40 & 5, Joensuu reunoilla. Talaja ja...?
Talajalla tainnut normaalisti olla 19 tai 20 paidassa. Olisko sitten nyt vaihtanut vanhoista tutuista pois?40 & 5, Joensuu reunoilla. Talaja ja...?
Toinen oli 59. Samat paidat roikkunut siellä aiemmissakin videoissa, eli eivät taida tarkoittaa mitään.40 & 5, Joensuu reunoilla. Talaja ja...?
Taitaa olla vaan Sahan vanha 59-paita5 on myös Tuhma-Olavi...
40 Jaakko Niskala lähtee Rami Määtän kaveriksi pellailemaan Porrii?
Ok, ketä 59?
Joensuun numero 6 tarkoittanee myös vahvistusta sille että Vainio ei ole jatkamassa.
Toivottavasti ei.#59 on tietysti Mikael Sahan paluu Ässiin
45. Sami Vatanen40 & 5, Joensuu reunoilla. Talaja ja...?
Tervetuloa kotiin Sami!45. Sami Vatanen
Vaiko sittenkin Mikko Sokka?45. Sami Vatanen
Tuo liikkuvuus on ehdottomasti keskiössä. Erholtz on oikea malliesimerkki millaisia pelaajia täytyisi kalastella.JJ sainaamisessa on paljon potentiaalia. Toivottavasti Ässät rakentaa joukkueen hänen ympärilleen teeman mukaisesti. Keskiössä siis tuo taistelu ilme sekä vaatimustaso. Jotta Ässät kampeaa itsensä takaisin sinne kärkikymmenikköön vaatii se sitkeyttä ja periksiantamattomuutta.
Kun kiekko syksyllä tippuu haluan nähdä kaukalossa liikkuvan ja ryskyvän joukkueen jota vastaan on oikeasti inhottava pelata. Tavoitteena se että hallissa on meteliä muulloinkin kun verkko heilahtaa.
Jessen suhteenhan se tunnettu huoli on, että hän nimenomaan ei edusta liikkuvuutta. Jokerien puolella näytti olevan kommentteja, että tällä kaudella kun otti jäällä ollessa yhden edes vähänkään kunnollisemman spurtin, niin tuli vaihtoon "aivan hapoilla". Tämän takia itse tässä miettinyt, että jos/kun Barach ja Erholtz pelaavat ensi kaudella yhdessä, niin Jesseä ei ehkä voisi laittaa siihen kolmanneksi..Tuo liikkuvuus on ehdottomasti keskiössä. Erholtz on oikea malliesimerkki millaisia pelaajia täytyisi kalastella.
Ei mitää meinaa, hyvin kerkee mukaan. Jesse ei ole ikinä elänyt nopeudestaan.Jessen suhteenhan se tunnettu huoli on, että hän nimenomaan ei edusta liikkuvuutta. Jokerien puolella näytti olevan kommentteja, että tällä kaudella kun otti jäällä ollessa yhden edes vähänkään kunnollisemman spurtin, niin tuli vaihtoon "aivan hapoilla". Tämän takia itse tässä miettinyt, että jos/kun Barach ja Erholtz pelaavat ensi kaudella yhdessä, niin Jesseä ei ehkä voisi laittaa siihen kolmanneksi..
Mutta toisaalta olen myös alkanut muuttaa mieltäni.. vauhtierosta huolimatta toisiko Jesse kuitenkin ketjuun sen puuttuvan elementin. Saas nähdä mitä tapahtuu..
No kelpasikos tämän päiväinen video sinulle? :)Olisi kyllä hyvä idea julkaista sopimukset, jonkun videon kautta. Varmaan liikaa silti pyydetty.
Oli positiivinen yllätys. Hyvin hoidettu tämäkin.No kelpasikos tämän päiväinen video sinulle? :)
Tässä:Viitsisitkö lainata tähän viestiin missä sanoin, että et olisi tyytyväinen tuohon torstain antiin?
Katso nyt se julkaisu ensin, jahka se tulee ja valita vasta sitten, jos siinä on jotain valittamista :D
Jos lainaat mun viestiä ja perään kirjoittelet, että mihinkään ei olla tyytyväisiä, niin kyllä se kommentti silloin kohdistuu lainattuun kirjoittajaan. Itse olin tyytyväinen eiliseen "tilaisuuteen". Miellellään kuulee tulevaisuuden suunnitelmista parin farssikauden jälkeen."Liikaa pyydetty"?
Tuollainen viesti tällaisena päivänä, kun Ässät on julkaissut kannattajilleen ison infopaketin siitä, mitä tavoitteita yhtiö yrittää lähivuosina saavuttaa ja mitä haasteita tavoitteen tiellä on?
Anteeksi nyt vain, mutta aina välillä tekisi mieli kysyä, että ollaanko täällä mihinkään tyytyväisiä ikinä? :D
Ruuttun vierestä voi ihan hyvillä mielin ottaa tuon kysymysmerkin pois. Hänellä on siis ulkomaanoptio tulevasta kaudesta. KHLstä tulevan pelaajatulvan myötä Ruuttulle ei tule käytännössä olemaan mitään kysyntää ulkomailla.Mikäköhän mahtaa olla pelaajahankintojen tilanne? Onko ykkössentteri kiinnitetty, hankkiiko Ässät "Salmisen korvaajan"
Nyt julkaistiin Joensuu, joka on varma. Jätin X:t niiden paikoille joista puuttuu vielä pelaaja.
Joensuu - X - X
X - Barach - Erholtz
Talaja - X/oma junnu - Ruuttu?
Aaltonen - Appelgren - Viitala
Määttä - X
X - Heimosalmi
Sevänen - X
Matinpalo
Itse olen sitä mieltä, että jos ja kun rahaa on niin yksi rightin laituri, Erholtz on noin 30p mies ensi kaudella, ellei tapahdu jotain isompaa läpimurtoa. Sinne tarvitaan yksi kaveri vielä.
Ei taida vaan Korhosella riittää kakkoseksi. Toki voi saada lisää intoa treenaamiseen ison veden takaa.Maalivahdit
X-Korhonen
Kyllä nyt pitää jo antaa kakkosen paikka Korhoselle. Kunnon ykkösveskari ja Korhonen kirittämään.