Ei voi kuin toivoa ettei Majoneesin siirto KalPaan toteudu. Tuskin hirveästi menee metsään, jos väitän kyseessä olevan seurahistorian kallein sopimustarjous. KalPa tarvitsisi pakin ohella myös kärkihyökkääjän hankinnan ja Majon sopimus eittämättä söisi mahdollisuutta hankkia muita laatupelaajia. Joten eikun AHL-arpaa raaputtamaan!
Itse taas toivon, että tähän Maione-hankkeeseen hypätään mukaan, jos vain suinkin mahdollista. Kyllä, KalPan sopimustarjous on varmasti mittava seuran mitta-asteikolla. Näen, että tässä kohtaa seuran tulee maksaa jonkin verran ns. juhlakausilisää miehestä. Varsinkin, koska Kiiskiseen karkaaminen Lappeenrantaan on savolaisilla hyvin tuoreessa muistissa.
Kuvitellaan tilanne, jossa Maione näyttäisi vihreää valoa KalPalle suuremmista tarjouksista huolimatta, mutta seura päätyisi tässä tilanteessa tekemään oharit kaverille. Miltä Kalevan Pallo ja juhlakausi näyttäisi siinä tapauksessa kannattajiensa keskuudessa? Maksava yleisö tarkkailee tällä hetkellä suurennuslasin kanssa seuran siirtoja ja muodostaa mielipiteensä kuluvasta kaudesta sen myötä. Ja mikä oleellisinta, myös toiminee sen mukaan.
Toivon, että toimistolla todellakin puntaroidaan tosissaan asian kanssa. Seuraava kotipeli Jukureita vastaan ilman Maionea ja yleisöä 2500 silmäparia vai Maionen kanssa ja 4000 silmäparia?
En epäile hetkeäkään, etteikö myös muualta yritysmaailmasta löytyisi halukkuutta osallistua toimillaan tähän hankkeeseen, kun huomioidaan kuinka valovoimainen pelaaja kyseessä. Nimenomaan persoonana sekä merkityksenä kuopiolaiselle kiekkoyhteisölle.
Vakaasti uskon, että tämä kortti toisi kauan kaivattua hypeä ja boostia niin katsomoon kuin joukkueeseenkin.
Maione & Skitta, mä oon ainakin maniassa mukana.