Immonen menis köyhän miehen juholammikona nelosessa. Hämmentävän paljon näen pelaajien välillä samaa.
Minä ehkä suunnittelisin Immoselle lähtökohtaisesti viitossentterin pestiä, ja siitä sitten pyrkimään kohti pelaavaa kokoonpanoa liigassa. Tai siis ainakin toivoisin, että KalPalta löytyisi neljä lähtökohtaisesti Immosta kovempaa sentteriä.
Jos nyt noista junnuista vielä puhutaan, niin aikaisemmin mainittujen lisäksi kai toiveissa pitäisi olla sopimus Jeremi Tammelalle. Hän on myös 2003 syntynyt kaveri, ja toisin kuin vaikkapa samaa ikäluokkaa oleva Rasmus Kuiri, on pelannut koko kauden A-nuorissa ja lähes piste per peli tahtia. En nyt tarkoita roolia edustusjoukkueessa vielä ensi kaudella, mutta tulevaisuutta kiekkoilijana pitäisi kaiken järjen mukaan olla.
Minusta Virtanen on turhake. Saman roolin nelosessa voi pelata Aleksi Hämäläinen, Tatu Kokkola, Miro Väänänen tai Henri Knuutinen. Jokainen varmasti edullisemmin kuin Virtanen.
Njoo.. en tietysti tiedä mitä Virtaselle maksetaan, tuskin kovin paljon, ja tosiaan odotukseni häntä kohtaan olivat hyvinkin matalalla. Minusta hän on siihen nähden paikkansa täyttänyt, mutta toki ensi kaudeksi voisi koettaa löytää hänen tilalleen jonkun pelaajan, jolla olisi kovempi kehityspotentiaali.
Noista edellä mainituista minun suosikkini olisi Miro Väänänen. Olen siinä käsityksessä, että hän on asiallinen kahden suunnan pelaaja, ei elä pelkästään tehopisteistä, vaikka niitä pisteitäkin on tehnyt tällä kaudella Mestiksessä eniten tuosta porukasta. On myös noista pelaajista nuorin ja kohtalaisen hyvä aloittaja. Hänhän kävi jo tällä kaudella yhden pelin lainalla IFK:ssa. Lienee hyvin todennäköistä, että pelaa ensi kaudella jonkinlaisella liigasopimuksella ja mulle kävis hyvin, että se sopimus olisi juuri KalPan kanssa.