Odottaako täällä porukka oikeasti jotain Kantolan paluuta? Miksi on minun kysymykseni? Eiköhän ko. herralta ole liigapelit pelattu. Jotenkin on kummallista se, että aina näissä tulevaisuuden hahmotelmissa pyöritellään Keräsiä, Kantoloita etc. Voisi joskus myös mennä eteenpäin, eikä aina katsella näiden vanhojen pelureiden perään. Vieläköhän Tomas Kurka pelaa? Siinä olisi kova paluumuuttaja. No vitsit sikseen.
Ei varsinaisesti odota, mutta mikäli näin tapahtuisi, niin ilolla ottaisin tiedon vastaan. Tuo joukkue tarvitsee maalineduspelaamisen erikoismiehiä, asennetta, johtajuutta, logolle pelaamista, sopivassa määrin rottailua ja agitointia.
Jos kaveri tekee tolkun määrän paskamaaleja mitkä muilta jää tekemättä tai pelkkä nimi ja takatukka niskassa saa vastustajaporukan pallit vetäytymään Pirkanmaalla asti, niin silloin kaveri on pelannut itsensä minun sydämmeen. Jokainen tietää myös Kantolan heikkoudet. Niistäkin huolimatta mies on ollut selkeä vahvistus joukkuueelle ja uskon, että pystyisi siihen ensi kaudellakin. Siiitäkin huolimatta, että takana onkin vaikea kausi loukkaantumisineen. Siksi.
Toki ottaisin enemmän kuin mielelläni vastaan paremman version Kantolasta. Kuinka realistista sellaisen perään on haaveilla tilanteessa, jossa maakunnan ykkösprioriteetti on saada Hartikaisen allekirjoitus sopimuspaperiin?
Itse olen sitä mieltä, että paluumuuttajissa ei ole mitään vikaa, jos A: Hankinta vahvistaa joukkuetta, B: Hinta vastaa peliesityksiä ja roolia joukkueessa. Nythän paluumuuttajista ylipäätään keskustellaan sen takia, kun huhut kertovat, että näin olisi tapahtumassa ainakin hyökkääjien osalta. Onko se sitten sentteri vai laituri, niin siitä ei ole tietoa hiiskunut.
Joitakin "mahdollisia" paluumuuttajia tai muita KalPa -taustaisia:
Sentterit:
Ruohomaa
Manninen
Ilomäki
Myttynen
J.Ikonen
Malinen
Humaloja
Laiturit
Hartikainen
Pakarinen