Olihan tämä haihattelu Löysä-Japin perään läppä?Kyllähän tuo yhtä sentteriä ainakin huutaa. Barach olisi hyvä saada laitaan ja Appeli voi joskus stuntata jotain sentteriä mutta molemmista saanee parhaan hyödyn laidassa. Jos laituria haetaan niin Kärjen Japi sopis tohon kuin nenä päähän.
Laakso halusi itse Ässiin. Lieneekö Joensuun jälkeen toinen joka näin ajattelee?
Ei vais, loppujen lopuksi ihan hyvä fiilis tästäkin hankinnasta kunhan ei kuvitella Laakson olevan joku kärkipakki.
Positiivista se että tiedostaa liigan vaatimuksen luistelun ja urheilullisuuden suhteen. Toivottavasti pärjää ja näyttää mallia nuorille.
Kuten sanoin itsekin, niin hyvää kokemusta tuo vaikka tämän hankinnan takia ei tarvitsekaan pöydillä tanssia. Laakso on minulle kiistatta erittäin HMV-pakki, josta ei ole oikein mitään mielipidettä. Käsittääkseni on tosiaan Lukan tyylinen pelaaja, eli kunhan mokailee vähemmän kuin Lukka niin se on jo vahvasti kotiinpäin tässä hankinnassa..Laakso halusi itse Ässiin. Lieneekö Joensuun jälkeen toinen joka näin ajattelee?
Ei vais, loppujen lopuksi ihan hyvä fiilis tästäkin hankinnasta kunhan ei kuvitella Laakson olevan joku kärkipakki.
Positiivista se että tiedostaa liigan vaatimuksen luistelun ja urheilullisuuden suhteen. Toivottavasti pärjää ja näyttää mallia nuorille.
Laakso halusi itse Ässiin.
No siis vähissä on ne joiden itse tiedän että ovat erityisesti olleet Ässiin ite ensi yhteydessä ilmoittaen pelihalunsa. Mutta enpä minä mitään sopimusneuvotteluista muutenkaan tiedä.Onko näitä siis paljonkin ketkä eivät ole halunneet tulla mutta pakotettu Ässiin?
Jos Laakso itse tarjosi itseään, niin tuskin on voinut mitään kuuluisaa "mottipäistä" korvaustakaan pyytää. Monastihan kannetaan suurta murhetta, ettei vaan kellekään makseta tyhmyyttään liikaa. Ehkäpä näin ollen kyseessä on hyvä hinta-laatu suhde hankinta?Se on kyllä mukava kuulla, että hänellä on halu Ässissä pelata. Ei varmasti tarvitse muutenkaan Laaksolta löysäilyä pelätä.
Nostetaankohan täällä pelaajaa turhan suureen osaan. Laakson tapauksessa on voinut agentti hyvinkin tarjota pelaajaa Ässille, johon sitten tartuttiin. Aika hmv hankinta. Jos hoitaa puolustusvelvollisuudet kelvollisesti, olen tyytyväinen. Esimerkkiä nuorille siinä kyljessä.
Nyt on rosterissa pakkeina kuusi leftiä ja kaksi oikeaa, Matinpalo ja Heimosalmi. Eiköhän ainakin yksi kovemman luokan righti tule.
Jaaha.. ainakaan videojulkaisua ei tapahdu, äsken katsoin Ässien tuubikanavaa, eikä ole videota odotuksella. Eli nettisivuilla vain julkaistaan..Klo 13:00 julkaistaan uusi sopimus, olisiko se Graber?
Jaaha.. ainakaan videojulkaisua ei tapahdu, äsken katsoin Ässien tuubikanavaa, eikä ole videota odotuksella. Eli nettisivuilla vain julkaistaan..
Ketjuja en ala tekemään, mutta kyllä tämä joukkueen hyökkäyskaluston rakentamisen profiili on tullut ihan selväksi. Nythän siis ei tullut "selkeää ykkössentteriä", vaan nimenomaan sellainen odotusarvoisesti 30-35 pisteen kaveri, eli menee aivan samaan slottiin Barachin ja Järvisen kanssa. Näin ollen heidän ympärilleen kootaan siis kolme tasaista ketjua, ja se on sitten ihan se ja sama, että millä numerolla mitäkin ketjua kutsutaan..Sieltä se Graber varmistui. Nyt vielä yksi kova laituri ja pari kovaa pakkia, niin joukkue lienee valmis kauden aloitukseen.
Saa nähdä mihin riittää, top10 pitäisi olla minimitavoite.
Ketjuja en ala tekemään, mutta kyllä tämä joukkueen hyökkäyskaluston rakentamisen profiili on tullut ihan selväksi. Nythän siis ei tullut "selkeää ykkössentteriä", vaan nimenomaan sellainen odotusarvoisesti 30-35 pisteen kaveri, eli menee aivan samaan slottiin Barachin ja Järvisen kanssa. Näin ollen heidän ympärilleen kootaan siis kolme tasaista ketjua, ja se on sitten ihan se ja sama, että millä numerolla mitäkin ketjua kutsutaan..
Tuon voi myös toisaalta kirjoittaa laajuuden lisäksi muotoon tasapaksua.Mä voin laittaa sulle:
X-Graber-Erholtz
Talaja-Barach-Ruuttu
Joensuu-JMJ-Viitala
Aaltonen-Appelgren-Virtanen
Myllymaa-Knihti-Juhola
Karnaranta-Niemi-Hämeenaho
Ihan mukavasti laajuutta rosterissa. Viitalalle sauma takoa tulosta tuossa ja kirittäjiä on jos ei lähde luonaamaan.
Pakistoon pari tekijää vielä niin olen luottavainen siihen, että Karri luotsaa tuon nipun 10 sakkiin.