Itse haluisin ainakin nähdä Joensuu - Barach - ViitalaMikäköhän lienee Viitalan rooli ensi kaudella, kovasti SKn jutuissa puhutaan nuorista Määttä, Myllymaa ja Heimosalmi, mutta Viitalasta ei pihaustakaan.
Itse haluisin ainakin nähdä Joensuu - Barach - ViitalaMikäköhän lienee Viitalan rooli ensi kaudella, kovasti SKn jutuissa puhutaan nuorista Määttä, Myllymaa ja Heimosalmi, mutta Viitalasta ei pihaustakaan.
Jos kyse Antista, niin todella paska juttu meille. Pelannut ihan uran parasta kautta ja tekee pieni hyviä voittavia juttuja.Tyrväinen saapuu ratsastaen kaupunkiin.
Ja näin:Jaahas ja hevosmiehet ilmoitti, et Appeli jatkaa ja Tyrväinen saapuu ratsastaen kaupunkiin. Ei vakuuta. Ulkomailta isonmeren takaa on tulossa muutama vahvistus (toivottavasti).
Minun mielestäni Tyrväisen hankinnassa on järkeä.Tämä on todellakin kuultu jo pari kertaa aikaisemminkin. Ehkä tällä kertaa tärppää.
Oma veikkaukseni 400 ottelun konkarista on Antti Tyrväinen. Eikös tuo av:ta osaa jotenkuten tappaa?
Roolissaan varmasti näin onkin.Minun mielestäni Tyrväisen hankinnassa on järkeä.
Antti Tyrväinen kelpaa. Tulisi ainakin äijämäisyyttä näihin viimevuosiin verrattuna! Jesse+Tyrsky
Tätä myös itse mietin, kun perhettäkin löytyy, mutta katsellaan.Mietin vaan, miksi Lahdesta lähtisi muualle
Juuri näin tai sitten perhe mukaan sekä sitä kautta pidempi sopimus.Tätä myös itse mietin, kun perhettäkin löytyy, mutta katsellaan.
Pelsuissa ei jatka, sen tiedän. Mutta tämä perheaspekti tietenkin mielenkiintoinen yhtälössä.Tätä myös itse mietin, kun perhettäkin löytyy, mutta katsellaan.
Pelannut aikanaan Ilveksessä, Jokereissa, eli liikkunut on. Yhtään kun miettii vaihtoehtoja liigasta, aika äkkiä Ässät nousee yhdeksi vahvaksi vaihtoehdoksi. Oli aikanaan aika lähellä Nhl paikkaa Edmontonissa, rauhoittunut melkoisesti viime vuosina, mutta olisi kyllä juuri sitä osa-aluetta, joka täältä puuttunut.Niin, kyllä kai ammattijääkiekkoilijana joutuu välillä liikkumaankin. Toki niitä liigapaikkakuntia löytyisi lähempääkin Lahtea.
Hyvin näyttää Pelicansissa mahtuvan tulosketjuun.Tyrväinen sopii Ässiin jos rooli on 3.- 4. kentässä. Tulosketjuun ei voi mahtua jos tavoitteena on playoffit.
Kyllä Pelsujen ovi on kuulemma sulkeutunut ensin. Sitä en silti tiedä onko Tyrväinen Ässiin tulossa.Ässät lyönyt luultavasti huomattavasti enemmän euroja pöytään, kuten Rekosen kohdalla aikanaan, veikkaisin. Pelicansin ei järkevää vastata tarjoukseen.
Mikähän tuo Appelin rooli on mihin Kivi viittaa? Sen verran Kivikin on kiekkoa nähnyt, ettei nyt ainakaan nelosen sentterinä ja av-eksperttinä voi parhaana pitää.Appeli = Jatkot (paras roolissaan mitä ikinä nähty)
Pihlis = ei jatka (ei mahdu edes rotaatioon, pelaisi käytännön ilmaiseksi)
Tyrväinen = tämä uusi tieto itselleni.
Kärki = ei jatka, Ässät kysellyt kyllä jatkoja.
Salminen = ei olla kyselty mitään tulevasta
Mikähän tuo Appelin rooli on mihin Kivi viittaa? Sen verran Kivikin on kiekkoa nähnyt, ettei nyt ainakaan nelosen sentterinä ja av-eksperttinä voi parhaana pitää.
Mikähän tuo Appelin rooli on mihin Kivi viittaa? Sen verran Kivikin on kiekkoa nähnyt, ettei nyt ainakaan nelosen sentterinä ja av-eksperttinä voi parhaana pitää.