Saiskohan Korhosen takas Hermeksestä? Annetaan Volkov vaihdossa
Ehkä se vuoden pelaamattomuus johtuu siitä, ettei suostu mihinkään hinnat alkaen tarjouksiin. Currykin on vailla valmennuspestiä siksi, että ihan mihin tahansa ja millä hintaa tahansa ei ole haluja lähteä.Eikös Atte Engren olisi edelleen vapaana? Olisi kokenut ja varmasti varmempi kakkosvahti Volkovin tilalle. Eikä ole missään tapauksessa tarkoitus provoilla millään raumalaisuudella tms. Kakkosvahtiahan Ässät nyt tarvitsee, Söderström on selkeä ykkönen. Eikä kauden pelaamatta ollut Engren voi kovin kalliskaan olla.
Ei sitä pelitapaa maalivahdilla paranneta.Eikös Atte Engren olisi edelleen vapaana? Olisi kokenut ja varmasti varmempi kakkosvahti Volkovin tilalle. Eikä ole missään tapauksessa tarkoitus provoilla millään raumalaisuudella tms. Kakkosvahtiahan Ässät nyt tarvitsee, Söderström on selkeä ykkönen. Eikä kauden pelaamatta ollut Engren voi kovin kalliskaan olla.
Enkä usko että Ässillä on tällähetkellä varaa hommata maalivahtia ulkopuolelta,jos yleisömäärät ei nouse...Ei sitä pelitapaa maalivahdilla paranneta.
Sitä nimenomaan tarkotin. Maalivahti voi olla paska 0-2 mennessä mutta jos peli päättyy 0-7 nii silloin on muussakin vika, vittu sä olet selin uunoEnkä usko että Ässillä on tällähetkellä varaa hommata maalivahtia ulkopuolelta,jos yleisömäärät ei nouse...
Jos puheet siitä, mitä esim Rami Määttä tienaa ovat totta, niin itse en ihmettele. Lindstenistä puhumattakaan…Vieläkin ihmettelen että miten on tohon joukkueeseen hakattu sen 1,5m€ rahaa.
Jos puheet siitä, mitä esim Rami Määttä tienaa ovat totta, niin itse en ihmettele. Lindstenistä puhumattakaan…
Emmä sitä kauhistele, jos kasvaa vakaaksi top6 pakiksi. Ja uskon että kasvaakin. Seiskapakille vaan aika kova summa.Ei siinä kauaa mennyt. Nyt sitten kauhistellaan kolme kautta Määtän palkkaa.
Kerro nyt toki paljonko se on?
No kerro nyt se summa. En usko että täällä kukaan sun lisäksi sitä tietää.Emmä sitä kauhistele, jos kasvaa vakaaksi top6 pakiksi. Ja uskon että kasvaakin. Seiskapakille vaan aika kova summa.
Jos puheet siitä, mitä esim Rami Määttä tienaa ovat totta, niin itse en ihmettele. Lindstenistä puhumattakaan…
Emmä sitä kauhistele, jos kasvaa vakaaksi top6 pakiksi. Ja uskon että kasvaakin. Seiskapakille vaan aika kova summa.
Nyt kannattaa ottaa huomioon, että Määtälle tehtiin 3 vuoden pahvi. 3*50k€ olisi mielestäni Ässien kannalta erittäin hyvä pahvi. Määttä on jo nyt hyvä puolustaja... pelitapa ei tosin oikein tue vahvuuksia.
Lukka ja Määttä vois vaikka vaihtaa paikkoja.
Nyt kannattaa ottaa huomioon, että Määtälle tehtiin 3 vuoden pahvi. 3*50k€ olisi mielestäni Ässien kannalta erittäin hyvä pahvi. Määttä on jo nyt hyvä puolustaja... pelitapa ei tosin oikein tue vahvuuksia.
Lukka ja Määttä vois vaikka vaihtaa paikkoja.
Eiköhän tuo ole juuri aika tyypillinen tapa tehdä soppareita näille nuorille potentiaalisille kavereille? Näin karrikoiden tuollainen kolmen vuoden pahvi, ensimmäinen vuosi ylihinta, toinen listahinta ja kolmas alihinta. Nuorelle miehelle on aika mukavaa jos esim. 150k€ kolmen vuoden pahvi on 50k€+50k€+50k€. Paljon mukavampi kuin esim. 30+40+80. Ja verotuksenkin kannalta fiksumpi.Tähän kauteen tietysti nyt viittasin. Ässien kannaltahan tuo olisi aivan superhyvä pahvi, mutta ei kait kukaan kuvittele Määtän olevan niin hölmö, että pistäisi nimensä paperiin, jossa on peräti kolmelle vuodelle täsmälleen sama palkka. Eli jos siis palkka olisi nyt jo 50k, niin se olisi tästä kahden vuoden päästä äkkiä 75k tasolla. Toki voi hyvin olla, että Määttä on silloin hyvinkin tuon rahan arvoinen, mutta takeitahan siitä ei ole.. siksi lähinnä juuri tämän kauden palkka eli lähtötaso nuoren seiskapakin kohdalla on se suuri kysymys
No kerro nyt se summa. En usko että täällä kukaan sun lisäksi sitä tietää.
Kuulin itse, että olisi 50+60+70. Voi toki olla, että olen kuullut paskapuhettakin.Mielipiteenäni sanon, että 50k vuosipalkka olisi jo aivan järkyttävä summa alle parikymppiselle seiskapakille. Mutta voisiko se todella olla niin paljon? Sanotaan näin, että 30-35k olisi sellainen ihan ok
Kuulin itse, että olisi 50+60+70.
Näistä nuorista lahjakkuuksia on tosi kova kilpailu Liigassa. Hinnat ovat nousseet. Ei tosiaan verkkaripalkka enää riitä. Mikko Kokkonen veti Jukureissa vielä enemmän yhtenä esimerkkinä.Kuulin itse, että olisi 50+60+70. Voi toki olla, että olen kuullut paskapuhettakin.
Totta kyllä. Se tässä vain vähän ainakin itseäni kummastuttaa, että kun Määttään on nähty järkeväksi panostaa, niin seiskapakin rooli 10min peliajalla ja siitä tappelu Matinmikon kanssa ei kyllä ole tuomassa rahoille vastinetta. Tarvis kunnon minuutteja.Näistä nuorista lahjakkuuksia on tosi kova kilpailu Liigassa. Hinnat ovat nousseet. Ei tosiaan verkkaripalkka enää riitä. Mikko Kokkonen veti Jukureissa vielä enemmän yhtenä esimerkkinä.