Ei nyt suuria fiboja vielä näistä kahdesta hankinnasta tullut.
Oksanen on varmasti pätevä pelaaja, muttei Jokerien näkökulmasta mikään messias. Mä odotan itse pelaajaa, joka on Jormakkaa aavistuksen tehottomampi, asema rosterissa on Jormakan menneen kauden vastaava, hinta asemaan sopivampi ja suoritustaso tasaisempi. Mun toiveena olisi, että mies pelaisi ~75% runkosarjasta ja yksi syy pelimäärälle olisi se, että rotaatio ihan oikeasti toimisi. Ei se, että mies ei pysyisi KHL-vauhdissa. Heitetään toiveeksi ~0,33 PPG, joista maaleja ~40-50%.
Hirvonen menee sitten Vantaan poikien joukkoon. Oma odotukseni on nolla peliä KHL:ssa tulevalla kaudella ja jos mies pääsee KHL:ssa jäälle, on hän joko vetänyt uskomattoman kauden Mestiksessä tai Jokerit on oikeasti kusessa rosterin osalta. Jos nollan liigapelin ja HIFK:n junnumyllyn vähemmän kirkas tähti siirtyy Jokereihin, ei oikein enempää voi odottaa.
Toivon toki molemmille kaikkea parasta ja vielä vähän päälle, mutta lähtökohtaisesti en koe kummankaan tulon tai tulemattomuuden olevan Jokerien tulevan kauden osalta ratkaiseva tekijä.