Davidssonit ovat varmasti hyviä hankintoja, mutta silti hyvin kaukana mistään varmoista tuloksentekijöistä ja lähtökohtaisesti heidän pitäisi olla maksimissaan kakkosketjussa. Runkosarjassa pisteitä tuli ihan hyvin, mutta pleijareissa on ollut aika hiljaista, toisella yhdeksään matsiin kolme pistettä ja toisella kaksi.Onhan sinne jo sijoitettu kun tulee Davidssoneja kaksinkappalein ja varmasti muitakin joita ei ole edes huhuttu. Itse olen enemmin huolissani pakistosta. Sieltä puuttuu sekä kiekollista taitoa että ilkeyttä, ellei sitten Hellman ota sanojaan tosissaan ja alkaa vetämään ukkoa nippuun kunnolla heti kauden alusta alkaen...
Vuorinen sanoi, että lopullisesta kokoonpanosta puuttuu enää 1-2 pelaajaa, joten kaikkea ei vielä tiedetä.
Hämeenaholla on kehityksen jatkuessa aito mahdollisuus olla ensi kaudella jo tasokas liigatason ykkösketjunpelaaja, mutta kahta pelaajaa hyökkäyksen kärkeen huutaa ja näkisin, että rahat mielummin sinne kuin puolustukseen, joka on jo nyt hyvä ja Ässien mittapuulla loistava, jos Matinpalo jäisi. Itse miellän Joonas Riekkisen suurempana kaappauksena kuin Davidssonit, Kalpan Pelsu sarjassa Riekkisellä ei ollut juurikaan kiire Pelsun kärkijätkien kanssa versus täysin viennissä olleet Ilvespakit. Heimosalmi jäädessään muodostaa Matinmikon ja Viirretin kanssa aivan riittävän kiekollisen pelotteen yv:lle kunhan jostain löytyy hyökkääjiä, jotka pystyvät yv:tä liigan vaatimalla tasolla pelaamaan.