Hyökkäyksessä on siis ensi kaudelle valmiina: Eriksson, Virtanen, Barach, Aaltonen, Erholzt ja Ruuttu (nyt jo on selvää ettei tämä viimeksi mainittu pomminvarmasti ole lähdössä optionsa turvin ulkomaille). Ja kuten lähes kaikki ovat todenneet, niin Lepaus on ainoa sopimukseton hyökkääjä joka pitäisi saada jatkamaan, kaikki muut sopimuksettomat hyökkääjät voivat mennä. Näin ollen ensi kauden hyökkäyksen rakentamisessa on nähdäkseni kolme suurta kysymystä, jotka määrittävät aika pitkälle koko homman
1) Miten tosissaan tässä nyt sitä Joensuuta uskaltaa odotella patapaitaan
2) Mikä on Kärjen ja Salmisen kohtalo (tämähän on sidoksissa myös kohtaan 1)
3) Kuinka paljon niitä tämän kauden junnuja nyt tulee nousemaan enemmän tai vähemmän pysyvästi edustukseen mukaan ensi kaudella (oletan että aika montakin)
1) 99% varmuudella. Itse olen siinä uskossa, että hänelle periytetään Kerttulan virka, johon Tommi ajaa hänet sisään. Pelillinen puoli on suuri? Riittääkö vauhti, eli ei.
2) mun puolesta molemmat voivat hankkia hommia muualta. Salmine sillä varauksin saa jäädä, et pelaa liigan ka palkalla maximissaan. Kärki toki tinkiessään palkassa jääkööt, mut selkee laituri.
3) Eihän tässä ole ollut mitään järkeä moneen vuoteen ja tekeminen laahaa perässä joka osa-alueella, paitsi U20. Ihan ylhäältä alas koko organisaatiossa. Joten ne nuoret uroot ottavat kaikki tarjolla olevat paikat mielestäni. Loput mitä pidetään täyttävät omat ruutunsa. Muutama oikea vahvistus ja sillä sit mennään, toivottavasti Karrin alaisuudessa seuraavat kaksi kautta.
Uutta suoleen vaan reippaalla tahdilla. Ei se huonommin ainakaan mene ja uskoisin myös, että yleisö rakastaa nuorten yritystä.
Ei noi meidän kokeneemmat ainakaan saa mitään aikaiseksi kentällä.