Joukkueen rakennus kaudelle 2022–2023

  • 677 997
  • 5 116

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siellä oli myös Kuparinen katsomossa mutta se tuskin tarkoittaa hänen paluutaan Patapaitaan.
Niin ja iso musta sekä Fandulkin hallilla, eivät he liene myöskään ratkaisuna sentteripulaan.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
Mahtaako Karrilla olla haluja pitää Linus, parantanut otteitaan, ja kuten Karri kehui niin neljäs loistava ottelu putkeen. Itse pitäisin Söderströmin, mutta toinen maalivahti ei sillon saisi olla Korhonen. Söde-X sopisi mulle.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mahtaako Karrilla olla haluja pitää Linus, parantanut otteitaan, ja kuten Karri kehui niin neljäs loistava ottelu putkeen. Itse pitäisin Söderströmin, mutta toinen maalivahti ei sillon saisi olla Korhonen. Söde-X sopisi mulle.
No tätähän minä sanoin tuossa eilisen pelin alla, viestissä #1369. Linus ei sitten lähtenytkään mihinkään, vaan häntä on päinvastoin yhtäkkiä taas alettu peluuttamaan oikein urakalla, joka todellakin viittaisi siihen että kulisseissa on alettu puuhaamaan enemmänkin jatkoa. Ja onhan totuus se, että puhtaasti uransa kannalta jääminen Poriin vielä ensi kaudeksi olisi varmasti aivan fiksuimpia ratkaisuja mitä hän tehdä voisi tässä tilanteessa..

Itse asiassa myös Konstan tilanteen ja hänen järkevien peliliikkeiden mahdollisuudet huomioiden tässä alkaa varmaan olla aika isot todennäköisyysprosentit sille, että meillä on tämä sama veskakaksikko myös ensi kaudella..
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Saattaapi olla että vähenee nuo venäläiset pelaajat liigassa ensi kaudella noiden tapahtumien vuoksi. Eli tuskin Volkovkaan tulee jatkamaan meillä.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saattaapi olla että vähenee nuo venäläiset pelaajat liigassa ensi kaudella noiden tapahtumien vuoksi. Eli tuskin Volkovkaan tulee jatkamaan meillä.
Tuota on vielä vaikea arvioida. Paljon riippuu millaisia pakotteita tulee, ja miten mahdollista ylipäätään on venäläisten työskentely ulkomailla ja ulkomaalaisten Venäjällä.
Sen voisi ennustaa että Putinin hallinnon oligarkien kautta jääkiekkoon suuntaama raha tuskin ainakaan kasvaa. Ruplan romahtamaisillaan oleva kurssikaan tuskin ihan heti on nousuun lähdössä. Jos rajat vaan on auki, niin voi hyvinkin venäläisillä pelaajilla olla halukkuutta ulkomaille.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ja KHL ei välttämättä ole enää ensi kaudella kovin haluttava vaihtoehto, jos koko sarja ylipäätänsä pyörii. Vapauttaa markkinoille satoja eurooppalaisia ja p-amerikkalaisia pelaajia.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
2. Maailmansodan aikaan moni saksalainen lännessä julistettiin vähintään epäilyttäväksi henkilöksi. Usassa ei kstsottu hyvällä japanilaisilta näyttäviä henkilöitä vaan joutuivat internointileireille.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Saattaapi olla että vähenee nuo venäläiset pelaajat liigassa ensi kaudella noiden tapahtumien vuoksi. Eli tuskin Volkovkaan tulee jatkamaan meillä.

Jokaine venakko saa lähtee samantien Liigasta vittuun
No tiedätte itsekin ettei se tietenkään noin 1:1 mene.. ajatte takaa jotenkin sitä, että ikään kuin vaikkapa Volkov olisi sotarikollinen ihan vain siksi, että on kohtalon oikusta sattunut syntymään venäläiseksi

Se on sitten eri asia minkälaisia laajempia linjauksia koko urheilevassa maailmassa venäläisten suhteen tässä lähitulevaisuudessa tulee tapahtumaan..
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
En suuresti hämmästyisi vaikka Putler määräisi venäläiset pois läntisistä liigoista ja palattaisiin CCCP aikaan. Neukkupelaajilla ei ollut mitään saumaa päästä änäriin eikä heitä siellä kaivattukaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
@PataJaska Ööö.... No nyt oli vedetty kyllä viiva aika suoraksi. Sotarikollinen?

Lähinnä nyt tarkoitin sitä että jos tuo tilanne jatkuu kauankin niin pakotteet tulevat olemaan varmastikin kovempia, ja melko varmasti tulevat koskemaan työntekijöitä, vientiä, tuontia, urheilijoita yms. ja tässä tilanteessa EU-maat tulevat tekemään mahdottomaksi venäläisten ulkomailla työskentelyn.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Toivon sydämeni pohjasta että Jokerit nyt tavalla tai toisella pääsee irtautumaan tuosta paskaliigasta, eikä pelaa enää peliäkään siellä. Ei oikein innosta ajatus että vahvasti meidän ensi kauden kapteeniksi huhuiltu heppu kurvailisi tuolla enää vaihtoakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös