Mitä on jatkoajan väki mieltä: Pitäisikö Ässien tehdä sopimus Morrowin kanssa, vai jonkun muun.
Morrow on jo kokenut 28-vuotias pakki, josta tiedetään mitä saadaan, ja voidaan saada paljon enemmänkin mitä viime kaudella, kuinkakohan monta kuukautta oli pelaamatta, 10? Kuitenkin, kaverista saadaan monipuolinen pakki, 25-30p voisi olla realistinen tavoite ensi kaudella. Tietää mihin tulee, ei ollut oikeasti niin huono puolustaja mitä moni ajattelee, kuka on parhaimmillaan kun on ollut kauan pelaamatta, tyhjän katsomon edessä yms yms. Itse näkisin, että meillä olisi jopa todella kova puolustus mikäli Morrow tulisi, kiekollista osaamista pitäisi olla tarpeeksi.
Sevänen - Heimosalmi
Morrow - Matinpalo
Andersson - Lukka
Vainio
Itse kyllä voisin ottaa Morrowin tuohon nippuun, mainettaan parempi pakki.
Morrow, Lukka, Andersson ja Vainio, kaikilla potentiaali tehdä 20p ja enemmän jos pysyvät koko kauden kunnossa.
Tämä veisi Määtän paikan, mutta toisi lisää kilpailua. Heimosalmi ei tule pelaamaan kuin sen 30-45p niinkuin itse Ässistäkin on sanottu, niin varmasti Määttä tulee saamaan myös peliaikaa. Määtän sopimus ulottuu myös vuoteen 2024, joten turha kiirehtiä hänen kanssaan, iso vastuu Mestiksessä ei varmasti ole huonompi ratkaisu kun 3. parin / 7 pakin vastuu Ässissä.