Kyllähän se on ihan tervetullutta vaihtelua, että tulevalle kaudelle hankitaan varmaan useampikin jannu ulkomailta. Itse en jaksa heitä virtaaliskoutata, kun ei niistä tekstitv analyyseistä kuitenkaan kostu mitään ja kenelläkään ei ole niistä ahl jyristä kuitenkaan mitään mielikuvaa, niin missä siinä sitten piilee se mielenkiinto?
Tässä muutama mielenkiintoinen nimi Liigasta:
Harri Kainulainen ei ole saanut otettua roolia HPKssa, mutta ainakin joka harjoituskausi tuntuu tykittävän hyvin maaleja ja faneilla on ollut kohtuu isoja odotuksia. 22 vuotias raitin kohtuu iso kokoinen sentteri joka omaa painavan laukauksen. Ei nyt lähtökohtaisesti ainakaan kuulosta huonolta.
Ilveksessähän on hemmetisti pelaajia, jotka kelpaisi Ässiin, mutta kun ne on kaikki perhana kiinnitetty moneksi vuodeksi. Pari mielenkiintoista pientä väkkärää sieltä kuitenkin löytyisi. Vähän edullisempi
Juho Liuksiala ja sitten jo vähän kalliimpi sijoitus
Teemu Rautiainen. En tosin ihan heti keksi, miksi Rautiainen haluaisi Ässiin, mutta Liuksiala voisi tulla tänne isomman roolin perässä. Rautiainen voisi olla ihan hyvä laituripari Salmiselle, siihen sitten joku Kuparinen väliin... Tai Kivenmäki ja laitetaan kunnolla hyrskynmyrskyn...
KalPasta löytyisi todellinen helmi
Joni Ikonen. Tässä on pelaaja, kenelle Liigaympyrät käyvät pommin varmasti lähivuosina liian pieniksi, kunhan loukkaantumiset eivät ota kaverista niskalenkkiä. Tosin, minulla ei ole Jonin tulevaisuuden suunnitelmista mitään tietoa, mahtaako suunnata rapakon taakse jo tulevalla kaudella? Miksi tulisi Ässiin...jaa a??? Ainakin itse uskaltaisin tarjota ihan oikeeta rahaa Jonista. Kyllä siitä niitä kasvattajakorvauksiakin tulee takasin päin.