäri, mutta aika vahva mutu on, että kausi ei todellakaan ole päätöksessään Palolan osalta.
Jäi tuo podcast kuuntelematta, täytyykin se vilkuilla huomenna. Ässien kannalta tuo kuulostaa hyvältä, saatetaan olla tilanteessa että seuraavan 14pvä sisään saadaan Rubin ja Palola takaisin.

Toivottavasti Palola on kuitenkin rauhassa harkinnut että kannattaako enää jatkaa. Näistä aivotärähdyksistä voi tulla yhtäkkiä aika vakavia, seuraavasta tärskystä saattaa tulla loppuelämän oireet koska Opalle näitä on kuitenkin muutama tullut jo.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toivottavasti Palola on kuitenkin rauhassa harkinnut että kannattaako enää jatkaa. Näistä aivotärähdyksistä voi tulla yhtäkkiä aika vakavia, seuraavasta tärskystä saattaa tulla loppuelämän oireet koska Opalle näitä on kuitenkin muutama tullut jo.
Löytyykö tuosta Palolan tilanteesta klippiä missä näkisi tilanteen useammasta kulmasta? Olen nähnyt yhden pääkameralla kuvattuna ja mun mielestä taklaus osuu siinä päähän. Perkele, kun sitä ei edes tarkastettu uudestaan ja kaverin ura saattaa olla vaakalaudalla.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyykö tuosta Palolan tilanteesta klippiä missä näkisi tilanteen useammasta kulmasta? Olen nähnyt yhden pääkameralla kuvattuna ja mun mielestä taklaus osuu siinä päähän. Perkele, kun sitä ei edes tarkastettu uudestaan ja kaverin ura saattaa olla vaakalaudalla.
On siitä eri kuvakulmia ja kroppaan osui taklaus. Pää osui rajusti jäähän niin siitä varmaan tuo tärähdys tuli.

Lajissa kuin lajissa tuo pään osuminen jäähän/nurmeen aiheuttaa monesti pahemmat tärskyt kuin itse taklaus oli kyse jenkkifutiksesta tai lätkästä. NFLlään tuli tälle kaudelle pelaajille vaihtoehtoiseksi tälläiset "Guardian capit" mitkä näyttää aika tyhmiltä, mutta niissä on aika paljon enemmän pehmustetta ja suojausta verrattuna normi kypärään. Liigassakin voisi tälläistä vaihtoehtoa harkita jotka jossain tapauksissa ehkäisisi elinikäisiltä vammoilta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy