Aika heppoiselta näyttää. Onko Ässillä varaa enää huonoon kauteen? Selinille tuo porukka on vieläpä aika epäsopiva, olkoonkin, että kärkiukkoja puuttuu pari.
Toivottavasti pari kärkiäijää saadaan, sitten sen jälkeen kyllä olen luottavaisilla fiiliksillä, jos saadaan.
"Puempel?" ---> Wännström
Lepaus ---> Lindsten
Ruuttu ---> Rattie
Killinen --> Viitala
Erholtz --> Kivenmäki
Niemi ---> X / Vesel?
Hirvonen --> X / Bäck
Jos sieltä taustalta ensi kaudelta tulee jotain apua, niin TOP10 paikka on varma. Paljon on myös kiinni pysyykö Södeström yli 30p kasassa vai ei.
Jos huhuista kasataan joukkue ja se toteutuu niin kyllä itse olen ihan luottavaisin mielin ainakin.
Puempel - Vesel - Sakke
Lepaus - Tiivola - Ruuttu
Erholtz - Bäck - Viitala
Juhola - Appeli - Eriksson
X - X
Sevänen - Andersson
X - Heimosalmi
Matinpalo
Erholtz - Bäck - Viitala tulee korvaamaan Kivenmäki - Hirvonen - Killinen kolmikon, ainut ketä jään kaipaamaan on Kivenmäki, sillä uskon että Bäckistä olisi paljon enemmän hyötyä vs Hirvonen.
Ainut kysymysmerkki on Selin, mutta kyllä minä uskon että valmentaa Ässät TOP10. Paljon oli hengettömiä pelaaja, vaihtuvuutta rosterissa ja löysäilyä, mutta heistä päästään eroon.
Niemeä soviteltiin ylipäätään 1-2 ketjuihin, Niemelle saadaan varmasti oikea korvaaja, kiekollinen liideri.
Hirvosen tilalle on vaikea kotimaasta etsiä korvaajaa, uskon että hänen tilalle tulee ulkomailta joku lupaus.