Ei ollut vitsi. Mielestäni ihan kokeilun arvoinen tällaiseen yhteen peliin ennen Joulutaukoa, mutta ilmeisesti olen väärillä jäljillä?Jesse Huhtala oli varmaan vitsi, mutta ihan varmuuden vuoksi sanottakoot, että Jessen selkä tuskin kestäisi Liigarasitusta.
Ei ollut vitsi. Mielestäni ihan kokeilun arvoinen tällaiseen yhteen peliin ennen Joulutaukoa, mutta ilmeisesti olen väärillä jäljillä?
Ei tähän poppooseen kannata enää ketään hankkia. Se juna meni jo.
Kerttula voi laittaa sen 200 kiloo tyynyn alle odottamaan ensi kautta.
Sen tiedän, että kovaa on mies reenannut myös jään ulkopuolella ja fysiikka reeneissä ei jäisi tämän hetken padassa jalkoihin. Mutta sääli, jos selkä tosiaan paskana. Kovaa jälkeä Suomisarjassa, jos on kaikesta huolimatta lyönyt tuollaiset tehot ja joukkueensa ylivoimainen pörssikärki.Huhtalan selkä tosiaan siinä kunnossa, että hyvä kun pystyy pelaamaan tuollakaan tasolla. Tämä siis kuultu joukkueen sisältä.
Halvalla voisi saada pelaajia jotka saisivat kuitenkin jotain tapahtumia kentälle. Ei olisi mitään Mäkisiä, Rekosia tai kumppaneita jotka käyvät vain nostamassa palkkaa.Tai kuitata osan yleismäärien tappioista. Tämän päiväiset lukemat tulee olemaan loppukauden trendi, jos kentällä ei ala jotain tapahtumaan. Ei ole väliä vaikka ei aina voittaisikaan, mutta niin sielutonta ja virkamiesmäisen tönkköä on tuo ulosanti kentällä.
Jesse Huhtala, Ott.16= 18+16 =34 Siinä miehen tehot Suomisarjassa Karhu Ht:n riveissä. Miksi revitään jätkiä mestiksestä paikkaamaan tyhjiä aukkoja, kun on yhteistyö Porilaisen seuran kanssa, josta löytyisi varsin noheva peluri? Ei tuo Suomisarja niin olematon ole, että kuka vaan dominoi tuolla tavalla. Sanottakoon vielä, että Huhtala on kovassa fyysisessä kunnossa.
Mun mielestäni Kerttulan pitäisi rakentaa joukkuetta maksavalle yleisölle eikä Jatkoaikakirjoittajille.
Tällaisissa kausissa on se puoli että ei vituta vaikkei pääsisikään otteluun. Ei tuota surffailua jää ketään kaipaamaan. Viihdearvo on tasan nolla tällä hetkellä liigassa.Aika moni meistä taitaa olla molempia noista.
En haluaisi olla piikikäs, mutta joskus tulee tunne, että maksava katsoja on tällä hetkellä välttämätön paha, jolla on vääriä ajatuksia ja jolla ei ole riittävästi kärsivällisyyttä ja joka ei muutenkaan mistään mitään ymmärrä.
Ihan mitä tahansa porilaisesta yleisöstä voi sanoa esim. että se on liian vaativaa tai ilkeää yms. on ok, mutta se, että joku jankuttaa kärsimättömyydestä menee mielestäni metsään. Porissa käy se tietty porukka kiltisti matseissa menee miten menee, kun niillä on se patasydän. Niillä on ollut se ennen Kerttulaa ja tulee olemaan Kerttulan jälkeen.
Eiköhän meillä ole noita kädettömiä hyökkääjiä jo ihan tarpeeksi ilman Ville Korhosiakin.Mitäs jos Ville Korhonen HK Dukla Michalovcesta (siirtyi maaliskuussa, 7 otteluun 5+4) otettais loppukauden sopparilla Ässiin hakemaan uutta nostetta. Ja sit jos menee hyvin ni ensi kaudeksi myös.
Vittu tää joukkue on HMV. Ikävä entisaikojen lauantai-iltoja kun taklattiin, ajettiin maalille ja tehtiin paskamaaleja maalin edestä. Tunnelmaa oli. Nykyään lauantaisin lähinnä haukottelee kun peli tunteetonta nyhjäystä ja tämä tarttuu myös yleisöön.
Kyllä tämä on totta. Mallia voisi ottaa vaikka Kookoosta.Mun mielestäni Kerttulan pitäisi rakentaa joukkuetta maksavalle yleisölle eikä Jatkoaikakirjoittajille.
Oliko muuten niin, että molempien Mäkisten sopimukset kattaa vielä ensi kauden ?Tällä kaudella mennään Mäkisillä ja muillakin Möttösillä, ensi kaudella lienee noissakin rooleissa parempia heppuja, tai sitten ei. Katsotaan nää kortit ihan rauhassa ja jos heistä sittenkin tulisi tulevaisuudessa kovempia kavereita.
Olisko näin, että Mirolla optio 2021 ja Atella suora soppari 2021.Oliko muuten niin, että molempien Mäkisten sopimukset kattaa vielä ensi kauden ?
Okei, no tarkoittanee, että tuo optio lienee yksi kassakaappisoppareistaOlisko näin, että Mirolla optio 2021 ja Atella suora soppari 2021.
Yleisesti kassakaappisopimuksella ymmärretään julkaisematon sopimus. Miro Mäkisen sopimuksen optio ensi kaudesta on julkaistu ja julkista tietoa. Joten ainakaan minä en kassakaappisopimukseksi sitä osaa luokitella.Okei, no tarkoittanee, että tuo optio lienee yksi kassakaappisoppareista
No jos tässä nyt halutaan pilkkua viilata, niin suomennan mitä tarkoitin.Yleisesti kassakaappisopimuksella ymmärretään julkaisematon sopimus. Miro Mäkisen sopimuksen optio ensi kaudesta on julkaistu ja julkista tietoa. Joten ainakaan minä en kassakaappisopimukseksi sitä osaa luokitella.