”Ulkomaalaisten pelaajien kohdalla näemme eduksi, jos heillä on aikaisempaa kokemusta Liigasta.”
Elättelen toiveita vielä Matukasta!Stenkku tai Matukka olisi kelvannut yv-moottoriksi, molemmilla kokemusta Liigasta ja vieläpä Ässistä. Mutta Levebvren päädyttiin
Saa nähdä oliko hyvä valinta, mutta tuskin ihan vapaaehtoinen. Tais vaan eurot loppua. Mutta saa nähdä, tämä L saattaa olla kovakin löytö, nykyään Ässissähän nää hommat tehdään tieteellinen analyysin pohjalta.Stenkku tai Matukka olisi kelvannut yv-moottoriksi, molemmilla kokemusta Liigasta ja vieläpä Ässistä. Mutta Levebvren päädyttiin
Ai että, Matushkin olisi loistava veto. Grönbergilla luottopelaajat, niin toivottavasti Matu ei mahdu Tapparaan.”Ulkomaalaisten pelaajien kohdalla näemme eduksi, jos heillä on aikaisempaa kokemusta Liigasta.”
Ai että, Matushkin olisi loistava veto. Grönbergilla luottopelaajat, niin toivottavasti Matu ei mahdu Tapparaan.
Itse olen kuullut, että lähtee Saksaan.Vahvojen huhujen mukaan jatkaa Tapparassa. Ja miksei jatkaisi, tulee uusi ruotsalainen valmentaja jonka kanssa voi diskuteerata
deutshland uber alles! Maxiim Matushkiin! Koska vaan takaisin Pataan!Itse olen kuullut, että lähtee Saksaan.
”Ulkomaalaisten pelaajien kohdalla näemme eduksi, jos heillä on aikaisempaa kokemusta Liigasta.”
Tästä Vuorisen kommentista tuli mieleen, että mikä mahtaisi olla Jordan Schmaltzin pelikunto? Viime kausi taisi mennä pilalle aivotärähdyksen vuoksi.
Jokohan ensi viikolla saataisiin joitakin tiedossa olevia sopimuksia julki, odottaminen on melkoisen tylsää touhua :D
Lefebvren soppari julki. 1-vuotinen.
Tehopuolustaja Martin Lefebvre Ässiin
Norjassa hurjan tehokauden pelannut ja arvokkaimmaksi pelaajaksi valittu puolustaja siirtyy Ässiin yksivuotisella sopimuksella.assat.com
Ihan hyvä että julkaistiin näin yhtäkkiä ilman hypeä, kuitenkin kaikilla hyvin tiedossa kenen kanssa siellä on sopprit.No sepäs tuli ilman mitään hypetystä. 1v on ihan odotettu ulkkarille, joka tulee ensimmäistä kertaa Liigaan.
En pitäisi L:lää arpana, kokemusta Euroopasta on niin monta kautta. Hyppäystä Liigaan voi tietysti kuvitella suureksi, mutta ehkei se nyt niin hirveä kynnys ole. Ehkä L on jopa löytö?El Lefe on kyllä sen sortin arpa, ettei tiedä yhtään onko tasoa Danny Groulx vai nouseeko odotetuksi pistekoneeksi. Joka tapauksessa tässä kohtaa tykkään tästä hausta!
Hyvinkin mahdollista, että Lefebvre on tosiaan jopa löytö, nyt kun sitten julkaistiin. Itse asiassa huomion kiinnittää joukkueen kasaamisessa se, että nythän sieltä tulee erilaisia mestaruuksia voittaneita ukkoja niin paljon etteivät isot ovet meinaa riittää. Ja kun menestykseen tottuneita pelaajia on joukkueessa jo valmiiksikin, niin itse asiassa menestyksen kulttuuri ja tietotaito siihen pääsemiseksi sen kuin lisääntyy..En pitäisi L:lää arpana, kokemusta Euroopasta on niin monta kautta. Hyppäystä Liigaan voi tietysti kuvitella suureksi, mutta ehkei se nyt niin hirveä kynnys ole. Ehkä L on jopa löytö?
Miten tuosta äkkiseltään tuli mieleen J.D. Forrest vol 2.0.Lefebvren soppari julki. 1-vuotinen.
Tehopuolustaja Martin Lefebvre Ässiin
Norjassa hurjan tehokauden pelannut ja arvokkaimmaksi pelaajaksi valittu puolustaja siirtyy Ässiin yksivuotisella sopimuksella.assat.com